  • 1. Data: 2005-11-05 16:29:32
    Temat: [RB] cos ulepszają
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    W Raiffiesen Banku coś majsterkują - jeszcze jutro rano bedzie
    przerwa:
    "Z powodu prac technicznych w nocy z 04.11.2005 / 05.11.2005 w
    godzinach 23.00 - 2.30 oraz 06.11.2005 w godzinach 0.00 - 8.30 System
    Bankowości Internetowej Raiffeisen on-line będzie niedostępny. "
    *** blad ***

  • 2. Data: 2005-11-05 21:40:04
    Temat: Re: [RB] cos ulepszają
    Od: Szewc <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik blad napisał:

> [...]
    > 23.00 - 2.30 oraz 06.11.2005 w godzinach 0.00 - 8.30 System Bankowości
    > Internetowej Raiffeisen on-line będzie niedostępny. "

    Zobaczycie w poniedziałek. Ostre testy robią nowego systemu...

    pozdr.

  • 3. Data: 2005-11-06 09:04:47
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Szewc"

    > Zobaczycie w poniedziałek. Ostre testy robią nowego systemu...

    poczekamy - na razie "system jest chwilowo niedostępny"
    *** blad ***

  • 4. Data: 2005-11-06 14:51:21
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Sun, 6 Nov 2005 10:04:47 +0100, "blad"
    <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> wrote:

    >poczekamy - na razie "system jest chwilowo niedostępny"
    >*** blad ***

    juz jest dostepny.
    przelewy z przyszla data, szczegoly przelewow przychodzacych, zmiana
    limitow dla kart. to tak z grubsza.
    ogolnie wyglada na to, ze koniec kompromitacji - wreszcie jest to, co
    byc powinno.
    z ciekawostek - listy hasel jednorazowych od dzis beda zdrapywane.

    PG

  • 5. Data: 2005-11-07 22:07:44
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Piotr Gralak"
> [...]
    > co
    > byc powinno.
    > z ciekawostek - listy hasel jednorazowych od dzis beda zdrapywane.

    splata karty z konta lokacyjnego nie ma daty - dlaczego mam na ten
    dzien polowac?
    Ciekawe czy poprawili badziewne lokaty - z rachunku wspolnego jak
    lokate zrobila jedna osoba a dostep internetowy na druga, to ta druga
    lokaty nie widziala.
    A czegos takiego jak wspolna lokata nie maja
    *** blad ***

  • 6. Data: 2005-11-07 22:53:27
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Mon, 7 Nov 2005 23:07:44 +0100, "blad"
    <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> wrote:

    >splata karty z konta lokacyjnego nie ma daty - dlaczego mam na ten
    >dzien polowac?

    A kto ci kaze polowac - mozesz splacic wczesniej :))))

    Poza tym nie atakuj mnie - ja w RB juz dawno nie pracuje ;)

    Ale, ale - mam rozwiazanie. Wlasnie zrobilem przelew dowolny z
    lokacyjnego, na rachunek karty kredytowej, z odroczonym terminem
    platnosci. Zadzialalo. Takie drobne obejscie twojego problemu :)

    PG

  • 7. Data: 2005-11-08 16:02:24
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Uzytkownik "Piotr Gralak" <g...@p...onet.pl>
> [...]
    > lokacyjnego, na rachunek karty kredytowej, z odroczonym terminem
    > platnosci. Zadzialalo. Takie drobne obejscie twojego problemu :)

    splacilem jednak dzien wczesniej z lokacyjnego
    - ni emoglem usytawic przelewu poniewaz nie uaktywnilem
    (i nie dostalem nigdy karty kodow) jak rowniez nie uzywam telecentrum
    RB jestr za slaby zeby uruchamiac w nim cos wiecej niz tylko podglad
    konta i karty, ale to o dziwo wystarcza do splacania KK :-)
    *** blad ***

  • 8. Data: 2005-11-08 20:31:04
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Tue, 8 Nov 2005 17:02:24 +0100, "blad"

> [...]
    >RB jestr za slaby zeby uruchamiac w nim cos wiecej niz tylko podglad
    >konta i karty, ale to o dziwo wystarcza do splacania KK :-)

    To faktycznie dziwne, ale moje obejście jednak nie zadziałało.
    Ostatecznie transakcja została odrzucona. Odrzucone zostało także z
    przyczyn niewiadomych usunięcie innego przelewu odroczonego, przy czym
    przelew ten dzisiaj zszedł z rachunku, a na moje konto w innym banku
    nie dotarł :)
    Wchłonęła go nowa wersja netu najwyraźniej.

    PG

  • 9. Data: 2005-11-09 22:10:05
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Piotr Gralak" <
    > To faktycznie dziwne, ale moje obejście jednak nie zadziałało.

    i żona mialaby karte niesplacona jakbym sie ciebie sluchal :-)
    *** blad ***

  • 10. Data: 2005-11-09 22:50:54
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Wed, 9 Nov 2005 23:10:05 +0100, "blad"

    zawsze mógłbyś złożyć lekramację :)

    PG