  • 1. Data: 2014-03-11 07:19:54
    Temat: Rajfi-Polbank - rekompensata za problemy z kk
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Widziałem wczoraj pismo z Rajfi-Polbanku w którym przepraszają za
    zamieszanie z ichnimi kk (było na grupie, coś nie działały, wysyłali
    nowe etc.) i w ramach rekompensaty nie będą pobierać jednorazowo opłaty
    rocznej, bodajże od 11.2013 do 11.2014 a tym, którym się pobrała w tym
    czasie to cofną. Także podwajają zwrot na kartę w I kwartale 2014 r. Jak
    dla mnie to mogli jeszcze później napisać, że podwajają ten zwrot, no
    ale taki to już chyba jest ten półbank. Było nie było się zreflektowali ;)

    Xenocide

  • 2. Data: 2014-03-11 09:09:42
    Temat: Re: Rajfi-Polbank - rekompensata za problemy z kk
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    Użytkownik "xbartx" <b...@h...net> napisał w wiadomości

> [...]
    > dla mnie to mogli jeszcze później napisać, że podwajają ten zwrot, no ale
    > taki to już chyba jest ten półbank. Było nie było się zreflektowali ;)

    Ja dostałem je dwa tygodnie temu. Podobno ma nie być limitu na zwrot.
    Co ciekawsze, na początku roku złożyłem reklamację i żądanie rekompensaty za
    wynikłe problemy. Formę rekompensaty pozostawiłem do wyboru bankowi.
    Na początku lutego dostałem odpowiedź, że przepraszają, że wymienili kartę
    dla mojego dobra, itp. pierdoły.
    Na przeprosiny zaproponowali zwolnienie z opłaty rocznej (chociaż
    wystarczyło zerknąć w moje obroty, i zobaczyliby że i tak nigdy się na nią
    nie załapuję).
    O podwojeniu zwrotu z zakupów nie było słowa, chociaż w necie już na
    początku roku pojawiały się plotki.

    Kolejna ciekawostka, jest taka, że w przypadku już rozliczonych okresów
    trzeba się upomnieć w postaci reklamacji.

    Wiwo