  • 1. Data: 2010-06-18 11:30:17
    Temat: "Komorowski to absolutny pewniak" - wywiad z L.Wałęsą
    Od: "XXL" <d...@g...pl>

    Ja też mam nadzieję, że Bronek K. wygra z Jarkiem K. już w pierwsze turze,
    chociaż sondaże na to nie wskazują.
    Ale coś mi się wydaje, że zwolennicy IV RP będą mieli bardzo kwaśne miny w
    niedzielny wieczór gdy będą już znane nieoficjalne wyniki wyborów.

    http://wybory.wp.pl/kat,1025917,wid,12385665,wiadomo
    sc.html

  • 2. Data: 2010-06-18 11:40:58
    Od: cos <a...@g...pl>

    W dniu 2010-06-18 13:30, XXL pisze:
> [...]
    > Ale coś mi się wydaje, że zwolennicy IV RP będą mieli bardzo kwaśne miny w
    > niedzielny wieczór gdy będą już znane nieoficjalne wyniki wyborów.

    nie no jak prawdomowny Jarek moze przegrac...

  • 3. Data: 2010-06-18 11:45:38
    Od: "DJ \(Dominik\)" <d...@a...pl>

    Ty faktycznie łykasz tę propagandę i uważasz, że nie-Jarek mówi prawdę?
    DJ

  • 4. Data: 2010-06-18 13:13:58
    Temat: Re:
    Od: " XXL" <d...@N...gazeta.pl>

    Nawet etykieta współczesnego Janosika nie pomoże głównemu budowniczemu IV RP.
    W niedzielę wieczorem czeka Cię gorzkie rozczarowanie.

    http://img105.imageshack.us/img105/3397/fraglesi2007
    0623vn2.jpg

  • 5. Data: 2010-06-18 13:32:24
    Temat: Re: Re:
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik " XXL" <d...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Nawet etykieta współczesnego Janosika nie pomoże głównemu budowniczemu IV
    > RP.
    > W niedzielę wieczorem czeka Cię gorzkie rozczarowanie.

    Nie zrozumiałeś chyba co napisał DJ - przeczytaj więc jeszcze raz.
    Dombrek

  • 6. Data: 2010-06-18 13:36:27
    Od: TT <t...@o...pl>

    sc.html

    > nie no jak prawdomowny Jarek moze przegrac...

    Prawdomówny Bronek ma problemy

    ---------
    "Sprawa Kaczyński-Komorowski do ponownego rozpoznania"
    http://wybory.onet.pl/prezydenckie-2010/aktualnosci/
    ,1,3300077,aktualnosc.html

    -----------

    TT.

  • 7. Data: 2010-06-18 16:09:34
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

    XXL wrote:

    > Ale coś mi się wydaje, że zwolennicy IV RP będą mieli bardzo kwaśne miny w
    > niedzielny wieczór gdy będą już znane nieoficjalne wyniki wyborów.

    Oj tam przecież w Radyju już powiedzieli, że wybory będą sfałszowane.

  • 8. Data: 2010-06-18 16:31:00
    Od: " kc" <k...@N...gazeta.pl>

    Delfino Delphis <D...@w...op.pl> napisał(a):

    > Oj tam przecież w Radyju już powiedzieli, że wybory będą sfałszowane.

    Słuchasz? A mi ktoś zarzucał, że czytam GW. Pewnie, że czytam. Kiedyś, gdy
    zmuszano nas do nauki j.rosyjskiego, też tłumaczyłem to sobie tym, że trzeba
    poznać język wroga.

    kc