  • 1. Data: 2009-11-10 18:13:36
    Temat: 11,11 sesje międzybankowe?
    Od: " " <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    11,11 sesje międzybankowe?

    Czy 11 listopada 2009 "działają" sesje międzybankowe - przelewy???

  • 2. Data: 2009-11-10 18:22:20
    Temat: Re: 11,11 sesje międzybankowe?
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    <b...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message
    > 11,11 sesje międzybankowe?
    >
    > Czy 11 listopada 2009 "działają" sesje międzybankowe - przelewy???
    >
    > --
    > http://www.gazeta.pl/usenet/

    W niedziele, soboty i swieta panstwowe nie dziala.

  • 3. Data: 2009-11-10 19:18:34
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    W dniu 2009-11-10 19:22, Krzysztof pisze:

    > <b...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message

    > W niedziele, soboty i swieta panstwowe nie dziala.

    Aj aj aj... Przelałem właśnie dzisiaj kupę kasy z EB o 13 i niestety nie
    zostały zaksięgowane w OF. To chyba mój najdroższy przelew w historii.
    Zapomniałem o tym drobnym szczególe, że jutro święto państwowe.

  • 4. Data: 2009-11-10 20:23:25
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Aj aj aj... Przelałem właśnie dzisiaj kupę kasy z EB o 13 i niestety nie
    > zostały zaksięgowane w OF. To chyba mój najdroższy przelew w historii.
    > Zapomniałem o tym drobnym szczególe, że jutro święto państwowe.

    no to masz "pieniądze w drodze" i za ten czas odsetek nie naliczą...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2009-11-10 20:27:25
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent XYZ nadaje:
> [...]
    > nie zostały zaksięgowane w OF. To chyba mój najdroższy przelew w
    > historii. Zapomniałem o tym drobnym szczególe, że jutro święto

    I co teraz? Zabraknie ci 2 zł do wina?

  • 6. Data: 2009-11-10 20:34:42
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto>

    > W niedziele, soboty i swieta panstwowe nie dziala.

    W swieta panstwowe czy w swieta wolne od pracy ?

    Fantom

  • 7. Data: 2009-11-10 21:21:52
    Od: AG <a...@g...com>

    On 10 Lis, 21:34, "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto> wrote:

    > W swieta panstwowe czy w swieta wolne od pracy ?
    >
    > Fantom

    Takie i takie.

  • 8. Data: 2009-11-11 00:44:34
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    AG napisał(a) w wiadomości: ...

    >Takie i takie.

    Tak się zastanawiam: przecież tego nie przepisują ręcznie,
    leci chyba z automatu. Więc chyba mogłaby być chociaż jedna
    sesja w "dni wolne"? W pierwszy dzień roboczy aparaty białkowe
    mogłyby zweryfikować to, co "automat" z jakichś powodów ew.
    wrzucił do kwarantanny.

    Arek

  • 9. Data: 2009-11-11 01:20:31
    Od: z...@o...pl

> [...]
    > sesja w "dni wolne"? W pierwszy dzień roboczy aparaty białkowe
    > mogłyby zweryfikować to, co "automat" z jakichś powodów ew.

    widocznie brak checi ze strony bankow :(

  • 10. Data: 2009-11-11 01:31:19
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    W dniu 2009-11-10 21:23, RobertS pisze:

    > no to masz "pieniądze w drodze" i za ten czas odsetek nie naliczą...

    Niestety... Szkoda, że nie istnieje mechanizm pozwalający na dokładne
    stwierdzenie, kiedy przelew pojawi się u odbiorcy, a banki nie
    wyświetlają nawet daty przewidywanego odbioru.