  • 1. Data: 2013-02-13 17:54:54
    Temat: Rajfi jak nic skonsumuje Polbank
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Fuzja idzie w najlepsze. Dzisiaj wpłacałem pieniądze i bankomat Polbanku
    żółto-czarny jak trzeba. Przy przelewie SMS z kodem autoryzacyjnym jest
    od nadawcy "Raiffeisen". Na stronie głównej Polbanku, znaczy
    raiffeisenpolbank.com, jak też oczywiście żółto-czarno i z boku złóż
    wniosek o konto i kierują do oferty Rajfiego. Na liście kk pierwsze są
    karty Rajfiego. Tylko czekać aż popsują przeliczniki dla kart i to już
    będzie koniec przygody, niestety.

    --
    xbartx

  • 2. Data: 2013-02-13 19:46:56
    Temat: Re: Rajfi jak nic skonsumuje Polbank
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 13 Lut, 17:54, xbartx <b...@h...net> wrote:
> [...]
    > wniosek o konto i kierują do oferty Rajfiego. Na liście kk pierwsze są
    > karty Rajfiego. Tylko czekać aż popsują przeliczniki dla kart i to już

    Karta "Praktyczna" juz wypadla z oferty.
    Czyli bez wznowien posiadanej.

  • 3. Data: 2013-02-14 00:09:38
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2013-02-13 19:46, krzysztofsf pisze:

    > Karta "Praktyczna" juz wypadla z oferty.
    > Czyli bez wznowien posiadanej.

    A mnie ciekawi czy/kiedy podepną polbankowego golda
    do roru w Rajfim którego nie zamknąłem - z powodu bezpłatności ;)
    No i lepiej żeby jednak Golda nie tykali, bo kolejny i dość aktywny obecnie
    u mniej plastik pójdzie w kosz, a chyba im na tym nie zależy :]

  • 4. Data: 2013-02-14 17:48:23
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 14 Feb 2013 00:09:38 +0100, Waldek napisał(a):

> [...]
    > No i lepiej żeby jednak Golda nie tykali, bo kolejny i dość aktywny
    > obecnie u mniej plastik pójdzie w kosz, a chyba im na tym nie zależy :]

    Jakby zostały przeliczniki to można jeszcze pomyśleć o tym koszu. Ciekawe
    jak dużo czasu potrzeba na ujednolicenie systemów kartowych dwóch banków
    i czy to w ogóle możliwe a raczej opłacalne?

    --
    xbartx

  • 5. Data: 2013-02-14 18:04:14
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2013-02-14 17:48, xbartx pisze:
    > Jakby zostały przeliczniki to można jeszcze pomyśleć o tym koszu. Ciekawe
    > jak dużo czasu potrzeba na ujednolicenie systemów kartowych dwóch banków
    > i czy to w ogóle możliwe a raczej opłacalne?

    Oby jak najdłużej! GNB też od kilku miesięcy migruje stary system
    Allianza... i końca nie widać. Sprawa pewnie opłacalna bo po co
    utrzymywać dwa systemy jak można jeden ;)

  • 6. Data: 2013-02-14 19:13:57
    Od: "wromek" <wromek@...gmail.com>

    > Oby jak najdłużej! GNB też od kilku miesięcy migruje stary system
    > Allianza... i końca nie widać. Sprawa pewnie opłacalna bo po co utrzymywać
    > dwa systemy jak można jeden ;)

    babka w prajwatbankingu mi powiedziala, ze beda 2 systemy po negatywnych
    doswiadczeniach BPH i czegos tam co sie laczylo kiedys.

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 7. Data: 2013-02-14 19:15:13
    Od: "wromek" <wromek@...gmail.com>

> [...]
    > wniosek o konto i kierują do oferty Rajfiego. Na liście kk pierwsze są
    > karty Rajfiego. Tylko czekać aż popsują przeliczniki dla kart i to już

    Podobno nie ma juz w ogole czegos takiego jak polbank. jest tylko rajfi a
    "rajfi polbank" to tylko nazwa marketingowa.

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 8. Data: 2013-02-14 19:52:36
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2013-02-14 19:13, wromek pisze:

    > babka w prajwatbankingu mi powiedziala, ze beda 2 systemy po negatywnych
    > doswiadczeniach BPH i czegos tam co sie laczylo kiedys.

    Piszesz jeszcze o połączeniu Półbanku z Raifim czy już o wchłonięciu
    Allianz przez GNB? Mam cichą nadzieję, że o drugim bo jak GNB wypowie mi
    obecne warunki Allianza i zaproponuje te z GNB to nasze drogi się rozejdą :/

  • 9. Data: 2013-02-14 20:33:42
    Od: "wromek" <wromek@...gmail.com>

> [...]
    > obecne warunki Allianza i zaproponuje te z GNB to nasze drogi się rozejdą

    pisalem o wchlonieciu polbanku...

  • 10. Data: 2013-02-14 20:35:43
    Od: Olgierd <o...@g...com>

    W dniu czwartek, 14 lutego 2013 19:15:13 UTC+1 użytkownik wromek napisał:

    > Podobno nie ma juz w ogole czegos takiego jak polbank. jest tylko rajfi a
    > "rajfi polbank" to tylko nazwa marketingowa.

    Jednakowoż w ujęciu produktowym nadal takie cuś istnieje. Coś jak Infinity czy Lexus
    (toute proportion gardee).

    --
    Olgierd
    http://m2m.legeartis.org.pl/