  • 21. Data: 2006-12-10 14:17:42
    Temat: Re: Logowanie PEKAO.24
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Piterson" <Piotrek> wrote in message news:457c0c99$1@news.home.net.pl...
    > Użytkownik "RobertS" <r...@x...pl> napisał w wiadomości
    >
    > tak, ale przyznam się, żę nie są to losowe znaki, tylko pewien tekst.

    założe się, że nie potrafisz powiedzieć jaka jest 14 litera alfabetu bez
    policzenia tego, a co dopiero 14 litera twojego hasla.
    Pomysł w Pekao wziął się stąd, że jest to dobre zabezpieczenie przed
    programami zapisującymi co kto nacisnął na klawiaturze, ale oczywiście
    odbyło się to kosztem wygody klienta.

  • 22. Data: 2006-12-10 14:32:30
    Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl>

    Użytkownik "Piterson" <Piotrek> napisał w wiadomości

    > Właśnie o to mi chodzi. Dlaczego ktoś jakby dostał się na moje konto to ma
    > szperać po historii konta czy przelać całą moją wypłatę dla kawału do np.
    > operatora telefonii komórkowej?

    Bo to jest poważne przestępstwo i nikt nie będzie ryzykował
    dla kawału. Dla kilkudziesięciu tysięcy pln owszem, ale
    dla kawału? Tylko idiota. Lub nieletni świadomy swojej
    bezkarności.

    Miroo (http://miroo.ovh.org)

  • 23. Data: 2006-12-10 14:37:25
    Od: Tequilla <g...@o...pl>

    Johnson napisał(a):
    > Czy ktoś oprócz mnie uważa że nowy system logowania do PEKAO.24 jest
    > beznadziejny?

    W końcu jest taki który spełnia moje wymagania - jakoś mimo hasła ze
    statusem "mocne" nie mam problemu z jego wpisaniem/zapamiętaniem.

  • 24. Data: 2006-12-10 21:51:56
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-to.pl>

    witek napisał(a):

    > założe się, że nie potrafisz powiedzieć jaka jest 14 litera alfabetu bez
    > policzenia tego, a co dopiero 14 litera twojego hasla.

    Ja po prostu "mówię" sobie w pamięci to hasło wpisując literki tam,
    gdzie potrzeba. Nie muszę go zapisywać. A hasło mam 16-znakowe.

    > Pomysł w Pekao wziął się stąd

    Pomysł w Pekao wziął się już raczej z BPH ;-)

    Marek

  • 25. Data: 2006-12-10 22:56:00
    Od: "woocash" <e...@o...pl>

    > Pomysł w Pekao wziął się już raczej z BPH ;-)
    >
    > Marek

    Dokładnie:)

    Pekao próbuje nadrobić stracony dystans do Sez@ma - zwróćcie uwagę
    jakie nowe funkcjonalności wprowadzili ostatnio i nasuwające się
    podobieństwo do analogicznych funkcji w BPH nie przypadkowe:)

  • 26. Data: 2006-12-10 23:12:53
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "MarekM" <m...@w...interia.i-to.pl> wrote in message

    > Ja po prostu "mówię" sobie w pamięci to hasło wpisując literki tam, gdzie
    > potrzeba. Nie muszę go zapisywać. A hasło mam 16-znakowe.

    > Pomysł w Pekao wziął się już raczej z BPH ;-)

    a pomysł z BPH wziął się z ... ?

  • 27. Data: 2006-12-11 09:52:07
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com>

    Johnson powiada w dniu 2006-12-09 13:54:
    > Czy ktoś oprócz mnie uważa że nowy system logowania do PEKAO.24 jest
    > beznadziejny?
    > Powalająca jest zwłaszcza konieczność wpisywania losowych literek z
    > hasła. Według mnie praktycznie uniemożliwia to stosowanie losowych
    > długich haseł (nie do zapamiętania) i używania menadżerów haseł. O co im
    > chodzi?

    Po prostu przerost techniki nad zdrowym rozsądkiem. Kolejny debilizm w
    wykonaniu "Uno Cretino Italiano". W moim rankingu srebrny medal, zaraz
    za obrotowymi bramkami do oddziałów marmurkowych.
    Kolejny, bardzo ważki argument, żeby spłacić linię i pożegnać na zawsze
    tę żałosną imitację banku detalicznego

    T.

  • 28. Data: 2006-12-11 16:30:46
    Od: "Pako" <j...@n...pl>

    Niestety wszyscy się mylicie - moim zdaniem powinni wprowadzić to we
    wszystkich bankach! Jeszcze kilka miesięcy temu tez to bym przeklinał, ale
    jak kumpel przesłal mi mailem taki programik, który przechwytuje wszystkie
    stuknięcia w klawiature i zapisuje sesje do logfile to bylem przerazony,
    teraz bez problemu mogę poznac wszystkie hasla dostepowe osob, ktore logują
    sie na strone banku na moim kompie m.in. mbank i inteligo. Wbk tez
    utradniają, ale tam jest tylko 4 cyfrowy pin, a w Pekao przez ten sposob
    logowania hasło jest nie do zlamania. Strach pomyslec jak taki programik
    przedrze się jako trojan na nasze komputery!

    Pozdrawiam

  • 29. Data: 2006-12-11 16:52:21
    Od: "kubik" <u...@g...com>

    > Wbk tez
    > utradniają, ale tam jest tylko 4 cyfrowy pin, a w Pekao przez ten sposob
    > logowania hasło jest nie do zlamania. Strach pomyslec jak taki programik

    pin można zmienić na dowolne hasło, a dla zapominalskich wkrótce będzie
    odgórnie wprowadzona zmiana pinu na hasło po zalogowaniu.

    --
    pozdrawiam,
    mk

    jeżeli masz nierówną końcówkę na rachunku, to przelej ją ;)

    77 1140 2004 0000 3002 2490 7057
    48 1140 2017 0000 4602 0387 8329

  • 30. Data: 2006-12-12 09:10:23
    Temat: RE: Logowanie w ING
    Od: d...@o...pl (Dario)

    A ja poraz kolejny mam zablok. dostep do rachnu i dostałem w odziale koperte
    z 1 razowym kodem aktywacyjnym i nie moge odblokować. Wyswietla sie, że kod
    lub login jest nieprawidłowy. Czeka mnie kolejna wizyta w banku....