  • 1. Data: 2009-08-01 20:30:00
    Temat: 13.06.2009
    Od: Hubert <n...@...pl>

    Kilka miesięcy temu ktoś (chyba skippy) stawiał prognozę i ta data
    pojawiła się jako prawdopodobny punkt zwrotny (który zresztą się
    sprawdził). Mam w związku z tym pytanie. Czy coś poza 18.02 i 27.10
    wskazywało na tę datę?

  • 2. Data: 2009-08-02 10:51:53
    Temat: Re: 13.06.2009
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl>

    Użytkownik "Hubert" napisał w wiadomości:

> [...]
    > pojawiła się jako prawdopodobny punkt zwrotny (który zresztą się
    > sprawdził). Mam w związku z tym pytanie. Czy coś poza 18.02 i 27.10

    Archiwum Google mówi iż datę 13.06.09 postawił tylko Dieter (w czerwcu br.).

    Pozdr.

    --
    Bugatti

  • 3. Data: 2009-08-02 12:57:35
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Hubert" <n...@...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pojawiła się jako prawdopodobny punkt zwrotny (który zresztą się
    > sprawdził). Mam w związku z tym pytanie. Czy coś poza 18.02 i 27.10

    pionowe niebieskie i pomarańczowe
    http://ifutures.pl/download/file.php?id=6397&mode=vi
    ew

  • 4. Data: 2009-08-02 15:42:38
    Od: Hubert <n...@...pl>

    skippy wrote:
    > Użytkownik "Hubert" <n...@...pl> napisał w wiadomości
    >
    > pionowe niebieskie i pomarańczowe
    > http://ifutures.pl/download/file.php?id=6397&mode=vi
    ew

    No tak. Widziałem to (tutaj wszystko jasne), ale zapomniałem. Pamiętam
    natomiast post Dietera (odnoszący się do tej właśnie daty) o 115 dniach
    kalendarzowych i stąd moje pytanie.