  • 1. Data: 2007-07-11 07:55:41
    Temat: Re: 12% lokata dynamiczna?
    Od: s...@g...com

    No i chyba haczykiem jest to, ze stopa jest stala i przez pierwsz 5M
    nie przekracza stopy np. w mbanku, na dodatek zmiennej (emaxplus -
    4%). A za pol roku wzglednie 9M mozemy miec stopy wyzsze co najmniej o
    0,5 p.p. Tak wiec - jesli ktos nie wierzy w duzy wzrost stop i chce
    zafiksowac swoj przychod,a przy okazji mozliwosc wczesniejszej wyplaty
    (mozna wczesniej, ale niskie %) - prosze bardzo.

    W ten sposob z super 12% robi sie lokata porownywalna z innymi
    ofertami. Gdyby stopy nie mialy rosnac, bylaby ciekawsza.

    Pzdr

    MS

    cinews:f6nqu9$lfn$1@news.vectranet.pl...

    > http://www.polbankefg.pl/download/tabela_oprocentowa