-
41. Data: 2017-06-20 20:21:36
Temat: Re: 100 zł za założenie + 360 zł moneybacku w Mille
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Użytkownik "janek z pola" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:oi5oo7$1mdh$...@g...aioe.org...
z wrote:
>> To jest jawna dyskryminacja i łamanie praw obywatelskich
>> poskarżę się do .... Albo napiszę na Berdyczów :-)
>> "Z promocji wykluczone są osoby, które po 1 kwietnia 2015 roku
>> posiadały
>
>No to tak - ja myślę, że do tej sytuacji prawdziwe są takie
>stwierdzenia:
>1) bank ma budżet na rozwijanie bazy klientów (płaci z tego np. za
>reklamy w
[...]
>2) żaden biznes nie będzie wydawał kasy na atrakcje dla stałych
>klientów,
>którzy mają umowy bezterminowe: jeżeli klient nie odchodzi, to znaczy
>że
>jest zadowolony;
>3) osoby, które psioczą że "jest spaczone traktowanie stałych
>klientów",
>chyba nie rozumieją powyższego punktu - jeżeli poziom obsługi i opłat
>jest
>akceptowalny, to czego by się taki klient spodziewał? że bank mu
>podniesie
>opłatę miesięczną o 10 zł i raz do roku prześle mu bilet do teatru?
>trzeba
>być chyba debilem, żeby tego nie rozumieć;
Nie ma "podniesie oplate", bo przeciez nowych klientow trzeba zwabic
haslem "darmowe konto".
Ale to banki same spaczyly klientow :-)
No - do spolki z paroma innymi operatorami :-)
No i taki klient widzi, ze wiecznie jakies promocje, to jak ma
zrozumiec, ze promocja jest po to, aby klienta przyciagnac na dlugie
lata, i potem na nich zarabiac ? I jeszcze slyszy ile te banki mld
zarobily, to wie, ze moga sie podzielic :-)
I jeszcze wprost mu napisza, ze po promocji trzeba konto szybko
zamknac, bo za dwa lata bedzie mozna wziac udzial w nowej, ale tylko,
jesli sie zamknelo :-)
>4) jak się trafi klient, który nie jest jednak tak do końca
>zadowolony, to
>wówczas firma ma specjalny budżet, który się nazywa "utrzymanie
>klienta" -
>działa to tak samo w telefonii komórkowej jak i w bankowości - tylko
>trzeba
>być rzeczywiście niezadowolonym z kosztów, to wówczas z budżetu
>utrzymania
>klienta bank pokrywa część tych kosztów (jest to zawsze mniejszy
>koszt niż
>ten z punktu 1, więc się to nadal bankowi opłaca); wielokrotnie na
>tej
>grupie ludzie pisali jak przekonać bank, że się jest odpowiednim
>klientem
>dla działu utrzymania;
A jak ?
>W ogóle to nie ogarniam, jak po 27 latach wolnego rynku w Polsce mogą
>być
>jeszcze osobniki, które nie rozumieją takich pojęć jak budżet
>marketingowy
>czy koszt pozyskania klienta.
A o tym to chyba w szkolach podstawowych, a nawet liceach nie ucza.
J.
-
42. Data: 2017-06-22 13:13:17
Temat: Re: 100 zł za założenie + 360 zł moneybacku w Mille
Od: "jakdorobic.com" <j...@g...com>
> J.
J.F. póki są promocje to trzeba korzystać. Na zachodzie Europy jest 5-6 banków na
krzyż. U nas spora konkurencja, to i promocje, żeby przyciągnąć do siebie ludzi.
Można posiadać główne konto w banku X, a do innych przerzucać oszczędności oraz
zgarniać wiśnie za założenie konta :D