  • 1. Data: 2010-05-09 18:39:07
    Temat: Pytia londynska prorokuje
    Od: fatso <f...@n...com>

    Na ogol pozostawiam Dieterowi i innym wrozbitom przepowiadania
    przyszlosci na gieldzie
    ale osmielil mnie fakt, ze Aniol Smierci musnal mnie co jedynie swym
    skrzydlem i polecial
    wykanczac finansowo innych gosci. Mam na mysli owa duza spolke co buduje
    tory w Wlk
    Brytanii, miala tez spedycje i inne geszefty. Upadla nagle, 5 tygodni
    temu, zostawiajac na
    bruku 2 tys pracownikow. Bylem tam do maxa zapakowany, moja prywatna
    renta + caly cash.
    No ale Jahwe cos mi podszepnal w ucho, ze tam smierdzi cos
    niekoszernie. I nawet pena nie
    stracilem, wprost przeciwnie sporo nawet zarobilem spierdalajac w
    podskokach.

    Oto moje proroctwo na jutro: srebro jak wiemy dostalo mocno po dupie w
    ub.wtorek(tzw regularny "slap down Tuesday").
    W srode tez z rozpedu nieco w dol ale juz czwartek i piatek ostre
    odrabianie strat bylo.
    Otoz jutro mocno w gore i zamiast "slap down" panika zakupow przez
    reszte tygodnia.
    Dlaczego niby tak mialoby sie stac?
    Otoz dlatego, ze FED dobiera sie nareszcie do dupy Grubym Zydom co od
    poltora roku co najmniej
    manipulowali cena srebra. J P Morgan i s-ka wiedza, ze teraz sie im
    patrzy na rece gdy oni graja
    znaczonymi kartami. Powinnismy miec break out, szczegolnie dlatego ze
    zloto tez bedzie isc w gore.
    * Polityczna niepewnosc spowodowana patem wyborczym
    * Grecja nadal trzesie Europa niczym febra. Dzis wieczorem moze byc
    jakies lekarstwo wymyslone
    w Brukseli ale moim zdaniem to tylko szara masc na jaja a nie cudowny
    balsam.

    fatso

  • 2. Data: 2010-05-09 23:17:35
    Temat: Re: Pytia londynska prorokuje
    Od: zuk <1...@w...home.pl>

    W dniu 2010-05-09 20:39, fatso pisze:
> [...]
    > jakies lekarstwo wymyslone
    > w Brukseli ale moim zdaniem to tylko szara masc na jaja a nie cudowny

    Jak ja Cię lubię fatso, no, może nawet bardziej Twoje teksty, niż Ciebie
    bezpośrednio ;-)
    Człowiek przeczyta i mu radośniej :-D

    Zdzich.

  • 3. Data: 2010-05-10 16:57:00
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    > Jak ja Cię lubię fatso, no, może nawet bardziej Twoje teksty, niż Ciebie
    > bezpośrednio ;-)
    > Człowiek przeczyta i mu radośniej :-D
    >
    > Zdzich.

    Fatso to żywy dowód na to, że nikt tak sprawnie nie włada językiem polskim
    jak żydzi ;-)

  • 4. Data: 2010-05-10 17:57:45
    Od: fatso <f...@n...com>

    Fidelio wrote:

    > Fatso to żywy dowód na to, że nikt tak sprawnie nie włada językiem polskim
    > jak żydzi ;-)

    bo mysmy wam dali ten piekny jezyk przeciez. Srodkowo-europejska
    Latynka, umownie nazywana tu
    jezykiem polskim to kiedys dzwiek gruch obijanych kijem byl i jako
    syczenie wezow.
    To my, Kresowiacy- a wiec multietniczna zbieranina, uczynilisny ten
    jezyk pieknym. Tak jest, w duzej mierze
    Zydzi a w minimalnym zakresie Swinskie Ryje. Salomea, matkaJuliusza
    Slowackiego i Majewska de domo,
    Mickiewiczowa po mezu- to przeciez dobre chazarskie geny,.

  • 5. Data: 2010-05-10 18:41:32
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    fatso pisze:

> [...]
    > Slowackiego i Majewska de domo,
    > Mickiewiczowa po mezu- to przeciez dobre chazarskie geny,.

    Chyba forumowiczom Zuk i Fidelio jest teraz "radośniej" po tym, jak
    nazwałeś ich Świńskimi Ryjami.

    Forumowiczu Fatso, dla mnie twój psycho-onanizm, który uprawiasz tu na
    forum jest tylko dowodem twoich kompleksów, frustracji i niespełnionej
    potrzeby dowartościowania.

