  • 1. Data: 2012-05-10 00:06:48
    Temat: Raffi "ostatnia szansa"
    Od: "azot" <f...@g...pl>

    Drodzy Grouponowcy,

    W ostatnich dniach kwietnia zakupiliście groupony uprawniające do
    otrzymania
    200 zł premii po otwarciu darmowego rachunku Comfort Direct w Raiffeisen
    Bank Polska S.A.

    Wasze groupony straciły już ważność, jednak dla tych wszystkich z Was,
    którzy nie wypełnili wniosku - mamy dobrą wiadomość. W związku z
    długim
    weekendem, wspólnie z Partnerem postanowiliśmy przedłużyć możliwość
    złożenia
    wniosku do najbliższej niedzieli tj. 13.05.2012 r.

    Wystarczy, że klikniecie z poniższy link i będziecie postępować
    według
    instrukcji:

    http://gr.pn/raiffeisen-polska

    WAŻNE: Wypełnienie powyższego wniosku jest konieczne, abyście mogli
    otrzymać
    premię 200 zł na rachunek nowego konta!

    Pozdrawiamy,
    Dział Obsługi Klienta Groupon.pl

  • 2. Data: 2012-05-10 07:33:56
    Temat: Re: Raffi "ostatnia szansa"
    Od: ls <l...@w...pl>

    On 10 Maj, 00:06, "azot" <f...@g...pl> wrote:
> [...]
    > złożenia
    > wniosku do najbliższej niedzieli tj. 13.05.2012 r.

    A ja wciaz nie dostalem pierwszej stowki, wiec uwazajcie, drodzy
    Grouponowcy ;)
    Tym bardziej, ze to byl Gruper, nie Groupon.
    --
    pozdr.
    ls

  • 3. Data: 2012-05-10 09:00:47
    Temat: Re: Raffi
    Od: "Konfabulator" <w...@W...gazeta.pl>

    azot <f...@g...pl> napisał(a):

    > Drodzy Grouponowcy,

    Niech oni lepiej wypłacą te bonusy, bo z tym już nie są tacy szybcy i natrętni.

  • 4. Data: 2012-05-10 09:16:00
    Od: "Q" <n...@s...org>

> [...]
    > złożenia
    > wniosku do najbliższej niedzieli tj. 13.05.2012 r.

    Czy ktos kto nie kupil kuponu, ale zalozy konto przez ten link
    otrzyma premie?
    Tak wiem, ze wtedy nie spelnia warunkow promocji,
    ale czy ktos sprawdzil to empirycznie? :)
    Tak tylko pytam - z ciekawosci :)

  • 5. Data: 2012-05-10 09:20:19
    Od: "Konfabulator" <w...@W...gazeta.pl>

    Q <n...@s...org> napisał(a):

> [...]
    > otrzyma premie?
    > Tak wiem, ze wtedy nie spelnia warunkow promocji,
    > ale czy ktos sprawdzil to empirycznie? :)

    Z tego co obecnie wiadomo to link jest jeden dla wszystkich oraz, że można w
    grouponie można mieć dane z kosmosu i kupon działa. Czy przed wypłatą premii
    będzie jakieś porównywanie danych między Raiffim a Grouponem to tego jeszcze
    nikt nie wie, bo nikt tych premii na oczy nie widział.

  • 6. Data: 2012-05-10 10:55:42
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > Czy przed wypłatą premii
    > będzie jakieś porównywanie danych między Raiffim a Grouponem to tego
    > jeszcze
    > nikt nie wie, bo nikt tych premii na oczy nie widział.

    No wlasnie - jakie porownanie? jakie dane beda porownywac?
    Strasznie niejasne te warunki...
    No i moze znowu bedzie konflikt os. vs ul. vs os.ul. :)

  • 7. Data: 2012-05-10 11:23:27
    Od: "Konfabulator" <w...@N...gazeta.pl>

    Q <n...@s...org> napisał(a):

    > No wlasnie - jakie porownanie? jakie dane beda porownywac?
    > Strasznie niejasne te warunki...
    > No i moze znowu bedzie konflikt os. vs ul. vs os.ul. :)

    Nie ma nigdzie napisane, że porównywać będą, ale mogą przed wypłatą wysłać Ci
    nagle e-mail, żebyś im wpisał gdzieś numer kuponu z groupona i lipa. Ponieważ
    jeszcze nic nie wypłacili to nikt Ci rzetelnie nie odpowie, chyba, że jakiś
    pracownik Raiffiego, ale pewnie sam bank nie ma jeszcze na to pomysłu i
    skończy się na wypłacie jak leci.

  • 8. Data: 2012-05-15 03:31:22
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "azot" joeppm$u5f$...@n...task.gda.pl

    > weekendem, wspólnie z Partnerem postanowiliśmy przedłużyć możliwość złożenia
    > wniosku do najbliższej niedzieli tj. 13.05.2012 r.

    Błogosławieni, którzy nie zobaczyli wiśni na wierzbie,
    ale uwierzyli, że nie będzie to czereśnia... Być może
    cytat z biblii przetłumaczony niekonwencjonalnie, ale
    jednak... ;)

    N 53.75541° E 21.60676°
    N 53°45'19" E 21°36'24"

    Po RB -- czas na BPH...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2012-05-15 20:37:41
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    ls napisał(a) :
    > A ja wciaz nie dostalem pierwszej stowki, wiec uwazajcie, drodzy
    > Grouponowcy ;)
    > Tym bardziej, ze to byl Gruper, nie Groupon.

    Na pewno nie Grupenfurer?

    Zbyszek
    PGP key: 0xC62E926B

  • 10. Data: 2012-05-17 00:29:23
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Zbynek Ltd." jou7p6$qvd$...@i...gazeta.pl

    > Na pewno nie Grupenfurer?

    Nie -- to austriacki bank...
    [przynajmniej popierdolony jak astriacki...]

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'