eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRE: BPH PBK rozbój w białydzień
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2003-07-31 18:43:04
    Temat: RE: BPH PBK rozbój w białydzień
    Od: w...@w...pl (Wojciech Frabinski)



    > > > Bank ma
    > byc dla klientow a nie klient dla banku.!
    > >
    > > Jak ja lubie takie rozumowanie. A niby dlaczego tak ma byc ?
    > >
    > > Bank i klient nawzajem się potrzebuja i ani klient nie jest
    > dla banku
    > > ani bank dla klienta.
    > >
    > >
    > no bez jaj ...oczywiście wszystko można odwrócić ogonem, ale
    > kient przeżyje bez Banku (mam nadzieje :-))), a napewno może
    > mienić Bank.

    oj, wiele klientow (niekoniecznie osob fizycznych) mialo by obecnie
    problemy zeby przezyc bez bankow. Zmieniac bankow tez nie mozna tak
    latwo w nieskonczonmosc.
    Po prostu moje podejscie jest takie, ze bank nie jest dla klienta. A
    klient nie jest dla banku.
    Bank i klient to podmioty, ktore jesli stwierdza ze to jesli jest to dla
    nich korzystne to ze soba wspolpracuja. I kazdy z nich potrzebuje
    drugiej strony.

    --
    Wojtek Frabiński

    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.biznes.banki

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1