  • 11. Data: 2007-09-13 07:38:12
    Temat: Re: 800 dolarów w gotówce gdzie wpłacic do banku
    Od: rebajło <r...@o...pl>

    chyba najlepsze jest Otwarte Konto Oszczędnościowe OKO w ING,
    załozenie darmo, korzystanie darmo, wyciagasz kiedy chcesz,
    pierwsza wypłata w miesiacu darmo druga i nastepne 10 zł,
    oprocentowanie 2,5 % (dolary) - euro (2%)
    pozdrawiam

    ps. w multibanku 1%

  • 12. Data: 2007-09-13 14:45:27
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <fc6u1u$sio$1@node1.news.atman.pl>, rebajło <r...@o...pl>
    wrote:

    > mieszkam we wrocławiu,
    > dostałem od wuja 800 dolarów,
    > nie potrzebuję pilnie kasy a że dolar nisko stoii, to chyba nie ma sensu
    > wymieniać,
    > gdzie polecicie jakies najlepiej darmowe konto zebym mógł wpłacic te
    > zielone,

    Ja ostatnio mniej wiecej w takich celach zalozylem konto EUR i GBP w
    ING. Sadze ze USD tez tam maja.

    TA

  • 13. Data: 2007-09-13 21:06:30
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Thu, 13 Sep 2007 09:38:12 +0200, rebajło <r...@o...pl> wrote:

> [...]
    >pierwsza wypłata w miesiacu darmo druga i nastepne 10 zł,
    >oprocentowanie 2,5 % (dolary) - euro (2%)

    za to w Multi nie kasują za wypłaty, a lokaty miesięczne na 3,8%
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 14. Data: 2007-09-14 13:01:27
    Temat: Re: 1000 dolarów w gotówce gdzie wpłacic do banku