  • 1. Data: 2010-04-27 15:19:29
    Temat: Raczej do Anatola, ale kto wie .....
    Od: Endriu <a...@g...com>

    Chciałem się zapytać kolegów grupowiczów (choć ostatnio większość
    moich pytań odnośnie zagadnień giełdowo-finansowych trafia w próżnię)
    czy orientuje się ktoś ile z wyemitowanych na dany okres obligacji
    skarbowych zostało wykupionych przez MF, oraz czy wiecie panowie gdzie
    można szukać terminarza spłat przez ministerstwo finansów wcześniej
    wyemitowanych obligacji (wraz z wartościami kwot jakie musza być na to
    przeznaczone).

    Jakoś na stronach MF-Obligacje Skarbowe:
    http://tiny.pl/hgzw7

    ...nie widzę odnośników odnośnie takowych sprawozdań.....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 2. Data: 2010-04-27 15:24:54
    Temat: Re: Raczej do Anatola, ale kto wie .....
    Od: Endriu <a...@g...com>

> [...]
    >moich pytań odnośnie zagadnień giełdowo-finansowych trafia w próżnię)
    >czy orientuje się ktoś ile z wyemitowanych na dany okres obligacji

    wyemitowanych przez MF (na dany okres) obligacji skarbowych zostało
    wykupionych przez rynek - miało być, pardon ......

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/