  • 1. Data: 2013-12-30 10:26:05
    Temat: Pytanie dziadka
    Od: "TM" <t...@p...onet.pl>

    Chcę umożliwić zakup gier w sklepie google'a na tablet kupiony wnuczkowi . Po
    zarejestrowaniu wnuka w sklepie chciałbym zabezpieczyć się przed szaleństwami
    finansowymi młodego utracjusza (9 lat) i dać ma kartę prepaidową do mojego konta
    z określonym "budżetem" . Teraz pytania:

    1. Czy można kupić gry na jego koncie za pomocą mojej karty prepaidowej?
    2. Czy nie spowoduje to perturbacji przy zakupie gier?
    3. Czy ewentualne korzystanie (w przypadku rezygnacji z karty przedpłaconej) z
    mojej MasterCard (podanie numeru i CVV2) jest bezpieczne i czy sklep zaakceptuje
    moją kartę?
    4. Inne możliwości zakupu gier w sklepie?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2013-12-30 16:13:25
    Temat: Re: Pytanie dziadka
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-12-30 10:26, TM pisze:
> [...]
    > prepaidową do mojego konta z określonym "budżetem" . Teraz pytania:
    >
    > 1. Czy można kupić gry na jego koncie za pomocą mojej karty prepaidowej?
    Spokojnie.
    > 2. Czy nie spowoduje to perturbacji przy zakupie gier?
    Nie.
    > 3. Czy ewentualne korzystanie (w przypadku rezygnacji z karty
    > przedpłaconej) z mojej MasterCard (podanie numeru i CVV2) jest
    > bezpieczne i czy sklep zaakceptuje moją kartę?
    Jest "nieco mniej bezpieczne" (patrz wszelkie ubezpieczenia karty ze
    strony banku), ale nie popadajmy w paranoję. Wielu ludzi nie ma przed
    tym oporów, ale ja akurat do nich nie należę.
    > 4. Inne możliwości zakupu gier w sklepie?
    Nie wiem (nie wiem jakie płatności tam jeszcze chodzą). Może PayPal?

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 3. Data: 2013-12-30 21:41:42
    Od: "brum" <s...@n...berdyczow>

    > 1. Czy można kupić gry na jego koncie za pomocą mojej karty prepaidowej?
    tak

> [...]

    > 3. Czy ewentualne korzystanie (w przypadku rezygnacji z karty
    > przedpłaconej) z mojej MasterCard (podanie numeru i CVV2) jest bezpieczne
    tak samo bezpieczne, jak inne zakupy przez net
    moze troche mniej, bo dane trzyma google
    moze troche bardziej, bo dane sie podaje raz

    > czy sklep zaakceptuje moją kartę?
    tak

    > 4. Inne możliwości zakupu gier w sklepie?
    nie znam
    bezplatnych gier jest dosc sporo, nie widze sensu kupowania, aczkolwiek
    zaden ze mnie "target sprzedazowy" w tym zakresie

  • 4. Data: 2014-01-01 09:57:42
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "TM" 52c13c32$0$2153$6...@n...neostrada.pl

> [...]
    > zabezpieczyć się przed szaleństwami finansowymi młodego utracjusza (9 lat) i dać ma
    kartę prepaidową do mojego konta z określonym

    Załóż mu (na kogoś, komu ufasz) konto w SyneCku,
    odbierz 5 dych i daj wnukowi debetówkę, aby nią
    płacił i wlewaj na konto 'wynagrodzenie', aby
    zwiększyć budżet.

    Masz pytania -- ja nie znam na nie odpowiedzi.
    IMO bezproblemowo wnuk będzie mógł płacić
    i nie spowoduje żadnych perturbacji.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'