    J.

  • 6. Data: 2010-05-10 18:46:45
    Od: fatso <f...@n...com>

    Joachim wrote:
> [...]
    > Forumowiczu Fatso, dla mnie twój psycho-onanizm, który uprawiasz tu na
    > forum jest tylko dowodem twoich kompleksów, frustracji i niespełnionej

    nie potrafisz uzywac filtrow? Nie pamietam zebys tu cos ciekawego
    napisal i chetnie ciebie tez spuszcze do zlewu.

  • 7. Data: 2010-05-10 20:40:23
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    > Chyba forumowiczom Zuk i Fidelio jest teraz "radośniej" po tym, jak
    > nazwałeś ich Świńskimi Ryjami.

    Jak widzę niektórych swoich rodaków to takie określenie jest całkiem na
    miejscu.

    A poza tym -- trochę dystansu, to tylko taka konwencja, zbyt serio do tego
    podchodzisz.

  • 8. Data: 2010-05-11 14:14:09
    Od: fatso <f...@n...com>

    Fidelio wrote:

> [...]
    > miejscu.
    >
    > A poza tym -- trochę dystansu, to tylko taka konwencja, zbyt serio do tego

    Jak na razie dzis po poludniu kruszce robia Kobre i moja prognoza sie
    sprawdza.
    Teraz musze zagrac w toto-lotka.

  • 9. Data: 2010-05-12 10:12:37
    Temat: fatso Prorokiem Chazarii
    Od: fatso <f...@n...com>

    Prosze mnie od dzis tytulowac: Jego Wysokosc Kagan Chazarewicz, Krol
    Chazarow.
    Chazarzy to dla nieswiadomych osiagniec wspolczesnych nauk genetycznych,
    genialni
    pseudo-Zydzi, zamieszkujacy kiedys Europe srodkowa. Prawdziwi Zydzi to
    oczywiscie
    te muly palestynskie co biegaja w recznikach na glowie. Oni oczywiscie
    genialni nie sa.
    Dzisiaj mozecie obserwowac dalsze wylamanie sie kruszcow z pet i kajdan,
    jakimi byly spetane
    przez Grubych Zydow. Po prostu dzieje sie jak w szulerni: grano
    znaczonymi kartami bo tak sie
    oplacalo amerykanskiej administracji, ktora trzymala bank i na tym
    robila kokosy. Oczywiscie,
    frajerzy co siadali do stolu i chcieli cos ugrac obstawiajac oczywiste i
    oczekiwane wzrosty-
    ci brali regularnie w dupe.
    No a teraz wyrzucono znakowana talie a szulerow zlapano za reke. Albo ja
    przestrzelono spod stolu
    reka kowboja z FEDu. Teraz zaczyna sie poker nowymi kartami- i juz widac
    wyniki.

    fatso

    NB. Moja Korona Kagana Chazarow kosztowala 3 lata temu $27 za uncje
    troy, drogo.
    Oczekuje ze najpozniej za miesiac bedzie ona po cenie zlomu. Prawda ze
    piekna?
    http://tiny.cc/mn932

  • 10. Data: 2010-05-15 14:43:04
    Temat: Szalala szalala!
    Od: fatso <f...@n...com>

    Bo sie napic chciala- zupelnie jak w tej goralskiej piosence.
    ja tez wlasnie zaszalalem:
    http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item
    =280503916766#ht_500wt_976
    <http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&ite
    m=280503916766#ht_500wt_976>
    wygralem za ok 50 zl ten srebrny filigranowy breloczek dla mojej Mondrusi.
    Bedzie wazyc wraz z lancuszkiem wyzej 30 gm to wygralem- bo bedzie
    taniej niz
    cena zlomu. Zapaskudzenia srebrnych blaszek zlotem nie licze.

    NB. moje przepowiednie wyzej sie sprawdzily ale co dalej?
    Mysle, ze nadal kupowac!

    aha, jedziemy na doroczna odbudowe grzesznych cial w moim palazzo
    nad M. Srodziemnym juz za niecale 3 tyg. Bedzie Mondrusia dobrze gotowac
    zupe z pletwy rekina- to wisiorek dostanie. A nie to hiszpanskim kurwom
    oddam.
    Podobno tam u nich kryzys w tej Hiszpanii, pewnie beda przelazic na
    nasza strone
    do Cap d'Agde bo to niedaleko, jeden skok przez Pyreneje.