  • 1. Data: 2006-01-03 18:02:45
    Temat: Raiffeisen Bank
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Jakie sa opinie o tym banku ? Chodzi mi o konto osobiste oraz KK
    (jeszcze nie wiem jaka).
    - jak wyglada dostep przez net ?
    - czy od razu widac wszystkie blokady na KK (tak jak w Multi, mBanku) ?
    - jakie sa ogolne wrazenia z posiadania i z korzystania z konta w tym
    banku? Nie ma jakichs zgrzytow (dotychczas mialem je w zasadzie w kazdym
    banku :) ?

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 2. Data: 2006-01-03 19:12:49
    Temat: Re: Raiffeisen Bank
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Mithos napisał(a):

    > Jakie sa opinie o tym banku ? Chodzi mi o konto osobiste oraz KK
    > (jeszcze nie wiem jaka).

    W moim przypadku Visa Nova

    > - jak wyglada dostep przez net ?

    Bezproblemowy, choć ubogi. Od pewnego czasu można wykonywać przelewy z
    karty kredytowej, za co nie jest pobierana opłata. Przelewy można wykonać
    do godziny 22.00, ponieważ są wykonywane ręcznie przez Konsultanta.
    Wcześniej trzeba tylko zamówić listę haseł jednorazowych

    > - czy od razu widac wszystkie blokady na KK (tak jak w Multi, mBanku) ?

    Nie

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 3. Data: 2006-01-03 19:18:49
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 03 Jan 2006 19:02:45 +0100,
    osoba podpisana: Mithos <f...@a...pl>
    napisała:
    > Jakie sa opinie o tym banku ? Chodzi mi o konto osobiste oraz KK
    > (jeszcze nie wiem jaka).
    > - jak wyglada dostep przez net ?
    Tak sobie, mogłoby być więcej i czytelniejsze.
    > - czy od razu widac wszystkie blokady na KK (tak jak w Multi, mBanku) ?
    Nie, i prawdę mówiąc nie wiem dlaczego, bo swego czasu jak zadzwoniłem
    na rlinię, to byli w stanie mi je podać.
    KJ

    Wiesz, tryb tekstowy w Linuksie ma się tak do DOSu
    jak F-117A do paralotni. (c) Dawid Kuroczko

  • 4. Data: 2006-01-03 19:22:48
    Od: "August" <n...@p...pl>

    W artykule news:17ggrvtmtmo1d.mq6tftvc06o4$.dlg@40tude.net grupowicz Markus
    Sprungk napisał:

    > Wcześniej trzeba tylko zamówić listę haseł jednorazowych

    Czy zamówiona przez ciebie lista haseł nie miała przyciętego numeru listy (na
    górze listy - na tym marnej jakości papierze :-) ) ?
    Mi to uniemożliwiło jakiekolwiek działanie na rachunku, tak po 6 miesiącach bank
    mi wypowiedział prowadzenie ;-)

    --
    S pozdravem,
    August

  • 5. Data: 2006-01-03 19:33:13
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 3 Jan 2006 20:22:48 +0100,
    osoba podpisana: August <n...@p...pl>
    napisała:
    > W artykule news:17ggrvtmtmo1d.mq6tftvc06o4$.dlg@40tude.net grupowicz Markus

    > Czy zamówiona przez ciebie lista haseł nie miała przyciętego numeru listy (na
    > górze listy - na tym marnej jakości papierze :-) ) ?

    Obecnie wyglądają one jak zdrapki Inteligo. Żeby nie było za dobrze: na
    _kopercie_ jest ciąg znaczków zawierający numer właśnie wysyłanej listy
    :)
    KJ

    EMACS = Eight Megabytes And Constantly Swapping

  • 6. Data: 2006-01-03 20:14:38
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Kamil Jońca napisał(a):

    > Tak sobie, mogłoby być więcej i czytelniejsze.

    A jakie wrazenia z kontaktow z bankiem i ogolnie jakie odczucia z
    posiadania tam rachunku ?

