  • 11. Data: 2010-04-15 06:20:05
    Temat: Re: 100% wykorzystania limitu kk
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > tak to działają karty typu charge. Nowy okres, nowy limit.
    > Pozdrawiam,
    > Filip

    ale zawsze musisz spłacić całe zadłużenie do dnia określonego przez bank...
    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 12. Data: 2010-04-15 06:43:42
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 14 Kwi, 15:34, Danny <d...@g...com> wrote:

    > a to nie zależy od banku? OIDP w mBanku nowy miesiąc otwierał nowy limit

    Ale w ramach limitu wlasnego, usatwionego na KK ponizej limitu samej
    karty.

    Przykladowo masz 100 zl na tranasakcje internetowe, to po wykonaniu
    masz 0 zl do nastepnego miesiaca.

    tez wg mnie glupio, bo powinno byc w ramach okresow rozliczeniowych a
    nie miesiecy kalendarzowyc.

  • 13. Data: 2010-04-15 07:48:09
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Wed, 14 Apr 2010 16:27:35 +0200, Piotr Gałka napisał(a):

    > Próbując ustalić o jaki limit wystąpić zapytałem w oddziale PolBanku, czy w
    > razie potrzeby wykonania jednej transakcji większej od limitu karty mogę
    > przedtem wpłacić różnicę na konto karty.
    > Odpowiedź była, że nie, bo limit dotyczy kwot transakcji w danym okresie
    > rozliczeniowym.
    > Nie mam danych pozwalających stwierdzić, czy ta odpowiedź była zgodna z
    > prawdą, czy błędna.
    > P.G.

    Ale to zupełnie inna kwestia czy bank pozwala wykonać transakcję większą
    niż przyznany limit (i pewnie pozwala tylko obsługa nie zrozumiała
    pytania).
    Bank daje ci limit 5000zł, wykorzystujesz go w całości, czyli dostępnego
    limitu masz aktualnie 0zł. Jeżeli spłacisz 3000 to tyle będziesz miał znowu
    dostępnego limitu.

    --
    Kojer

  • 14. Data: 2010-04-15 11:33:21
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    Użytkownik "Robert Kois" <k...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Ale to zupełnie inna kwestia czy bank pozwala wykonać transakcję większą
    > niż przyznany limit (i pewnie pozwala tylko obsługa nie zrozumiała
    > pytania).
    Wiem, że to inna kwestia. Napisałem dlatego, bo w odpowiedzi na to pytanie
    usłyszałem, że "limit dotyczy kwot transakcji w danym okresie
    rozliczeniowym".
    P.G.