  • 1. Data: 2011-10-11 14:36:23
    Temat: +10% na lokacie
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    witam

    info dla poszukujących wysokooprocentowanych lokat, tej oferrty na pbb
    jeszcze nie było

    UWAGA!
    jeżeli ktoś jest lub był (w ciągu ostatnich 12 miesięcy klientem IB to
    dalej nie czyta, bo go oferta NIE dotyczy)

    jeżeli skończyła ci się lokata (w ciągu ostatnich 30 dni; skończyła a
    NIE została zerwana!) to IB da ci 10% więcej niż miałeś na tamtej lokacie
    - depozyt na 3M, kapitalizacja dzienna

    w celu uzyskania promocyjnego oprocentowania trzeba pochwalić się kopią
    umowy lokaty

    ach i nie da się tego założyć przez sieć, konieczna jest wizyta w Idea
    Banku lub u któregoś z pośredników np. Home Broker

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2011-10-11 16:16:46
    Temat: Re: +10% na lokacie
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 11 Oct 2011 16:36:23 +0200, RobertS napisał(a):

    > w celu uzyskania promocyjnego oprocentowania trzeba pochwalić się kopią
    > umowy lokaty

    No i jeszcze zaświadczeniem od rodziców ;)

    Xenocide

  • 3. Data: 2011-10-11 18:57:02
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > No i jeszcze zaświadczeniem od rodziców ;)

    a właśnie, że nie zgadłeś ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2011-10-11 20:30:33
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    > ach i nie da się tego założyć przez sieć, konieczna jest wizyta w Idea Banku
    > lub u któregoś z pośredników np. Home Broker

    I oczywiście będą chcieli wcisnąc dodatkowe "atrakcyjne" produkty. Skąd my to
    znamy?

    wiatrak

  • 5. Data: 2011-10-11 20:46:58
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (11.10.2011 18:16), xbartx wrote:

    > No i jeszcze zaświadczeniem od rodziców ;)

    I zaświadczeniem, że lokata jest naprawdę potrzebna :)

    p. m.

  • 6. Data: 2011-10-11 21:17:43
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > I oczywiście będą chcieli wcisnąc dodatkowe "atrakcyjne" produkty. Skąd
    > my to znamy?
    >
    > wiatrak

    co nie znaczy, że musisz je brać ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2011-10-12 05:11:06
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2011-10-11 22:30, wiatrak pisze:

    > I oczywiście będą chcieli wcisnąc dodatkowe "atrakcyjne" produkty. Skąd
    > my to znamy?
    >
    > wiatrak

    Czepiasz się. My, tutejsi - owszem, znamy i jesteśmy odporni. Wszak my
    to elita, a motłoch niech daje się golić/doić. My będziemy spijać śmietankę.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 8. Data: 2011-10-12 07:13:39
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2011-10-11 16:36, RobertS wrote:
> [...]
    >
    > ach i nie da się tego założyć przez sieć, konieczna jest wizyta w Idea
    > Banku lub u któregoś z pośredników np. Home Broker

    Gdzie można o tym poczytać? Nie widzę info ani na stronie IB, ani na
    stronie HB.

    Jeśli nigdzie, to czy możesz się podzielić info jakie są ograniczenia
    poza tymi, o których wspominałeś wyżej? Liczba lokat? Kwota na lokacie?

    Piotrek

  • 9. Data: 2011-10-12 15:06:40
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Jeśli nigdzie, to czy możesz się podzielić info jakie są ograniczenia
    > poza tymi, o których wspominałeś wyżej? Liczba lokat? Kwota na lokacie?
    >
    > Piotrek

    tylko jedna lokata, a jej kwota taka jak na lokacie, która kończyła się
    w ostatnim miesiącu

    czyli np. miałeś lokatę na 100kzł w banku X z oprocentowaniem 7% to w IB
    założysz lokatę na 100kzł z oprocentowaniem 7,7%

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 10. Data: 2011-10-13 13:33:40
    Od: Marcin <p...@c...net>

> [...]
    >
    > ach i nie da się tego założyć przez sieć, konieczna jest wizyta w Idea
    > Banku lub u któregoś z pośredników np. Home Broker

    Byłem wczoraj w Idea Banku w Krakowie (przy ul. Karmelickiej) i nic
    tam nie wiedzieli o tej ofercie
    (w sumie to prawie mnie wyśmiali - niefajnie było).
    Czy to jakaś ściema?

    Marcin