  • 1. Data: 2006-08-29 22:00:04
    Temat: [Rajfi KK] Odsetki
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Czy ktos moze testowal nie splacenie w ramach grace periodu
    wszystkich transakcji bezgotowkowych?

    Bo wlasnie przegladalem regulamin kart i z paragrafu 33.5 mozna by
    przypuszczac, ze tak jak w przypadku Mille Visy odsetki sa
    naliczane dopiero od daty zakonczenia cyklu rozliczeniowego a nie
    od daty transakcji. Z drugiej strony gdyby to bylo rzeczywistoscia
    bank by chyba to eksponowal w jakis sposob reklamujac swoja oferte
    a nie zwrocilem uwagi aby to robil.

    marekz

  • 2. Data: 2006-08-30 02:21:07
    Temat: Re: [Rajfi KK] Odsetki
    Od: "fotomania" <lensring@NO_SPAM_lensring.pl>

    Użytkownik "MarekZ" <m...@t...irc.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > od daty transakcji. Z drugiej strony gdyby to bylo rzeczywistoscia
    > bank by chyba to eksponowal w jakis sposob reklamujac swoja oferte

    19 % w stosunku rocznym

  • 3. Data: 2006-08-30 07:27:47
    Temat: Re: Odsetki
    Od: "Tomasz Wrzodak" <t...@g...com>

    MarekZ napisał(a):
> [...]
    > od daty transakcji. Z drugiej strony gdyby to bylo rzeczywistoscia
    > bank by chyba to eksponowal w jakis sposob reklamujac swoja oferte

    I wcale tego nie ukrywa:
    "zawsze naliczamy mniejsze odsetki - liczymy je nie od dnia transakcji
    jak na innych kartach lecz od początku następnego okresu
    rozliczeniowego (nie dotyczy pożyczki gotówkowej)"

  • 4. Data: 2006-08-30 10:32:41
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Tomasz Wrzodak" <t...@g...com> napisał w
    wiadomości
    s.com...

[...]

    Skad pochodzi ten tekst, bo ja go nie widze na www?

    marekz

  • 5. Data: 2006-08-30 12:51:03
    Od: "Tomasz Wrzodak" <t...@g...com>

    MarekZ napisał(a):
> [...]
    > rozliczeniowego (nie dotyczy pożyczki gotówkowej)"
    >
    > Skad pochodzi ten tekst, bo ja go nie widze na www?

    http://www.millenet.pl/karty_kredytowe/karty_millenn
    ium/visa_economic/chce_miec/

  • 6. Data: 2006-08-30 13:01:12
    Od: darek <d...@f...com.pl>

    MarekZ napisał(a):

    >Skad pochodzi ten tekst, bo ja go nie widze na www?

    To tekst Millennium dot. ich KK, w Rafim raczej tak odsetek nie licza.
    darek