  • 1. Data: 2010-05-24 11:46:40
    Temat: Rachunek oszczędnosciowy a iPKO
    Od: Sebastian <n...@n...com>

    Witam

    Zgodnie z TOiP PKO PB SA połata za iPKO dla Rachunku oszczędnościowego
    wynosi 0zł. Czy to znaczy, że jak mając Superkonto bez iPKO założe
    Rachunek oszczędnościowy to będe miał iPKO za darmo?

    Sebastian

  • 2. Data: 2010-05-24 18:20:07
    Temat: Re: Rachunek oszczędnosciowy a iPKO
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Sebastian" <n...@n...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > wynosi 0zł. Czy to znaczy, że jak mając Superkonto bez iPKO założe
    > Rachunek oszczędnościowy to będe miał iPKO za darmo?

    Mam iPKO i nie jest za darmo, naprawdę...

    Feromon

  • 3. Data: 2010-05-25 11:05:35
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Feromon" <f...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Sebastian" <n...@n...com> napisał w wiadomości

    > Mam iPKO i nie jest za darmo, naprawdę...

    samo ipko oszczędnościowe jest, jednak teraz gdy przelewy z inteligo są
    bezpłatne...

  • 4. Data: 2010-05-25 19:55:14
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Dla oszczędnościowego "za darmo", ale dla superkonta raczej nie.

    -----