-
1. Data: 2012-05-30 17:29:49
Temat: Raiffeisen- noszkurwww...
Od: "Q" <n...@s...org>
Ostatnio pisalem o podpisywaniu umowy w oddziale Rajfajzena,
tzn. o tym, ze adres zameldowania byl dobry,
ale adres zamieszkania poswiergolil im sie (byl poprawny "czesciowo" :),
i ze minute pozniej podpisano "potwierdzenie zmiany danych osobowych"
i niby wszystko powinno byc git.
Powinno, ale cos zaniepokoil mnie dlugi okres oczekiwania na karte,
no wiec kaze delikwentce wejsc na konto.
I co?
Otwiera zakladke danych osobowych
a tam adres zameldowania i zamieszkania sa takie same-
- niestety oba niepoprawne :).
Wyglada na to, ze karta debetowa + karta kodow
poszly se gdzies (tak z 6km na polnocny wschod :).
Ktos wie czy trzeba isc do oddzialu
czy mozna zalatwic to przez telefon?
/na potwierdzeniu zmiany danych dane sa poprawne;
-
2. Data: 2012-05-31 08:53:07
Temat: Re: Raiffeisen- noszkurwww...
Od: ls <l...@w...pl>
On 30 Maj, 17:29, "Q" <n...@s...org> wrote:
> Ostatnio pisalem o podpisywaniu umowy w oddziale Rajfajzena,
> tzn. o tym, ze adres zameldowania byl dobry,
> ale adres zamieszkania poswiergolil im sie (byl poprawny "czesciowo" :),
> i ze minute pozniej podpisano "potwierdzenie zmiany danych osobowych"
> i niby wszystko powinno byc git.
>
> Powinno, ale cos zaniepokoil mnie dlugi okres oczekiwania na karte,
> no wiec kaze delikwentce wejsc na konto.
> I co?
> Otwiera zakladke danych osobowych
> a tam adres zameldowania i zamieszkania sa takie same-
> - niestety oba niepoprawne :).
> Wyglada na to, ze karta debetowa + karta kodow
> poszly se gdzies (tak z 6km na polnocny wschod :).
>
> Ktos wie czy trzeba isc do oddzialu
> czy mozna zalatwic to przez telefon?
> /na potwierdzeniu zmiany danych dane sa poprawne;
Ja zakladalem konto w oddziale. Babka 3 razy drukowala umowe i 3x
wkladala ja do niszczarki, bo 3x pomylila sie w moich danych!
Oni tam chyba cos pala...
Ja bym radzil isc do oddzialu i na miejscu wszystko sprawdzil. Moze
stracisz troche czasu, ale bedziesz mial pewnosc.
--
pozdr.
ls
-
3. Data: 2012-05-31 09:55:29
Temat: Re: Raiffeisen- noszkurwww...
Od: "Bartnick" <a...@S...poczta.onet.pl>
>> Otwiera zakladke danych osobowych
>> a tam adres zameldowania i zamieszkania sa takie same-
>> - niestety oba niepoprawne :).
>> Wyglada na to, ze karta debetowa + karta kodow
>> poszly se gdzies (tak z 6km na polnocny wschod :).
To chyba w Rajfim standard.
Ja potrzebowalem inny adres korespondencyjny zeby mi kurier podjechal z
umowa do pracy.
Pózniej przez infolinie zmienilem adres korespondencyjny na zameldowania.
Oczywiscie i karta kodów do mobilnego i Visa przyszly dalej do pracy.
Adres zmienilempotem w systemie transakcyjnym na zameldowania, teraz widac
prawidlowy.
Ale nie wiemc czy do konca jest dobrze, bo zona dostala poczta informacje o
zmiania TOiP, a ja jeszcze nie. Nie wiem gdzie poszla moja poczta, nie mam
jej ani w pracy, ani w domu ;)
Pozdrawiam
Bartnick
-
4. Data: 2012-05-31 11:16:56
Temat: Re: Raiffeisen- noszkurwww...
Od: Łukasz <sq2dyl@g_a.z.e_t.a.pl>
W dniu 2012-05-31 09:55, Bartnick pisze:
(...)
> To chyba w Rajfim standard.
> Ja potrzebowalem inny adres korespondencyjny zeby mi kurier podjechal z
> umowa do pracy.
> Pózniej przez infolinie zmienilem adres korespondencyjny na zameldowania.
> Oczywiscie i karta kodów do mobilnego i Visa przyszly dalej do pracy.
> Adres zmienilempotem w systemie transakcyjnym na zameldowania, teraz widac
> prawidlowy.
Miałem dokładnie taki sam scenariusz. Jak do tej pory żadna
korespondencja z Rajfiego na domowy adres nie dotarła...
L.
-
5. Data: 2012-05-31 15:02:53
Temat: Re: Raiffeisen- noszkurwww...
Od: "PiotrF" <u...@w...pl>
Użytkownik "Łukasz" <sq2dyl@g_a.z.e_t.a.pl> napisał w wiadomości
news:jq7cub$4cf$1@inews.gazeta.pl...
>W dniu 2012-05-31 09:55, Bartnick pisze:
>
> (...)
>
>> To chyba w Rajfim standard.
>> Ja potrzebowalem inny adres korespondencyjny zeby mi kurier podjechal z
>> umowa do pracy.
>> Pózniej przez infolinie zmienilem adres korespondencyjny na zameldowania.
>> Oczywiscie i karta kodów do mobilnego i Visa przyszly dalej do pracy.
>> Adres zmienilempotem w systemie transakcyjnym na zameldowania, teraz
>> widac
>> prawidlowy.
>
> Miałem dokładnie taki sam scenariusz. Jak do tej pory żadna
> korespondencja z Rajfiego na domowy adres nie dotarła...
>
> L.
ja tez 2 razy w oddziale zmieniałem adres bo niekumaci bankowcy sie mylili
3 razy pytałem czy na pewno bedzie już ok, zapewniali 100%
po czym i tak karta poszła na zły adres, karta kodów też
adres w systemie nadal nieprawidłowy
dzwoniłem na partyline aby zmienić
tam mi kazano zadzwonic z komórki zarejestrowanej w systemie hehe
wyśmiałem patałacha i kazałem im zadzwonić na komórkę, o dziwo po 3h
oddzwoniłi w koncu zmienili adres na prawidłowy
cała zabawa trwała prawie miesiac z czekaniem na karte i tymi formalnościami
do dzis nie otrzymałem nowej karty i tylko czekam az pobiora oplate za nią
:) bedzie reklamacja
a konto zakladalem ok 20 kwietnia
ech rajfajtułapy......