  • 11. Data: 2002-07-22 07:00:49
    Temat: Re: Karty a PKP
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 21 Jul 2002 21:48:07 +0200, d...@o...net (Piotr J. Ochwal)
    wrote:

    >Na Kaliskiej? Przecież tam mało co odjeżdza... Lepiej na Fabrycznym.
    >Wszystkie cugi nach Warszau, Lublin i Glajwic.

    Ale do Poznania odchodza tylko z Kaliskiej :-))
    Niech dadza po jednym POSie na kazdym i wszyscy beda happy :).
    A moze kiedys po pociagach beda chodzic konduktorzy z POSami GSM :-)
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 12. Data: 2002-07-22 08:02:21
    Od: s...@p...onet.pl (Sebastian Ramatowski)

    Wojtek Frabinski wrote:

    > A moze kiedys po pociagach beda chodzic konduktorzy z
    > POSami GSM :-)

    Przetarg na to odbyl sie juz jakis czas temu.
    Niestety, efekty - jak widac :-))

    Pozdrawiam,
    Sebastian Ramatowski

  • 13. Data: 2002-07-22 08:42:23
    Od: "Paul" <N...@w...pl>

    Użytkownik "Maciej Loret" <m...@p...com> napisał w wiadomości
    > Witam.
    >
    > Podobno w niektorych miastach da sie zakupic bilet przy pomocy karty.
    > Prawda to?
    > Jesli tak, to do kogo mozna napisac/zaapelowac, by sklonic PKP do
    > akceptowania kart na dworcu w Bydgoszczy? ;))

    Może to i lepiej że nie ma.... W Lublinie jest 1 POS na dworcu głównym i w
    kwietniu nie pojechałem pociągiem, bo chciałem zapłacić kartą (VC z Multi).
    Mianowicie były czynne 3 z 4 kas - oczywiście ta gdzie był POS była
    nieczynna, ale pomyślałem nowoczesny dworzec to może i myślący i przyjaźni
    pracownicy....
    Pociąg odjeżdża za 8 min. - kupuje bilet a pani jak z filmu Bareji - gdzie z
    kartą - karty obok!!! Ja mówię że tam jest nieczynne i proponuje żeby się
    pani z kartą przespacerowała. Ale zostałem sprowadzony na ziemię tekstem -
    no jak to przecież tak nie wolno ja się muszę rozliczyć.... A pan który stał
    za mną w kolejce taki gdzieś >60 latek - Panie przecież w Polsce jesteśmy!
    PS Pojechałem Polskim Expressem (było nawet taniej i do tego klima... tylko
    0,5h dłużej)
    Tak więc z tymi posami na dworcach to różnie bywa.

    --
    Pozdr.,
    Paul.

  • 14. Data: 2002-07-22 09:28:27
    Od: "Artur O." <a...@n...wp.pl>

    Użytkownik "Paul" <N...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    stał
    > za mną w kolejce taki gdzieś >60 latek - Panie przecież w Polsce

    To w Gdansku Glownym jest bardzo kulturalnie.
    Pani bez problemu poszla do kolezanki i uzyla jej terminala :-)

    AO

  • 15. Data: 2002-07-22 10:26:19
    Od: "Leszek Kowalski" <k...@g...pl>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    > On 21 Jul 2002 21:31:34 +0200, d...@o...net (Piotr J. Ochwal)
    >
    > (np. w Kostrzynie placilem w zelazku z telefoniczna autoryzacja) a w
    > Lodzi nic z tego. Jak sie okazuje w Bydgoszczy tez :-/

    Nawet w Gorzowie Wlkp. jest jedno zdezelowane zelazko :)))
    Mozna bez problemu placic karta VC MC.. I nie zawsze autoryzuja, a nawet jak
    autoryzuja to blokada zejdzie po 7 dniach. Nigdy nie udalo sie PKP w
    Gorzowie rozliczyc transakcji szybciej niz w przeciagu dwoch miesiecy....
    Maja z Pekaosa, wiec autoryzacja nie jest wymagana. A w Kostrzynie maja
    Polcarda i babka dzwoni nawet glupie 6 zeta autoryzowac. Drobna paranoja

    Leszek Kowalski - Gorzow Wlkp.
    GG# 187930 GSM# 0-502 250 943
    Dać Polakowi dwie stalowe kulki; to jedną zepsuje, a drugą zgubi

  • 16. Data: 2002-07-22 10:40:40
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Jul 22, 2002 at 12:26:19PM +0200, Leszek Kowalski wrote:

> [...]
    > Maja z Pekaosa, wiec autoryzacja nie jest wymagana. A w Kostrzynie maja
    > Polcarda i babka dzwoni nawet glupie 6 zeta autoryzowac. Drobna paranoja

    Coz, moze nie taka pranoja. Po prostu aklajer moze do merchanta nie
    miec zaufania.

    --

    --w

  • 17. Data: 2002-07-22 11:29:25
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Piotr J. Ochwal <d...@o...net> wrote:
    > Prawda. W wielu dużych miastach z wyjątkiem Łodzi.

    R U Siur?

    --
    ___________ (R)

  • 18. Data: 2002-07-22 11:30:10
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Maciej Loret <m...@p...com> wrote:
    > Jesli tak, to do kogo mozna napisac/zaapelowac, by sklonic PKP do
    > akceptowania kart na dworcu w Bydgoszczy? ;))

    A nie ma Orbisu w Bydzi?

    --
    ___________ (R)

  • 19. Data: 2002-07-22 15:10:24
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur O." <a...@n...wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > jesteśmy!
    >
    > To w Gdansku Glownym jest bardzo kulturalnie.
    > Pani bez problemu poszla do kolezanki i uzyla jej terminala :-)

    No to Kielce tez sa pod tym wzglede przyjazne - pani zawsze prosi o
    przejscie do kasy z POSem (+ dla PolCardu za przeszkolenie pracownikow -
    panie nigdy nie biora kart idac przez zaplecza tylko oddaja ja klientowi).

    --
    JaKi

  • 20. Data: 2002-07-22 16:56:11
    Od: d...@o...net (Piotr J. Ochwal)

    Wojtek Frabinski wrote:
    > A moze kiedys po pociagach beda chodzic konduktorzy z POSami GSM :-)

    W slipingach WARS mają żelazka + komórkę
    --
    pjo