  • 1. Data: 2012-04-30 19:34:13
    Temat: Raiffaisen i Polbank fuzja
    Od: Pan Sowa <p...@g...ru>

    http://www.raiffeisen.pl/c/document_library/get_file
    ?uuid=0307db32-1127-48ed-8b77-b5d4c89a8d83&groupId=1
    0136

    Ostatnio polubiłem Raiffeisen chociaż nadal czekam na moje 200 zł, a
    tutaj zapomniałem, że niedługo połączą się oni z Polbankiem o którym mam
    zdanie jak najgorsze (obsługa w Raiffeisen niczego sobie moim zdaniem).

    Zawnioskowałem o kartę kredytową i (o czym dowiedziałem się podczas
    rozmowy) z uwagi na to, że załapałem się na jakaś preferencyjną listę
    klientów (kryterium zawody i pracodawcy) to kartę będę miał za darmo (co
    zrozumiałe, w końcu kto by brał karty kredytowe za których wydanie
    trzeba płacić?) i jeszcze będę na zawsze zwolniony z opłaty rocznej bez
    żadnych warunków. To mi się podoba :)

    Ciekawe co z oferty przetrwa po tym połączeniu i jak to wszystko będzie
    wyglądało :) Osobiście obawiam się najgorszego :)

    Mr. Owl.

  • 2. Data: 2012-04-30 21:45:52
    Temat: Re: Raiffaisen i Polbank fuzja
    Od: "mohonk" <m...@W...gazeta.pl>

    Pan Sowa <p...@g...ru> napisał(a):

> [...]
    > zrozumiałe, w końcu kto by brał karty kredytowe za których wydanie
    > trzeba płacić?) i jeszcze będę na zawsze zwolniony z opłaty rocznej bez

    Zaciekawiło mnie to co napisałeś i zadzwoniłem na infolinię Rajfiego.
    O żadnej promocji i liście zawodów tam nie słyszeli - panienka ściemniała
    jedynie o zwolnieniu z opłat za obroty na karcie... Dostałeś na to jakiś kwit?

    Kiedyś była podobna promocja dla określonych zawodów w Deutsche Banku -
    dostałem tam swego czasu Visę Gold za free na 3 lata...

    Pozdrawiam
    mohonk

  • 3. Data: 2012-04-30 22:33:09
    Od: Pan Sowa <p...@g...ru>

    W dniu 2012-04-30 21:45, mohonk pisze:
> [...]
    > jedynie o zwolnieniu z opłat za obroty na karcie... Dostałeś na to jakiś kwit?

    Może to zależy od karty ? Powiedziano mi że promocja jest jedynie na
    Class&Club ale mnie i tak tylko ta interesuje ze względu na
    ubezpieczenia i rabaty.

    Usłyszałem to od dwóch niezależnych konsultantów i było to nagrywane
    więc w razie czego powołam się na to. Zresztą banki prawie nigdy nie
    dają potwierdzeń różnych fajnych promocji pisemnie co nie zmienia faktu
    że zawsze one działały. W końcu umowa ustna to też umowa, a jeżeli
    dodatkowo jest nagrywana to ciężar dowodu jest raczej łatwy do
    przeprowadzenia :)

    Poza tym ma to być zaznaczone we wniosku, którego jeszcze na oczy nie
    widziałem bo póki co procedura była telefoniczna. Oczywiście będę chciał
    na to dokument papierowy ale jeżeli nie dostanę to trudno, zaryzykuję :)

  • 4. Data: 2012-04-30 23:44:30
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Elo

    Pan Sowa napisał(a) :

> [...]
    > ubezpieczenia i rabaty.
    >
    > Usłyszałem to od dwóch niezależnych konsultantów i było to nagrywane

    Wow, nie doceniałem kolegi. No chyba że to oni, jak twierdzą,
    nagrywali. Powinieneś chyba domyślać się jak łatwo wyciągniesz od
    nich obciążające ich samych zeznania :-D

    Zbyszek
    PGP key: 0xC62E926B

  • 5. Data: 2012-04-30 23:52:28
    Od: Pan Sowa <p...@g...ru>

    W dniu 2012-04-30 23:44, Zbynek Ltd. pisze:
    > Wow, nie doceniałem kolegi. No chyba że to oni, jak twierdzą, nagrywali.
    > Powinieneś chyba domyślać się jak łatwo wyciągniesz od nich obciążające
    > ich samych zeznania :-D

    W żadnym banku nie miałem nigdy nawet takiej potrzeby. Raiffeisen to
    dobry bank więc jestem spokojny, a w najgorszym wypadku stracę 85 zł, a
    Raiffeisen klienta :)

  • 6. Data: 2012-05-01 10:24:14
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Mon, 30 Apr 2012 22:33:09 +0200, Pan Sowa napisał(a):

    > Może to zależy od karty ? Powiedziano mi że promocja jest jedynie na
    > Class&Club ale mnie i tak tylko ta interesuje ze względu na
    > ubezpieczenia i rabaty.

    https://wnioski.raiffeisen.pl/karta_kredytowa_tm/1

    Ta karta przynajmniej od roku wydawana jest bez opłat za wydanie i
    korzystanie z karty głównej i dodatkowej. Hasło o promocji dla wybranych
    zawodów to najwyraźniej taki wabik, żeby klient poczuł się wyjątkowo :)

    > Zresztą banki prawie nigdy nie
    > dają potwierdzeń różnych fajnych promocji pisemnie

    Citi i Raiffeisen bez problemu przysłały mi stosowne papiórki.

    AK