  • 1. Data: 2002-03-05 07:39:58
    Temat: Rada Klientow Inteligo - spotkanie
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Wiedzial ktos o tym??? :)
    Ale masoneria, hi hi hi.

    Za nieocenionym www.e-biznes.pl (polecam!!!)

    ----
    Dnia 23 lutego br. w nowej siedzibie Inteligo Financial Services S.A. odbyło
    się kolejne spotkanie Rady Klientów konta Inteligo. Drugie już spotkanie
    Rady potwierdziło przydatność tego forum wymiany opinii między Klientami i
    zespołem Inteligo.

    Członkowie Rady są aktywnymi użytkownikami konta Inteligo i dlatego wspólna
    dyskusja o ofercie produktowej i funkcjonalności konta zaowocowała wieloma
    ciekawymi pomysłami związanymi z jego rozwojem.

    Jednym z głównych tematów dyskusji była jakość obsługi Klienta. Rada
    Klientów pochwaliła jakość serwisu telefonicznego Inteligo i fakt, że średni
    czas oczekiwania na połączenie z Centrum Obsługi Klienta to tylko 15 sekund.
    Dowodem na najwyższą jakość świadczonych usług jest nagroda przyznana przez
    dziennik Rzeczpospolita i firmę Energis za najlepszą infolinię i Centrum
    Obsługi Klienta.

    Infrastruktura serwisu internetowego Inteligo również została dokładnie
    omówiona. Członkowie Rady Klientów pytali m.in. o serwery internetowe
    Inteligo oraz urządzenia optymalizujące łączność stron internetowych.
    Szczegóły technologiczne połączenia serwisu WWW Inteligo z internetem oraz
    ich przyszły rozwój zostały przedstawione przez Dyrektora Działu IT i
    Rozwoju - Przemka Henschke.

    Ponadto Członkowie Rady pochwalili m.in. funkcjonalność serwisów SMS
    Inteligo oraz atrakcyjność promocji "Krąg Przyjaciół". Byli bardzo
    zadowoleni z wprowadzonych wydruków potwierdzeń transakcji z WWW oraz
    udogodnienia dla użytkowników firmowego konta Inteligo (predefiniowane
    płatności do ZUS), które zostały wprowadzone do oferty zgodnie z sugestiami
    z pierwszego spotkania Rady.

    Rozmawiano również o wnioskach klientów nadsyłanych na skrzynkę
    r...@i...pl. Większość z nich dotyczyła wprowadzenia w
    najbliższym czasie do oferty konta produktu kredytowego, rachunków w obcych
    walutach oraz rozbudowy serwisu WWW. Dyskutowano również o promocji na
    pobieranie opłat i nowym oprocentowaniu progresywnym. Członkowie Rady
    zarekomendowali analizę zróżnicowania opłat za wypłaty z bankomatów oraz
    rozwinięcia funkcjonalności bankomatów o opcje depozytowe. Dyskutowano także
    o uproszczeniu wydruków historii rachunków.

    Zespół Inteligo przedstawił na forum Rady przyszłe plany rozwojowe, a przede
    wszystkim najnowszą rewolucyjną usługę - Płacę SMS-em, dzięki której
    posiadacze kont Inteligo i telefonów komórkowych w sieci Plus GSM mogą
    prowadzić transakcje bankowe za pomocą funkcji SMS z menu swoich telefonów
    komórkowych.

    Spotkanie zakończyło się w pobliskiej restauracji Pizza Hut, gdzie wszyscy
    skorzystali ze wspólnej promocji Inteligo - Pizza Hut - Władca Pierścieni.

  • 2. Data: 2002-03-05 08:43:36
    Temat: Re: Rada Klientow Inteligo - spotkanie
    Od: <i...@p...onet.pl>

    > Wiedzial ktos o tym??? :)
    > Ale masoneria, hi hi hi.

    To od wzajemnego masowania sie po glowkach... ?

    > rachunków w obcych
    > walutach oraz rozbudowy serwisu WWW. Dyskutowano również o promocji na
    > pobieranie opłat i nowym oprocentowaniu progresywnym.

    Jaka promocja... po prostu chlopaki sie przestraszyli, ze za duzo ludzi
    ucieknie i sie wycofali... na razie...
    Te rachunki moga byc ciekawe... Tylko czy wogole beda...

> [...]
    > rozwinięcia funkcjonalności bankomatów o opcje depozytowe. Dyskutowano także
    > o uproszczeniu wydruków historii rachunków.

    Zroznicowanie oplat za wyplaty z bankomatow... Hmmm brzmi niezle... Ciekawe co
    na to w Inteligo i... kto faktycznie odczuje o ile odczuje te roznice w
    prowizji... A moze zroznicowanie ma polegac na tym, ze teraz dodadza prowizje
    procentowa od wyplat w banmomatach obcych bankow? Plus stala kwota...
    Widze, ze Rada chce nas uszczesliwic... pewnie to oni rekomendowali
    wprowadzenie oplat, a teraz prosza o uproszczeniu wydrokow historii... I co to
    mialoby byc? Kwota jaka sie ma, i kiedy nastapila zmiana? A za pelna informacje
    plac? Za papierek, ktory otrzymasz po tygodniu?
    Chrzanic takich doradcow... Co oni chca od obecnej historii? Jak dla mnie jest
    idealna... no moze nie do konca, ale... Na pewno lepsza niz w innych bankach,
    jak na przyklad Lukas, LG...

    > Zespół Inteligo przedstawił na forum Rady przyszłe plany rozwojowe,

    Ciekawe jakie... skoro BGB ma sie zwijac, to po co oni sie proboja rozwijac?

    > Spotkanie zakończyło się w pobliskiej restauracji Pizza Hut, gdzie wszyscy
    > skorzystali ze wspólnej promocji Inteligo - Pizza Hut - Władca Pierścieni.

    Ciekawe kto stawial? Rada pracownikom Inteligo, czy Inteligo Radzie? ;-)

    Posiadacz konta w Inteligo
    Maciek - IGI

    P.S. Moze by sie tak pospieszyli z tym kredytem? Chetnie bym obejrzal ich
    propozycje... a zwlaszcza zapoznal sie z informacja o czas przyznania i
    udostepnienia...

  • 3. Data: 2002-03-05 09:31:38
    Od: <k...@p...onet.pl>

    > Wiedzial ktos o tym??? :)
    > Ale masoneria, hi hi hi.

    i tak dalej i tak dalej....

    Tekst zredagowany przez IFS czyta sie w moim przekonaniu jako wzorcowy przyklad
    propogandy sukcesu!!!(sic)Skad my to znamy?

  • 4. Data: 2002-03-05 09:32:17
    Od: <k...@p...onet.pl>

  • 5. Data: 2002-03-05 15:54:34
    Od: Maciej <m...@a...skrzynka.pl>

    In article <a61t3v$1ir$1@news.onet.pl>, AMRA wrote:
> [...]
    > Rady potwierdziło przydatność tego forum wymiany opinii między Klientami i

    Jeju sama slodycz z tego spotkania wynika brrrr, az mdli ...