  • 1. Data: 2004-07-17 11:50:03
    Temat: 10.000 czy 15.000 euro?
    Od: tire <t...@n...email>

    Witam

    Niedawno pytalem od jakiej kwoty GIIF dostaje info z banku o wplacie.
    Byly dwie wersje 10.000 lub 15.000 euro. Ktos wie ktora z wersji jest
    prawdziwa?

    Pozdrawiam

    t.

  • 2. Data: 2004-07-17 12:09:23
    Temat: Re: 10.000 czy 15.000 euro?
    Od: "darsoon" <d...@o...pl>

    Uzytkownik "tire" <t...@n...email> napisal w wiadomosci
> [...]
    wplacie.
    > Byly dwie wersje 10.000 lub 15.000 euro. Ktos wie ktora z wersji

    Jezeli chodzi o przeciwdzialanie praniu brudnych pieniedzy to kwota
    progowa jest napewno 15000 EUR.
    Jednak czy banki zglaszaja GIIF fakt przyjecia kazdej wplaty/dokonania
    wyplaty/przelewu na kwote >15k EUR to nie jestem pewny.

  • 3. Data: 2004-07-17 13:16:37
    Od: "Mariusz Mroczkowski" <m...@m...waw.pl>

    Użytkownik "tire" <t...@n...email> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Niedawno pytalem od jakiej kwoty GIIF dostaje info z banku o wplacie.
    > Byly dwie wersje 10.000 lub 15.000 euro. Ktos wie ktora z wersji jest
    > prawdziwa?

    15000 euro (podnieśli limit).

    .--
    Pozdrowienia!