  • 21. Data: 2008-05-29 20:51:25
    Temat: Re:
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Tristan <n...@s...pl> writes:

    > W odpowiedzi na pismo z czwartek 29 maj 2008 22:24
    > (autor Kamil Jońca
    > publikowane na pl.biznes.banki,
    > wasz znak: <8...@a...kjonca>):

    > Nie sądzę. Naziemny musi mieć autoryzację oraz znajduje się lokalnie.
    > Internetowy może skubać nawet po cichu lub z Dzikiego Landu Koło 3 Palmy. Z
    > eKarty nie podskubie.

    1. Internetowy w takim samym stopniu musi mieć autoryzację.
    2. Jak Cię internetowy oskubie, to zwykle musi oddać kasę => bank jest bardziej
    chętyny do zwrócenia jej Tobie.
    KJ

  • 22. Data: 2008-05-29 20:51:53
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 29 maj 2008 22:49
    (autor krzysztofsf
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <g1n4sm$ff9$5@news.wp.pl>):

    > Urodzilo sie z tego, ze jak mlody spelnoletni, to niezamykajac izzykonta
    > domawia ekonto. Jak pojawilo sie wiecej (tak domniemywam) takich
    > podwojnych to dali tez opcje w druga strone.

    No ale nie rozumiem po co 2 rodzaje kont? Czemu nie może być eKonto i tyle?
    Bo eMax to rozumiem, to taka nibylokata. Większe oprocentowanie, większe
    bezpieczeństwo
    --
    Tristan
    napisz tu: k...@s...pl a...@g...com

  • 23. Data: 2008-05-29 20:57:12
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 29 maj 2008 22:51
    (autor Kamil Jońca
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <8...@a...kjonca>):

    > 1. Internetowy w takim samym stopniu musi mieć autoryzację.

    No nie, wystarczy, że mają numer. Jak targowisko przyniesie paragon za
    mięsko, a ty powiesz, że nie ma podpisu, więc spadówa, to chyba uwierzą
    Tobie, bo nie ma podpisu. A jak pornostrona powie, że zamówiłeś full wypass
    odjazzzzzzzzzdowom blondynkiem w mpegu, to jak udowodnisz, że nie?

    > 2. Jak Cię internetowy oskubie, to zwykle musi oddać kasę => bank jest
    > bardziej
    > chętyny do zwrócenia jej Tobie.

    O ile zauważysz. No i o ile nie powiedzą, że jednak zamawiałeś. Albo że kasa
    poszła do Małej Dżunglonii pod Palemką i tam ekstradycja nie obowiązuje.

    --
    Tristan
    napisz tu: k...@s...pl a...@g...com

  • 24. Data: 2008-05-29 20:58:22
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Tristan pisze:

    > No ale nie rozumiem po co 2 rodzaje kont? Czemu nie może być eKonto i tyle?

    Podalem prawdopodobna geneze.
    A efekt masz w postaci 2-ch darmowych kart debetowych do roznych subkont
    w ramach jednego rachunku.

  • 25. Data: 2008-05-29 21:06:59
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Tristan <n...@s...pl> writes:

    [...]
> [...]
    > Tobie, bo nie ma podpisu. A jak pornostrona powie, że zamówiłeś full wypass
    > odjazzzzzzzzzdowom blondynkiem w mpegu, to jak udowodnisz, że nie?
    Po prostu mówisz że "nie"

    > O ile zauważysz. No i o ile nie powiedzą, że jednak zamawiałeś. Albo że kasa
    > poszła do Małej Dżunglonii pod Palemką i tam ekstradycja nie obowiązuje.

    No sorry. Równie dobrze możesz nie zauważyć lewego obciążenia ze stacjonarnego
    sklepu. A ekstradycja nie ma nic do rzeczy.

    Zastanów się może nad następującymi sytuacjami.
    1. Płacisz w sklepie naziemnym, w którym pracuje ZłyCzłowiek (TM). tenże ZłyCzłowiek
    używa numeru Twojej karty do zapłaty w sklepie internetowym
    2. To samo, ale ZłyCzłowiek (TM) pracuje w sklepie internetowym, a zamawia w
    naziemnym
    3. ZłyCzłowiek (TM) pracuje w sklepie internetowym, i zamawia też w internetowym
    4. ZłyCzłowiek (TM) pracuje w sklepie naziemnym, klonuje kartę i zamawia też w
    naziemnym

    KJ

  • 26. Data: 2008-05-29 21:41:45
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 29 maj 2008 23:06
> [...]

    > ZłyCzłowiek
    > używa numeru Twojej karty do zapłaty w sklepie internetowym

    No właśnie.... A tu ZONK, moja karta nie działa w Sieci. O tym mówię od
    początku.

    > 2. To samo, ale ZłyCzłowiek (TM) pracuje w sklepie internetowym, a
    > zamawia w naziemnym

    ZONK, e-karta nie działa w naziemnym.

    > 3. ZłyCzłowiek (TM) pracuje w sklepie internetowym, i zamawia też w
    > internetowym

    ZONK, e-karta nie została doładowana.

    > 4. ZłyCzłowiek (TM) pracuje w sklepie naziemnym, klonuje
    > kartę i zamawia też w naziemnym

    ZONK, nie ma podpisu.

    --
    Tristan
    napisz tu: k...@s...pl a...@g...com

  • 27. Data: 2008-05-29 21:42:29
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 29 maj 2008 22:58
    (autor krzysztofsf
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <g1n5dh$ff9$7@news.wp.pl>):

    > Podalem prawdopodobna geneze.

    No ale zastanawiam się czemu taki podział. Czemu nie można dać wszystkim
    ekonta?

    > A efekt masz w postaci 2-ch darmowych kart debetowych do roznych subkont
    > w ramach jednego rachunku.

    Ciekawe na ile uboczny :D
    --
    Tristan
    napisz tu: k...@s...pl a...@g...com

  • 28. Data: 2008-05-29 21:43:00
    Od: Tristan <n...@s...pl>

> [...]

    > internetowym

    ZONK, e-karta nie została doładowana.

    > 4. ZłyCzłowiek (TM) pracuje w sklepie naziemnym, klonuje

    Jednym słowem -- idealnie przedstawiłeś to, o czym piszę.

    --
    Tristan
    napisz tu: k...@s...pl a...@g...com

  • 29. Data: 2008-05-30 03:40:57
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Tristan <n...@s...pl> writes:

    [...]

    > ZONK, e-karta nie została doładowana.

    Ale księgowanie bank i tak rozliczy. (Poczytaj archiwum jeśli nie wierzysz)

    > ZONK, nie ma podpisu.

    Dlaczego sądzisz, że nie będzie podpisu?

    KJ

  • 30. Data: 2008-05-30 06:15:10
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek 30 maj 2008 05:40
> [...]

    >>> 3. ZłyCzłowiek (TM) pracuje w sklepie internetowym, i zamawia też w
    > Ale księgowanie bank i tak rozliczy. (Poczytaj archiwum jeśli nie

    Nie rozumiem, mBank autoryzuje niedoładowaną ekartę?

    No bo nie podpisałem.

    --
    Tristan
    napisz tu: k...@s...pl a...@g...com