  • 1. Data: 2012-05-20 23:31:11
    Temat: Rachunki bankowe - jakich używacie ?
    Od: Pan Sowa <p...@g...ru>

    Jakich rachunków bankowych używacie ?

    Ja aktualnie mam :
    1) mBank - nadal używam do przelewów, giełdy/funduszy - chociaż planuję
    się definitywnie wyprowadzić,
    2) Dobre Konto w Millennium - fajne konto, fajne bonusy - niestety
    obsługa w banku jest tak tragiczna że aż brakuje słów, z tego powodu
    najprawdopodobniej będę ten bank opuszczał. Jak widzę taką skrajną
    niekompetencję to aż się boję cokolwiek tam trzymać,
    3) Raiffeisen - otwarte w promocji, obsługa bardzo na plus, oferta też
    nawet ok. Tyle, że zmiana TOiP spowoduje pewnie zamknięcie rachunku. No
    i jeszcze nie dostałem premii.

    Nadal szukam banku idealnego, który mógłby zastąpić mBank ale im dłużej
    szukam tym tylko jest gorzej. Jakieś jeszcze pomysły ?

    Czego Wy używacie ?

    Mr. Owl

  • 2. Data: 2012-05-21 00:51:50
    Temat: Re: Rachunki bankowe - jakich używacie ?
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "Pan Sowa" <p...@g...ru> napisał w wiadomości
    > Jakich rachunków bankowych używacie ?
    >
    > Ja aktualnie mam :
    > 1) mBank - nadal używam do przelewów, giełdy/funduszy - chociaż planuję
    > się definitywnie wyprowadzić,

    U mnie dosc podobnie, przelewow obecnie namiastka

    > 3) Raiffeisen - otwarte w promocji, obsługa bardzo na plus, oferta też
    > nawet ok. Tyle, że zmiana TOiP spowoduje pewnie zamknięcie rachunku. No i
    > jeszcze nie dostałem premii.

    Ano zobaczymy
    z oplata za karte fakt - troche sobie nagrabili

    > Czego Wy używacie ?

    - BGZ - obecnie podstawowe konto
    - BGZO - zwiazane jako oszczednosciowe do BGZ
    - Inteligo - glownie platnosci netowe + saldo debetowe
    - Meritum - Cofka paliwowa, nienajgorsze oferty lokaty

    - z klonow Czarneckiego
    GOL - zamrozone
    / jeszcze loki bezbelkowe tam wisza - obsluga pod zdechlym psem - do
    kastracji /
    Idea - tylko loki bezbelkowe - obsluga znacznie lepsza + kontakt

    No i BPH - chwilowo ;)
    chyba ze inni zaczna masowo oplaty wprowadzac, wtedy zobaczymy co sie
    ostanie.

    Pozdro

  • 3. Data: 2012-05-21 07:28:31
    Od: maruda <m...@n...com>

    W dniu 2012-05-20 23:31, Pan Sowa pisze:
    > Jakich rachunków bankowych używacie ?

    mB, no - mam, bo jest... Leży na nim ~300zł, jakby jakąś allegrową czy
    inną pilną transakcję trzeba było zrobić. Karty nie ma. No i może
    skądś-tam ktoś będzie mi chciał jakieś drobne przelać, o których nie
    wiem / nie pamiętam.
    ING Direct - prawie jw, ale też "bo bliskie mi osoby tam mają". Bez karty.
    BGŻ z łapówką - podstawowe do operowania, lezy tam ~500zł na wypłaty z
    bankomatu. Jedyna karta bankomatowa.
    BGŻO - jako "prawie onlajnowe" konto oszczędnościowe do bgż
    EB - jest, bo było... :) Również, drugie podstawowe, do operowania, ale
    leży tam trochę znaczącej kasy w ramach dywersyfikacji ;)
    Klony - tylko lokaty plus KIS.
    Ze dwie VC (druga "na wszelki wypadek"), oczywiście obie bez opłat,
    jedna z mb.
    Rachunek maklerski - w bossa, też siłą bezwładności, bo kiedyś była to
    wyróżniająca się oferta.

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam Ten Maruda

  • 4. Data: 2012-05-21 08:33:23
    Od: "mohonk" <m...@W...gazeta.pl>

    Pan Sowa <p...@g...ru> napisał(a):

    > Jakich rachunkĂłw bankowych uĹźywacie ?

