  • 1. Data: 2005-07-17 19:53:41
    Temat: darmowe konto - w jakim banku?
    Od: Jasek <j...@p...onet.pl>

    Witam,

    Jak bank oferuje konto, ktorego prowadzenie jest darmowe i mozliwy jest
    dostep via internet (i nie mbank i nie multibank)? Koszta przelewow nie
    sa istotne.

    Dzieki,

    Jacek

  • 2. Data: 2005-07-17 19:58:32
    Temat: Re: darmowe konto - w jakim banku?
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Jasek wrote:
    > Jak bank oferuje konto, ktorego prowadzenie jest darmowe i mozliwy
    > jest dostep via internet (i nie mbank i nie multibank)? Koszta
    > przelewow nie sa istotne.

    Pod pewnymi warunkami BPH, Millennium, Citibank, Lukas Bank...

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 3. Data: 2005-07-17 19:58:59
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Jasek napisał(a):

    > Witam,
    >
    > Jak bank oferuje konto, ktorego prowadzenie jest darmowe i mozliwy jest
    > dostep via internet (i nie mbank i nie multibank)? Koszta przelewow nie
    > sa istotne.

    Inteligo. Wystarczy, że będziesz miał na koncie minimum 100 złotych stale i
    za prowadzenie konta nie zapłacisz ani złotówki

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 4. Data: 2005-07-17 20:01:54
    Od: "Lelek" <l...@g...pl>

    > Inteligo. Wystarczy, że będziesz miał na koncie minimum 100 złotych stale
    > za prowadzenie konta nie zapłacisz ani złotówki

    i nie wezmiesz sobie VE do konta....

    lelek

  • 5. Data: 2005-07-17 20:13:50
    Od: Jasek <j...@p...onet.pl>

    Lelek wrote:

    > i nie wezmiesz sobie VE do konta....

    To ok. visy nie potrzebuje. A jest jakis bank, gdzie to mozna zalatwic
    od reki (tj. otwarcie konta i mozliwosci dokonywania przelewow)?

    Pozdrawiam,
    Jacek

  • 6. Data: 2005-07-17 21:01:32
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    hmm - to moze konto lokacyjne jeszcze w Raiffeisen Banku - ale na kody
    pewnie poczekasz troche.
    Prowadzenie free, przelewy free

  • 7. Data: 2005-07-17 21:13:56
    Temat: Raiffeisen bank - poczytajcie
    Od: SebCz <s...@w...itegotezpl>

    > hmm - to moze konto lokacyjne jeszcze w Raiffeisen Banku - ale na kody
    > pewnie poczekasz troche.

    Tak długo nie jest.

    > Prowadzenie free, przelewy free

    Tak. Ale nie ma przelewów z datą przyszłą. Nie rozumiem czemu nie mogą
    tego wprowadzić.
    Internet ma byc do tego zeby ułatwiac życie. Mam co dzień myśleć o
    terminie opłacania rachunków??? Chore jakieś.
    Z tylko tego powodu nie korzystam z tego konta (aczkolwiek mam aktywne)
    Dopóki nie zmienią, będzie martwe.

    --
    --------
    Pozdr

  • 8. Data: 2005-07-17 21:15:11
    Od: SebCz <s...@w...itegotezpl>

    > To ok. visy nie potrzebuje. A jest jakis bank, gdzie to mozna zalatwic
    > od reki (tj. otwarcie konta i mozliwosci dokonywania przelewow)?

    Sprecyzuj termin 'od ręki'.
    --
    --------
    Pozdr

  • 9. Data: 2005-07-17 21:17:00
    Temat: Re: Raiffeisen bank - poczytajcie
    Od: SebCz <s...@w...itegotezpl>

> [...]
    > terminie opłacania rachunków??? Chore jakieś.
    > Z tylko tego powodu nie korzystam z tego konta (aczkolwiek mam aktywne)

    Tak, wiem, że to konto _lokacyjne_. Ale, khem, khem, hmm, ukhmmm hmm, hmm.
    Do lokowania ono się też nie nadaje. Po co jest to konto ????

    --
    --------
    Pozdr

  • 10. Data: 2005-07-18 02:45:09
    Od: Jasek <j...@p...onet.pl>

    SebCz wrote:

    > Sprecyzuj termin 'od ręki'.

    Pojsc - zalatwic wszystko (tj. otworzyc konto, dostac token). W inteligo
    czeka sie jakiej 1.5 tygodnia.

    Dzieki,
    Jacek