  • 1. Data: 2008-01-16 13:09:03
    Temat: Pytanie o KK Money.pl - karta dodatkowa
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Czy do tej karty wydają KK dodatkową (a jeśli tak, to za ile).
    Jestem na TOiP i nie widze w ogóle takiej pozycji (a czat z konsultantem
    zmarł).

  • 2. Data: 2008-01-16 13:14:09
    Temat: Re: Pytanie o KK Money.pl - karta dodatkowa
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 16.01.2008 r...@k...pl <r...@k...pl> napisał/a:
    > Czy do tej karty wydają KK dodatkową (a jeśli tak, to za ile).

    Wydają. Wystarczy nie używać karty głównej, sami zadzwonią z ofertą. :)

    --
    Samotnik
    Kosmetyki: http://www.pachnidelko.pl/

  • 3. Data: 2008-01-16 13:16:13
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 16 Jan 2008 14:09:03 +0100, w
    <g...@4...com>, "r...@k...pl"
    <r...@k...pl> napisał(-a):

    > Czy do tej karty wydają KK dodatkową (a jeśli tak, to za ile).
    > Jestem na TOiP i nie widze w ogóle takiej pozycji (a czat z konsultantem
    > zmarł).

    OK, już wiem. Wydanie free (pod warunkiem wydania 600zł przez 3 m-ce),
    użytkowanie free (warunek 5 transakcji miesięcznie).

  • 4. Data: 2008-01-16 13:40:27
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 16 Jan 2008 13:14:09 +0000 (UTC), w
    <s...@l...localdomain>, Samotnik
    <s...@W...samotnik.art.pl> napisał(-a):

    > Wydają. Wystarczy nie używać karty głównej, sami zadzwonią z ofertą. :)

    To mam w takim razie jeszcze jedno pytanie -- na podpis czy PIN?

  • 5. Data: 2008-01-16 13:42:41
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 16 Sty, 14:40, "r...@k...pl" <r...@k...pl> wrote:

    > To mam w takim razie jeszcze jedno pytanie -- na podpis czy PIN?

    pin

  • 6. Data: 2008-01-16 13:43:52
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    > To mam w takim razie jeszcze jedno pytanie -- na podpis czy PIN?

    Na PIN i z czipem. Ukryte ubezpieczenia, które trzeba wyłączyć. Trzeba w
    dodatku wiedzieć, które konkretnie i wymusić to na konsultancie. Jak
    zapytasz czy i jakie ubezpieczenia są, to panienka "nie wie". Generalnie
    karta się nie nadaje.

  • 7. Data: 2008-01-16 13:50:54
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 16 Jan 2008 13:43:52 +0000 (UTC), w
    <s...@l...localdomain>, Samotnik
    <s...@W...samotnik.art.pl> napisał(-a):

    > Na PIN

    Szkoda, to dyskwalifikujące :/.

    > i z czipem.

    To z kolei zaleta.

    > Ukryte ubezpieczenia, które trzeba wyłączyć. Trzeba w
    > dodatku wiedzieć, które konkretnie i wymusić to na konsultancie. Jak
    > zapytasz czy i jakie ubezpieczenia są, to panienka "nie wie".

    Hmmm, to można byłoby zwalczyć :).

    > Generalnie
    > karta się nie nadaje.

    :/

    Dzięki za odp.

  • 8. Data: 2008-01-16 13:52:24
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    > To z kolei zaleta.

    Ale jest pasek, więc to żadna zaleta. :)

  • 9. Data: 2008-01-16 13:59:06
    Od: Sebastian <n...@n...com>

    r...@k...pl pisze:
    > Wed, 16 Jan 2008 13:43:52 +0000 (UTC), w
    > <s...@l...localdomain>, Samotnik

    > Szkoda, to dyskwalifikujące :/.

    > To z kolei zaleta.

    Czy nie jest aby tak:

    CZIP = PIN ?

    Sebastian

  • 10. Data: 2008-01-16 14:07:09
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 16 Sty, 14:16, "r...@k...pl" <r...@k...pl> wrote:
    > Wed, 16 Jan 2008 14:09:03 +0100, w

    > OK, już wiem. Wydanie free (pod warunkiem wydania 600zł przez 3 m-ce),
    > użytkowanie free (warunek 5 transakcji miesięcznie).

    Poniewaz pierwswzy rok uzytkowania karty glownej jest bezplatny (bez
    koniecznosci robienia 5 transakcji miesiecznie) mozna spokojnie
    zamowic karte dodatkowa i robic nia w tym czasie wszystkie zakupy (tj
    oddelegowac do nich jej wlasciciela)

    korzystam 2-i miesiac z KK Money i na razie jest OK