    1. ING Direct - moje podstawowe konto + karta debetowa - darmowe
    prowadzenie, darmowe przelewy, wszystkie bankomaty w PL za free pod łatwym
    do spełnienia warunkiem wydania kartą 100 zł / miesiąc, łatwo można otwierać
    i zamykać konta oszczędnościowe

    2. Alior - moje poprzednie konto podstawowe, teraz już bez karty debetowej -
    moim zdaniem bardzo dobra bankowość internetowa i obsługa przez infolinię -
    wyniosłem się od nich z pieniędzmi ze względu na opłatę 5 zł/mies./kartę
    oraz tłumy w oddziałach po wprowadzeniu możliwości darmowego opłacania
    rachunków... konto czeka na lepsze czasy w ofercie Aliora...

    3. Pekao konto internetowe - bez karty prowadzenie darmowe, konto otwarte ze
    względu na kredyt gotówkowy w tym banku, bardzo dobra bankowość internetowa
    (gdyby mieli bezpłatne potwierdzanie transakcji SMS byłoby super), na minus
    fatalna obsługa w oddziałach, powiązanie konta z danym oddziałem, opłaty za
    bankomaty - po spłacie kredytu idzie do zamknięcia.

    4. mBank - bez karty darmowe, trzymane ze względu na SFI i eMaklera,
    zostanie do czasu wprowadzenia przez mBank opłat za prowadzenie rachunku

    5. Meritum Bank - bez karty darmowe, otwarte niedawno ze względu na lokatę
    powitalną na 8,5%, po zakończeniu lokaty chyba idzie do likwidacji.

    6. BGŻ Optima - otwarte ze względu na dobrą ofertę depozytową

    Oprócz tego KK Visa Zakupowa w BPH.

    Pozdrawiam
    mohonk

  • 5. Data: 2012-05-21 08:40:24
    Od: "mohonk" <m...@W...gazeta.pl>

    7. Noble Bank - zapomniałem o tym koncie, wymuszone przez bank konto wspólne
    służące jedynie do obsługi kredytu hipotecznego, jedyny kontakt to
    comiesięczne wyciągi pocztą, co ciekawe brak bankowości internetowej!

    Pozdrawiam
    mohonk

  • 6. Data: 2012-05-21 15:11:43
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sun, 20 May 2012 23:31:11 +0200, Pan Sowa napisał(a):

    > Nadal szukam banku idealnego, który mógłby zastąpić mBank ale im dłużej
    > szukam tym tylko jest gorzej. Jakieś jeszcze pomysły ?

    Ja jako głównego używam Aliora (bez karty debetowej, więc jest całkowicie
    darmowy). Naprawdę dobre www, które można sobie dopasować pod siebie,
    powiadomienia na maila, dobre wyszukiwanie historii, jak masz kartę
    blokady online, no jest prawie wszystko. Jednej chyba rzeczy nie ma co mi
    się w mBanku bardzo podobała. Można było wejść na przelew w historii
    konta i zrobić wykonaj ponownie - w Aliorze tego nie ma, kiedyś pisałem
    ale nie zrobili tudzież nie zrobią. Do tego Aliora BGZO i jest niezłe
    combo. No i oczywiście jak potrzeba karty debetowej to coś kolejnego, no
    ale tutaj na grupie taki tercet to raczej standard i totalne minimum.

    --
    xbartx

  • 7. Data: 2012-05-21 17:45:16
    Temat: Koncert życzeń. Re: Rachunki bankowe - jakich używacie ?
    Od: maruda <m...@n...com>

    W dniu 2012-05-20 23:31, Pan Sowa pisze:

    > Nadal szukam banku idealnego, który mógłby zastąpić mBank ale im dłużej
    > szukam tym tylko jest gorzej. Jakieś jeszcze pomysły ?

    No to zróbmy sobie koncert życzeń, może ktoś przeczyta, zgłosi prezesowi
    i da się to wdrożyć?

    Konto oczywiście darmowe, może być do wyboru albo obrót kartą, albo
    wpływy, albo saldo. W razie niespełnienia może kosztować parę zł/m

    Karta debetowa - opcjonalna.

    Logowanie - ma być jak w eBGŻ. Tzn własny login (samodzielnie wymyślony,
    a nie narzucone 12 cyfr...), własne hasło, na wszelki wypadek jakiś
    "odzew" na login przed podaniem hasła (czyli jak obrazek w ebgż).

