  • 11. Data: 2009-04-14 20:41:23
    Temat: Re:
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    BK pisze:
    > Przewrotnie pytajac - az takie zaufanie macie do polskich instytucji i
    > panstwa, ze az tak jestescie przekonani do wyzszosci polskiego BFG nad
    > greckim? :)

    Jak padnie polskie państwo to tak czy inaczej będzie nam wszystko jedno
    bo padnie służba zdrowia, administracja, ZUS i wszystko inne co
    państwowe, a wtedy nastąpi apokalipsa (aczkolwiek jest to de facto IMO
    niemożliwe).

    Różnicą między polskim BFG, a greckim jest taka, że w przypadku tego
    pierwszego można sprawę załatwić u nas. O ile w przypadku potężnego
    kapitału zapewne jego właściciela będzie stać na dochodzenie roszczeń w
    Grecji, o tyle jeśli ktoś ma na lokacie 5 tyś PLN to raczej nie pojedzie
    do Grecji i nie będzie wynajmował greckiego prawnika aby odzyskać to co
    jego.

    --
    Mithos

  • 12. Data: 2009-04-14 21:24:56
    Od: BK <b...@g...com>

    On 14 Kwi, 22:41, Mithos <f...@a...pl> wrote:

> [...]
    > Grecji, o tyle jeśli ktoś ma na lokacie 5 tyś PLN to raczej nie pojedzie
    > do Grecji i nie będzie wynajmował greckiego prawnika aby odzyskać to co

    I co myslisz, ze nikt nie zagospodaruje tysiecy ludzi i nie zaoferuje
    uslug pomagajacych odzyskac kase za skromne 5%? :)

    Badzmy powazni.

    Co do BFG - nie musi bankrutowac panstwo, zeby cos poszlo nie tak z
    gwarantowanymi depozytami.

    Srodki w OFE np. mialy byc dziedziczne, panstwo gwarantowalo ;)

    Panstwo zmianilo zdanie... I co im zrobisz?

  • 13. Data: 2009-04-15 06:56:36
    Temat: Re: "MIS" ciagle zywy--- Polbank. (dlugie)
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Tue, 14 Apr 2009 07:38:27 -0700, kl1 napisał(a):

    > Nie przesadzajmy. Mi "działa" (w cudzysłowie) pod Linuxem, kiepsko ale
    > przelew da się zlecić.

    Wine i IE czy jakoś inaczej?

  • 14. Data: 2009-04-15 07:11:50
    Od: BK <b...@g...com>

    On Apr 15, 8:56 am, jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> wrote:

    > Wine i IE czy jakoś inaczej?

    Nie przeciez teraz dziala i pod Firefox. A i ktos pisal, ze pod Opera
    robi przelewy.

  • 15. Data: 2009-04-15 07:15:28
    Od: k...@o...pl

    On 15 Kwi, 08:56, jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> wrote:

    > Wine i IE czy jakoś inaczej?
    ja mam właśnie tak, nawet nie sprawdzałem nowych wersji po zmianie
    systemu ostatnio, z lenistwa, skoro "jakoś" działa..

  • 16. Data: 2009-04-15 07:18:31
    Od: k...@o...pl

    On 14 Kwi, 23:24, BK <b...@g...com> wrote:

    > Panstwo zmianilo zdanie... I co im zrobisz?

    Jedyne możliwe rozwiązanie to zmienić Państwo....

  • 17. Data: 2009-04-15 07:31:50
    Od: BK <b...@g...com>

    On 15 Kwi, 09:18, k...@o...pl wrote:

    > Jedyne możliwe rozwiązanie to zmienić Państwo....

    Taka mozliwosc daja nam np. UE - mozemy korzystac z uslug bankow
    greckich, hiszpanskich, angielskich czy niemieckich :)

  • 18. Data: 2009-04-15 07:45:10
    Od: "maciej j." <m...@p...onet.pl>

    > Wine i IE czy jakoś inaczej?
    ja mam właśnie tak, nawet nie sprawdzałem nowych wersji po zmianie
    systemu ostatnio, z lenistwa, skoro "jakoś" działa..

    ja jestem swiezo po uruchamianiu ebankingu. najpierw zainstalowalem podpis
    na firefoxie i niestety przelewy nie dzialaly. teraz mam na IE po wielkich
    meczrniach z odwolaniem podpisu i dzila. choc to tez za duzo powiedziane.
    ciagle jakies bledy wywala. bede korzystal z tego banku tylko do lokat a
    jesli oprocentowanie spadnie to tak samo szybko jak sie tam zapisalem to sie
    wypisze.

    maciej

    __________ Information from ESET Smart Security, version of virus signature database
    4007 (20090414) __________

    http://www.eset.com

  • 19. Data: 2009-04-15 08:06:28
    Od: k...@o...pl

    On 15 Kwi, 09:45, "maciej j." <m...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > jesli oprocentowanie spadnie to tak samo szybko jak sie tam zapisalem to sie

    Dobra i tania podręczna skarbonka.
    Przy czym dla mnie istotna jest także dobra dostępność środków.
    (nieograniczone wypłaty i przelewy z kont oszczędnościowych,
    Możliwość częściowej wcześniejszej wypłaty z lokaty.

    Porównując z mBankiem, BZWBK i wieloma podobnymi są to więc dwie
    zalety. % i dostęp do środków. Jeśli % spadnie to pozostanie jeszcze
    to drugie.

    Problemem jest net, ale jako skarbonka wystarcza.

  • 20. Data: 2009-04-15 10:20:11
    Od: bomart <b...@p...fm>

    maciej j. pisze:

    > identycznie) i opuscielm lokal z skoroszytem pelnym dokumentow
    > potwierdzajacych utworzenie lokat.

    I co? Warto bylo dla tych kilkunastu zlotych wiecej?

    --
    bomart