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 7. Data: 2006-01-03 21:35:21
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Mithos wrote:

    > A jakie wrazenia z kontaktow z bankiem i ogolnie jakie odczucia z
    > posiadania tam rachunku ?

    Mało używam więc i okazji do scysji nie było zbyt duzo (tylko konto
    lokacyjne + kk)
    W oddziale da się całkiem sporo załatwić, (jakieś dzikie potwierdzenie
    przelewu sprzed +-roku, bo US się czegoś czepił - nie stanowiło problemu
    i było za darmo)
    Zjeżyli mnie raz, gdy okazało się, że nie chcą/nie mogą mi oddać
    wyciągów (KK brałem "na zamianę") ani nawet kopii. Nie i już.

    Wygląda, że jest (był?) to jeden z nielicznych banków który pilnuje
    ruchów na koncie - gdy przez jakiś czas nie używałem lokacyjnego,
    zagrozili wypowiedzeniem. Ale to może dlatego, że lokacyjne było bez opłat.

    Obsługa przez telefon miła i (przynajmniej w moim przypadku) kompetentna.

    Raz (nie wiem czy to reguła czy też tak trafiłem) gdy w piątek zleciłem
    przelew na poniedziałek, to pieniądze zeszły z konta już w piątek (albo
    sobotę ? - nie dam głowy), a historii pojawiły sie operacje z datą
    poniedziałkową, co gorsza data księgowania też była poniedziałkowa.
    W zasadzie powinienem zrobić raban, ale mi się nie chciało.
    KJ

  • 8. Data: 2006-01-03 21:40:21
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    August napisał(a):

    > Czy zamówiona przez ciebie lista haseł nie miała przyciętego numeru listy (na
    > górze listy - na tym marnej jakości papierze :-) ) ?

    Nie, ponieważ RF przysyła złośliwie plastikową kartę kodową :)

    > Mi to uniemożliwiło jakiekolwiek działanie na rachunku, tak po 6 miesiącach bank
    > mi wypowiedział prowadzenie ;-)

    Kiedy ostatnio zamawiałeś tę swoją kartę kodów? ;)

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 9. Data: 2006-01-03 22:49:36
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Tue, 3 Jan 2006 20:12:49 +0100, Markus Sprungk <m...@g...com>
    wrote:

> [...]
    >do godziny 22.00, ponieważ są wykonywane ręcznie przez Konsultanta.
    >Wcześniej trzeba tylko zamówić listę haseł jednorazowych

    ale liczą odsetki, zdaje mi się?

    PG

  • 10. Data: 2006-01-03 23:37:16
    Od: yayco <yayco2_at_gmail_dot_com@no_spam.pl>

    2006-01-03 21:14- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Mithos, gdy pisał(a):

    > A jakie wrazenia z kontaktow z bankiem i ogolnie jakie odczucia z
    > posiadania tam rachunku ?

    Rachunku nie mam tam żadnego ale mam k.k. z białym niedźwiedziem. Trochę
    droga, ale ze względu na pakiet ubezpieczeń mi pasuje.
    Musisz się przygotować na zmiany reguł gry, o których nie koniecznie
    będziesz się dowiadywał na czas.
    Jakiś czas temu zmieniono zasady ubezpieczania karty wprowadzając w
    miejsce skromnej opłaty kwotowej opłatę liczoną procentowo od obrotów na
    karcie. Jakoś nie mogę sobie przypomnieć, żebym się o tym dowiedział z
    korespondencji z bankiem.
    Ostatnio (tj między 27 grudnia a 2 stycznia) przysłali mi informację o
    zmianach regulaminu, tabeli oprocentowania et caet., które nastąpiły 5
    grudnia 2005 roku. Najbardziej żenujące jest to, że pismo było datowane
    na 5 grudnia właśnie, a ja niby miałem uwierzyć, że tak długo było
    dostarczane. Żałosne dosyć.
    Poza tym to nie narzekam, tym bardziej, że mam we wdzięcznej pamięci
    tempo w jakim mi tą kartę zrobili (a bardzo mi zależało wtedy na czasie
    i na masterze)

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****