  • 1. Data: 2010-12-01 18:39:11
    Temat: Rajd św. Mikołaja rozpoczęty
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    Trzeba przyznać, że grudzień (rajd św. Mikołaja ?) rozpoczął się ładnymi
    wzrostami.
    Ciekawe czy dobre nastroje będą trwać dłużej i czy zostanie przekroczony
    tegoroczny szczyt na WIG20 ?
    Dużo zależy od jutrzejszych danych z amerykańskiego rynku pracy.
    Jeśli dane będą lepsze od prognoz to rajd św. Mikołaja stanie się faktem.

  • 2. Data: 2010-12-01 19:05:05
    Temat: Re: Rajd św. Mikołaja rozpoczęty
    Od: "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl>

> [...]
    > Dużo zależy od jutrzejszych danych z amerykańskiego rynku pracy.
    > Jeśli dane będą lepsze od prognoz to rajd św. Mikołaja stanie się faktem.

    Musieli by w najbliższym czasie pokonac RGR ......
    http://zapisz.net/images/885_bez_tytu_u.png

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 3. Data: 2010-12-01 19:14:46
    Temat: Re: Rajd ?w. Miko?aja rozpocz?ty
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

    Endriu wrote:

    > Musieli by w najbliższym czasie pokonac RGR ......
    > http://zapisz.net/images/885_bez_tytu_u.png

    Litości. Pokonać to można coś, co się uformuje. W każdym miejscu znajdziesz
    zaczątek kilku różnych formacji. Ja tam np. widzę podwójne dno ;)

  • 4. Data: 2010-12-01 20:52:01
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik " XXL" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Trzeba przyznać, że grudzień (rajd św. Mikołaja ?) rozpoczął się ładnymi
    > wzrostami.

    Trzeba przyznać, że po spadku o 160p dziś odbili, na razie nie robiąc nawet
    50% zniesienia spadku.

    > Ciekawe czy dobre nastroje będą trwać dłużej i czy zostanie przekroczony
    > tegoroczny szczyt na WIG20 ?

    A co z wczorajszymi nastrojami?
    Jak to szybko przemija.
    Komuś się obślzgł palec i wysypał 1500M na fiksie

    > Dużo zależy od jutrzejszych danych z amerykańskiego rynku pracy.
    > Jeśli dane będą lepsze od prognoz to rajd św. Mikołaja stanie się faktem.

    No więc ja tez uważam, ze będzie rajd ale na sankach bez zaprzęgu,
    wykorzystując tylko grawitację.

    ES.F stoi IMO na krawędzi zapaści.

  • 5. Data: 2010-12-01 21:29:52
    Od: "DJ\(Dominik\)" <d...@s...pl>

    > ES.F stoi IMO na krawędzi zapaści.

    Się obaczy, choć wg mojego systemu padnie sygnał S na dzisiejszym close, to
    patrząc na świeczki tygodniowe jakoś bardzo misiowo S&P nie wygląda.

  • 6. Data: 2010-12-01 22:38:21
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "DJ(Dominik)" <d...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Się obaczy, choć wg mojego systemu padnie sygnał S na dzisiejszym close,
    > to patrząc na świeczki tygodniowe jakoś bardzo misiowo S&P nie wygląda.

    Ta, zobaczymy koniec tygodnia
    Week rzeczywiście na ten moment wygląda jakby chcieli zrobić "M".

    Co się odwlecze to nie uciecze:)

  • 7. Data: 2010-12-02 08:41:59
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    No więc ja tez uważam, ze będzie rajd ale na sankach bez
    zaprzęgu,wykorzystując tylko grawitację.

    Skippy: nie bądź takim pesymistą :-)
    Przecież widzisz, że giełdy chcą rosnąć a nie spadać.
    Oczywiście dotychczasowe problemy pozostają ale w grudniu inwestorzy i
    zarządzający funduszami będą za wszelką cenę starali się o nich zapomnieć.
    Załączam linka uzasadniającego nadzieje na rajd św. Mikołaja.

    http://www.parkiet.com/artykul/7,992138.html

  • 8. Data: 2010-12-02 09:06:21
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    > No więc ja tez uważam, ze będzie rajd ale na sankach bez
    > zaprzęgu,wykorzystując tylko grawitację.
    >
    > Skippy: nie bądź takim pesymistą :-)
    > Przecież widzisz, że giełdy chcą rosnąć a nie spadać.

    Wcale tego nie widzę.

    #1 od roku jesteśmy praktycznie na tych samych poziomach, a jak odkryli
    skośnoocy po bezruchu jest ruch.

    #2 es.f się wysycił i jedyne rajdy jakie przewiduję, to szczytowa szarpania
    czyszcząca obie strony małych.

  • 9. Data: 2010-12-02 10:21:19
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    #1 od roku jesteśmy praktycznie na tych samych poziomach, a jak odkryli
    skośnoocy po bezruchu jest ruch.

    #2 es.f się wysycił i jedyne rajdy jakie przewiduję, to szczytowa szarpania
    czyszcząca obie strony małych.

    Oczywiście nie ma pewności że rozpoczęty wczoraj i kontynuowany dzisiaj rajd
    św. Mikołaja doprowadzi do przekroczenia dotychczasowych szczytów na WIG i
    WIG20 ale widać, że póki co mamy klimat do wzrostów a nie do spadków.
    Zobacz jak wysokie są obroty na WIG przy silnie rosnącym szerokim rynku po
    niespełna 2,5 godz. notowań.

    Poniżej wstawiam linka z komentarzem P.Kuczyńskiego, który w ostatnich dwóch
    latach praktycznie się nie myli.

    http://gielda.wp.pl/POD,3,a,1,b,1,c,11,index.html?P[
    numer]=12907151&P[obr]=kd

  • 10. Data: 2010-12-02 10:44:18
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Mądrze pisze, ale nie przesadzaj. Przecież bardzo często się myli.

    PS Ja tam jestem zapakowany po pachy...

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/