    Ma być konto "oszczędnościowe" porządnie oprocentowane, bez limitów
    ilości przelewów własnych.

    Eliksiry - ma to być tak, że "krótko po północy", po naliczeniu odsetek,
    realizowane są przelewy własne, np. z oszczędnościowego na bieżące.
    Zaplanowane przelewy wychodzące wychodzą pierwszym eliksirem, jeśli jest
    kasa na koncie. Jeśli kasy brak, to przelewy NIE SĄ ODRZUCANE, ale
    oczekują na drugą sesję przychodzącą, aby ewentualnie wyjść trzecią
    wychodzącą.

    Przelewy przyszłe ma się dać zaplanować z warunkiem "IF" (IF "przyszła
    wypłata", then "zapłać kochance")

    Autoryzacja operacji ma być do wyboru, hasła jednorazowe papierowe,
    hasła SMSowe, token (niech będzie płatny "za zgubienie"). Ma się dać
    ustawić warunki operacji nie wymagających mocnej autoryzacji, czyli nie
    tylko "odbiorcy zaufani", ale także np. przelewy do 20zł.

    Strona www serwisu transakcyjnego ma być w gołym htmlu, ma działać pod
    lynxem. Ew. ma być do wyboru, czy wolimy bajerancką funkcjonalność z
    javą/flashem/chwczym, czy oszczędną prostotę (np 2-3 przyciski do
    kliknięcia po podaniu hasła, którą wersję wybieram)

    Fpisujcie miasta, kture som za.

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam Ten Maruda

  • 8. Data: 2012-05-21 18:40:59
    Od: "Konfabulator" <w...@W...gazeta.pl>

    Pan Sowa <p...@g...ru> napisał(a):

    > Jakich rachunkĂłw bankowych uĹźywacie ?

    - Klony Czarneckiego - bo dają darmową kartę + lokaty, jako konta nie używam w
    ogóle
    - Meritum Bank - darmowe konto bez karty + lokaty, jako konta nie używam w
    ogóle, chociaż zastanawiam się nad tym czy nie zrobić z niego podstawowego konta,
    - NeoBank - jak zakładałem lokaty to był obowiązek posiadania konta, więc
    jest, puste, do zamknięcia,
    - AliorBank - jak chciałem zlikwidować lokaty to był obowiązek założenia
    konta, więc jest, puste do zamknięcia, nigdy nie zaakceptuję reklam w serwisie
    transakcyjnym oraz wydzwaniania przez idiotów oraz rozsyłania spamu przez bank,
    - Raiffeisen - wiśniowe konto Direct, nawet fajnie to działa, ale karta, które
    nic nie oferuje, płatna 4 zł to żal, więc idzie do zamknięcia zaraz po drugiej
    turze wiśni - bank ma najkompetentniejszą infolinię z jaką się spotkałem.

  • 9. Data: 2012-05-21 18:43:16
    Od: "Konfabulator" <w...@W...gazeta.pl>

    Konfabulator <w...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    No i nie wspomniałem o podstawowym koncie, czyli:

    mBank - podstawowy dlatego, że za wszystko co się da płacę ich darmową po
    wieki kredytówką i mTransferem + SFI + eMakler. Chociaż bank ten schodzi tak
    szybko na psy, że, tak jak widzę większość, przymierzam się do głosowania
    nogami po ponad 10 latach współpracy.

  • 10. Data: 2012-05-21 21:51:07
    Od: "Seba_Fan" <s...@g...skasuj-to.pl>

    Użytkownik "Konfabulator" <w...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:jpdrb3$9me$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > tak
    > szybko na psy, że, tak jak widzę większość, przymierzam się do głosowania

    Dziwne, jaki był taki jest, nie mówiąc o oprocentowaniu.
    Widać same sknery co nic nie mają na kontach i chcą mieć wszystko za darmo,
    obrót na konce 100zł poprzez płatność kartą, ludzie przecież to są groszę i
    każdy wydaje dużo wiecej.

    Naprawde dobra usługa kosztuje, ja w DB dostałem nawet swój pokój do rozmów,
    przyjemność jest i miła obsługa.

    Jeśli nie ma obrotu na koncie ja jestem za wprowadzeniem opłat, bo co ma
    bank z tego?

    Zastanówcie się.