  • 1. Data: 2004-09-06 15:59:40
    Temat: [Rajfi] KK Visa Nova
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    30-go sierpnia wypelnilem wniosek przez inet, 31-go sierpnia podpisalem go w
    Oddziale, 1-go i 3-go wrzesnia bylem chyba w jakis sposob "weryfikowany"
    przez telefon, czy ja to ja, a dzis mam juz karte u siebie (przyszla listem
    priorytetowym). Aby zaczela dzialac wymagana jest aktywacja przez telefon
    lub w oddziale (juz mam to za soba), karta staje sie aktywna drugiego dnia
    roboczego po dniu aktywacji. PIN przychodzi dopiero po uaktywnieniu karty.

    Ogolnie bardzo duzy plus dla Rajfiego (mam porownanie z KK w Mille, BPH i
    Multibanku). Jesli chodzi o poczatek kontaktow z bankiem, wyglada bardzo
    dobrze. A wszystko to mialo miejsce w oddziale krakowskim tegoz banku (karta
    rzecz jasna przychodzi z Warszawy). Teraz ciekawe jeszcze jak karta bedzie
    sie sprawowac w uzytkowaniu.

    Korzystalem z opcji zwanej "wymiana" karty, tak ze dane dotyczace zarobkow
    nie byly weryfikowane. Teoretycznie "wymieniana" karta, byla karta bepehowa.

    marekz

  • 2. Data: 2004-09-06 17:19:54
    Temat: Re: [Rajfi] KK Visa Nova
    Od: "dropzone" <d...@N...gazeta.pl>

    Użytkownik "MarekZ" napisał w wiadomości
> [...]
    > roboczego po dniu aktywacji. PIN przychodzi dopiero po uaktywnieniu karty.

    szczesliwiec... nie kazdego traktuja tak szybko,
    ale o tym juz pisalem

    --
    dropzone

  • 3. Data: 2004-09-07 07:27:05
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Mon, 6 Sep 2004 19:19:54 +0200, dropzone napisał(a):

    > szczesliwiec... nie kazdego traktuja tak szybko,
    > ale o tym juz pisalem

    Ja złożyłem wniosek przez inet w sobotę 28.08, w piniedziałek 30.08
    skontaktowała się ze mną pani z banku by zweryfikować moje dane. 31.08
    zadzwoniła raz jeszcze i ustaliła że tego samego dnia ok. 19 przywiezie mi
    do domu umowę... Przyjechała, podpisałem, hotowe. Z aktywacją już gorzej, bo
    jestem leń i dopiero wczoraj zadzwoniłem do centrum obsługi by zamówić
    aktywację i przy okazji aktywację dostępu internetowego. Zdaje się że
    wczoraj po południu już do mnie dzwonili, bo konsultantka nagrała się na
    sekretariatce w domu (akurat padła mi bateria w komórce)...

    Tak że tempo naprawdę miłe :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 4. Data: 2004-09-08 05:07:18
    Od: dx <d...@f...com.pl>

    >szczesliwiec... nie kazdego traktuja tak szybko,

    Wspolnie ze znajomym dostalismy karte do domu po 5 dniach od zlozenia w
    oddziale (Szczecin) wniosku.
    Sa jednak pierwsze zgrzyty w przypadku znajomego:
    - miomo wyraznej deklaracji o checi przeniesienia zadluzenie ze starej
    karty w trakcie aktywacji centrala nie znajduje takiej dyspozycji (przelewu)
    - nie mozna juz tego cofnac,
    - Infolinia proponuje aby wyplacic w bankomacie i gotowka splacic stara
    karte :-) (moze nie az takie kuriozum w przypadku ich bankomatu)
    - ile infolinek tyle roznych odpowiedzi jak traktowany jest taki
    przelew, jedne twierdza ze jako operacja gotowkowa, inne- bezgotowkowa...

    W moim przypadku ogolnie ok.
    darek

  • 5. Data: 2004-09-08 19:46:58
    Od: "dropzone" <d...@N...gazeta.pl>

    > - Infolinia proponuje aby wyplacic w bankomacie i gotowka splacic stara
    > karte :-) (moze nie az takie kuriozum w przypadku ich bankomatu)
    moze i dobry pomysl, ale... odestki naliczane sa od tego momentu ;-)
    no i rozumiem, ze kolega nie ma kopii tej deklaracji

    a u mnie ciagle brak PIN-u, ktory mial nadejsc za dwa dni (od soboty)

    --
    dropzone