  • 1. Data: 2009-01-27 13:45:56
    Temat: RPP -0,75%
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    No, no.

    mz

  • 2. Data: 2009-01-27 15:07:54
    Temat: Re: RPP -0,75%
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>

    Dnia Tue, 27 Jan 2009 14:45:56 +0100, MarekZ napisał(a):

    > No, no.

    Zastanawia mnie teraz jak szybko banki dokonają korekty oprocentotwania
    kredytów. Mam na myśli te banki, które dopuszczają taką czynnośc umownie.

    --
    ===Tomy===

    Software is like sex:
    it's better, when it's free!

  • 3. Data: 2009-01-27 15:09:59
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "===Tomy===" <nic@z_tego.com> wrote in message

    > Zastanawia mnie teraz jak szybko banki dokonają korekty oprocentotwania
    > kredytów. Mam na myśli te banki, które dopuszczają taką czynnośc umownie.
    >
    > --

    pytanie jak zareaguje WIBOR...

  • 4. Data: 2009-01-27 15:10:19
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "===Tomy===" <nic@z_tego.com> napisał w wiadomości

    > Zastanawia mnie teraz jak szybko banki dokonają korekty oprocentotwania
    > kredytów. Mam na myśli te banki, które dopuszczają taką czynnośc umownie.

    Tego nie wiemy, ale lokaty na zmiennym spadną szybciutko.

    marekz

  • 5. Data: 2009-01-27 15:16:08
    Od: k...@o...pl

    On 27 Sty, 16:10, "MarekZ" <m...@i...pl> wrote:

    > Tego nie wiemy, ale lokaty na zmiennym spadną szybciutko.
    W Polbanku od dziś koniec lokaty 3m 9%
    teraz 3m 7,10% a 1m 7,25% (i może to nie koniec)
    KO póki co bez zmian (7%-7.5%)

  • 6. Data: 2009-01-27 15:16:25
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    ===Tomy=== pisze:
    > Zastanawia mnie teraz jak szybko banki dokonają korekty oprocentotwania
    > kredytów. Mam na myśli te banki, które dopuszczają taką czynnośc umownie.

    Strzelem :
    1) oprocentowanie moich KK nie spadnie,
    2) oprocentowanie moich kont oszczędnościowych spadnie znacznie.

    --
    Mithos

  • 7. Data: 2009-01-27 15:29:50
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    > Strzelem :
    > 1) oprocentowanie moich KK nie spadnie,
    > 2) oprocentowanie moich kont oszczędnościowych spadnie znacznie.

    Oprocentowanie niektórych kart (i w ogóle krredytów) będzie się musiało
    obniżyć do nie wyższego niż 23%. Citi, BPH, Pekao i które tam jeszcze do
    dzieła! :-)

    Szkoda, że RPP nie obniżyła bardziej stopy lombardowej, spokojnie mogła to
    zrobić.

    marekz

  • 8. Data: 2009-01-27 16:10:59
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 27 Sty, 16:07, ===Tomy=== <nic@z_tego.com> wrote:

    > Zastanawia mnie teraz jak szybko banki dokonają korekty oprocentotwania
    > kredytów. Mam na myśli te banki, które dopuszczają taką czynnośc umownie.
    >
    > --

    Ciekawe czy to będzie ostatnia aukcja lokat z 10 % w Millennium w tym
    roku ...

    --
    pozdrawiam,

    Erazmus

  • 9. Data: 2009-01-27 17:06:22
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Tue, 27 Jan 2009 14:45:56 +0100
    "MarekZ" <m...@i...pl> wrote:

    > No, no.

    Ciekawe czy to coś da, bo jak na razie patrząc na inne kraje Europy,
    które ostro przycięły to efektów jakoś nie widać.
    Banki są już pewnie załamane, tak jak niedawno się podłamały koncerny
    paliwowe ;)

    Xenocide

  • 10. Data: 2009-01-27 17:14:51
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

> [...]
    > które ostro przycięły to efektów jakoś nie widać.
    > Banki są już pewnie załamane, tak jak niedawno się podłamały koncerny

    Ja uważam, że to dużo pomoże realnej sferze gospodarki. I oby obcięli
    jeszcze z raz o tyle. A lombardową jeszcze mocniej.

    Jutro zobaczymy pełną reakcję WIBORów, ale myślę że będzie normalna.

    marekz