  • 1. Data: 2004-09-03 10:54:21
    Temat: 116 dni bez odsetek na kartach kredytowych BPH
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Bank BPH wprowadza jesienną promocję kart kredytowych, która będzie trwać od
    6 września do 30 listopada 2004 r. Atrakcyjnymi zmianami objęto wszystkie
    rodzaje kart kredytowych znajdujące się w ofercie Banku, o które zostaną
    złożone wnioski od 6 września do 30 listopada br.
    http://banki.prnews.pl/index.php/display,6410
    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || wortal public relations: http://www.PRnews.pl

  • 2. Data: 2004-09-03 11:48:17
    Temat: Re: 116 dni bez odsetek na kartach kredytowych BPH
    Od: "JaKi" <j...@j...pl>

    napisał w wiadomości news:ch9ihm$sj6$1@news.onet.pl...
> [...]
    > rodzaje kart kredytowych znajdujące się w ofercie Banku, o które zostaną
    > złożone wnioski od 6 września do 30 listopada br.

    No niezle, BPH przechodzi do jesce wiekszej ofensywy z KK.

    --
    JaKi

  • 3. Data: 2004-09-03 19:47:39
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Fri, 3 Sep 2004 13:48:17 +0200, "JaKi"
    <jarek_popieljakchceszcoswyslacusun@jakchceszcoswysl
    acusungazeta.pl>
    wrote:

    >od
    >
    >No niezle, BPH przechodzi do jesce wiekszej ofensywy z KK.

    a na stronie bph ani slowa na ten temat. czyli wszystko w normie w
    polskiej bankowosci :)

    G.

  • 4. Data: 2004-09-03 19:50:29
    Od: "JaKi" <j...@j...pl>

    Użytkownik "Piotr Gralak" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > a na stronie bph ani slowa na ten temat. czyli wszystko w normie w
    > polskiej bankowosci :)

    Bo zmiany od 6 wrzesnia - pewnie wtedy będzie info na stronie ;-)

    --
    JaKi

  • 5. Data: 2004-09-03 19:56:33
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Fri, 3 Sep 2004 21:50:29 +0200, "JaKi"
    wrote:

    >Użytkownik "Piotr Gralak" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    >Bo zmiany od 6 wrzesnia - pewnie wtedy będzie info na stronie ;-)

    pewnie tak, ale dlaczego na stronie prnews stoi:
    Źródło: http://www.bph.pl
    he? :)

    G.

    PS. dopiero co zrezygnowalem ze wznowienia karty w BPH, ale moze
    jeszcze sie z nimi przeprosze ;)

  • 6. Data: 2004-09-03 21:27:29
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Piotr Gralak <g...@p...onet.pl> wrote:
    > Źródło: http://www.bph.pl
    > he? :)

    Bo mam taki system, ze musze podawac jakis adres... :)
    Pomyslow na rozne fajne rzeczy mam bez liku, ale kasy nie mam, a PRnews.pl
    jak byl tak jest niekomercyjny.
    Doktorat sie pisze i pisze (az kur*** dostaje jak mi poraz n,ty promotor
    odwala oddany kawalek ;), do normalnej roboty pojsc przez to nie moge, a z
    tej "nienormalnej" az tyle kasy nie zarobie... No wiec...

    http://www.PRnews.pl

  • 7. Data: 2004-09-03 21:28:48
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Piotr Gralak <g...@p...onet.pl> wrote:
    > pewnie tak, ale dlaczego na stronie prnews stoi:
    > Źródło: http://www.bph.pl
    > he? :)

    To sie moze przy okazji pochwale:
    http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/0,57645.html
    + www.e-biznes.pl + www.banki.pl + takie male strony + byc moze jeszcze
    jeden duzy serwis :)

    http://www.PRnews.pl

  • 8. Data: 2004-09-03 21:55:01
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Fri, 3 Sep 2004 23:28:48 +0200, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> wrote:

    >To sie moze przy okazji pochwale:
    >http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/0,57645.html
    >+ www.e-biznes.pl + www.banki.pl + takie male strony + byc moze jeszcze
    >jeden duzy serwis :)

    bankowe komunikaty prasowe dostarcza prnews...
    hmmmm... nie znam sie na swiatku PiaRowym zbytnio, ale po co Gazecie
    Wyborczej taki posrednik? nie moga im tych komunikatow dostarczac same
    banki, tak jak dostarczaja prnewsowi?

    G.

  • 9. Data: 2004-09-03 22:14:04
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

> [...]
    > hmmmm... nie znam sie na swiatku PiaRowym zbytnio, ale po co Gazecie
    > Wyborczej taki posrednik? nie moga im tych komunikatow dostarczac same

    Pewnie moga, ale wola ograniczyc koszty.
    Jesli pamietam kiedys dostarczal im wiadomosci www.portfel.pl

    http://www.PRnews.pl

  • 10. Data: 2004-09-03 22:16:21
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Piotr Gralak <g...@p...onet.pl> wrote:
    > Wyborczej taki posrednik? nie moga im tych komunikatow dostarczac same
    > banki, tak jak dostarczaja prnewsowi?
    > G.

    Zauwaz tez, ze pelny serwis ma jedynie WP - reszta ma bardzo wybiorcze
    informacje prasowe.
    Wspolpraca z niektorymi bankami to droga przez pieklo :)
    No i popatrz na Bankiera - zbiera zrodla z bardzo wielu zrodel.

    http://www.PRnews.pl