  • 1. Data: 2007-06-30 17:18:00
    Temat: 10% prowizji za platnosc karta
    Od: Stachu <s...@p...onet.pl>

    kto zgadnie gdzie tyle biora?
    ------
    nie zgadniecie wiem mowie - na poczcie! ;o)
    Szlag by to.,. zabraklo mi kast, wiec dobralem 100zl ...
    (v electr z inteligo)
    policzyli sobie z to skromne 9.99zl

    ----------

    ktos moze korzystal na poczcie z karty kredytowej - ile kradna
    wowczas? 20% ? :o)

    pozdro
    stachu

  • 2. Data: 2007-06-30 17:23:48
    Temat: Re: 10% prowizji za platnosc karta
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Stachu napisał(a):

    > nie zgadniecie wiem mowie - na poczcie! ;o)
    > Szlag by to.,. zabraklo mi kast, wiec dobralem 100zl ...
    > (v electr z inteligo)
    > policzyli sobie z to skromne 9.99zl

    Kto policzył? Przeczytaj może tabelę opłat swojego banku...

    A później spójrz na kopię kwitka, który podpisałeś i wyciągnij wniosek.

    Wnioski możesz porównać ze stroną:
    http://www.poczta-polska.pl/Uslugi/?U=DlaCiebie&DC=F
    inanse&F=WyplataGotowki

    Podpowiem - Poczta Polska nie przyjmuje płatności kartą - jedynie gotówka.

  • 3. Data: 2007-06-30 23:47:38
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > ------
    > nie zgadniecie wiem mowie - na poczcie! ;o)
    > Szlag by to.,. zabraklo mi kast, wiec dobralem 100zl ...

    Przed wypłaceniem gotówki trzeba się było zapoznać TOiP Inteligo:
    34. Wypłata gotówki w oddziale innego banku Każda transakcja EFTPOS* 9,99

    *Terminal elektroniczny w punkcie handlowo-usługowym lub oddziale banku.