  • 1. Data: 2004-03-03 18:18:00
    Temat: ROR 4,20 proc. - BS Bank
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    Bardzo intensywnie powiększa się w Poznaniu sieć placówek, filii i punktów
    obsługi Banku Spółdzielczego Łubowo
    (niedługo nastąpi otwarcie filii w pawilonach przy ul.Murawa na Wichrowym
    Wzgórzu)

    ciekawostka - wysoko oprocentowany ror o nazwie BSKonto - 4,20% gdy
    zdeponowane jest 5kpln.
    dla kwot do 5kpln oprocentowanie roru wynosi 3%
    prowadzenie za free, visa electron lub maestro...

    http://www.bsbank.pl/rachunkibskonto.html

    http://www.bsbank.pl/index.html

    no-no. jeszcze gdyby był dostęp przez net... poczekamy.

    no i trzeba by się zdecydować jak się rachunek nazywa - na WWW funkcjonuje
    jako BSKonto i BS Konto - razem czy osobno? :-)

    kłaniam się
    zbyszko janke

  • 2. Data: 2004-03-04 07:26:34
    Temat: Re: ROR 4,20 proc. - BS Bank
    Od: "EmBaS" <e...@u...op.pl>

    Użytkownik "janke" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > obsługi Banku Spółdzielczego Łubowo
    > (niedługo nastąpi otwarcie filii w pawilonach przy ul.Murawa na Wichrowym

    Oby tak szybko jak się powiększa - nie zniknęła

    Co to wogóle za bank? Kto jest właścicielem?

  • 3. Data: 2004-03-04 07:43:56
    Od: "woy" <w...@g...CIACH.TO.rubikon.ORAZ.TO.pl>

    W artykule news:c257gg$md4$1@news.onet.pl,
    niejaki(a): janke z adresu <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > no-no. jeszcze gdyby był dostęp przez net... poczekamy.

    Poguglaj trochę za stronami banków mających bs w nazwie, znajdziesz
    więcej smacznych kawałków. Ale to dla tych, co nie lubią bankowego
    fastfoodu, wolą dania na indywidualne zamówienie :-)

    --
    woy

    z cyklu "Przypowieści z Trollowej Doliny":
    "Nie odzywaj sie do mie bo ci dałem pląka!"

  • 4. Data: 2004-03-04 07:53:21
    Od: "woy" <w...@g...CIACH.TO.rubikon.ORAZ.TO.pl>

    W artykule news:c26m4u$t66$1@news.onet.pl,
    niejaki(a): EmBaS z adresu <e...@u...op.pl> napisał(a):

    > Oby tak szybko jak się powiększa - nie zniknęła

    Przy tego typu banku to wbrew pozorom trudniejsze, niż w przypadku wielu
    komercyjnych wydmuszek.

    > Co to wogóle za bank? Kto jest właścicielem?

    1. Spółdzielczy. 2. Spółdzielcy. Nikt nie ucieknie z kasą :-)

  • 5. Data: 2004-03-04 15:15:02
    Od: "l.e:h" <l...@...pl>

    "EmBaS" <e...@u...op.pl> skribis:

    >Oby tak szybko jak się powiększa - nie zniknęła

    bs to czesto stosowany skrot od business scam :)

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    )} Rozne fajne bezplatne e-booki: http://www.arystoteles.pl (na dole po prawej)
    {{ Forum o bogactwie: http://www.arystoteles.pl/bf/

  • 6. Data: 2004-03-04 19:09:57
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    > Oby tak szybko jak się powiększa - nie zniknęła
    >
    > Co to wogóle za bank? Kto jest właścicielem?

    czemu ma ten bank zniknac? on jest w Łubowie od ponad 40 lat... :)

    dałbym Ci wskazówke typu "idz pogooglaj", ale to bez sensu - ja link do
    samego banku podalem bez żadnych googli, a nawet nie zajrzales - gdybys
    zajrzal, nie zadawałbyś takich pytań
    zbyszko janke

  • 7. Data: 2004-03-05 09:19:50
    Od: "woy" <w...@g...CIACH.TO.rubikon.ORAZ.TO.pl>

    W artykule news:c27uu3$eft$1@news.onet.pl,
    niejaki(a): janke z adresu <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > czemu ma ten bank zniknac? on jest w Łubowie od ponad 40 lat... :)

    A są takie, które istnieją ponad 100 lat :-) Jak się do tego mają te
    wszystkie Hamburger Banki? ;-)

  • 8. Data: 2004-03-05 09:19:50
    Od: "woy" <w...@g...CIACH.TO.rubikon.ORAZ.TO.pl>

  • 9. Data: 2004-03-05 12:56:46
    Od: "l.e:h" <l...@...pl>

    "woy" <w...@g...CIACH.TO.rubikon.ORAZ.TO.pl> skribis:

    >W artykule news:c27uu3$eft$1@news.onet.pl,

    >A są takie, które istnieją ponad 100 lat :-)

    No ba, ile lat istnial barrings ? ;)

    Pozdrawiam, Leh.