  • 41. Data: 2009-08-27 18:22:03
    Temat: Re: 15 KO w Eurobanku :)
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Przemyslaw Kwiatkowski" h76847$dao$...@i...gazeta.pl

    > Przecież tak było zawsze - strona główna często zawiera dane
    > nieaktualne, po wejściu w historię rachunku system zasysa aktualne dane
    > z bazy. Stąd właśnie co i rusz biadolenia na grupie, że ludziom przelewy
    > do Eurobanku za długo idą - a to nie prawda, wcale nie idą długo, tylko
    > trzeba sprawdzać w historii. :-)

    nieprawda

    Ja to sprawdzam zazwyczaj na 16 sposobów. :)

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 42. Data: 2009-08-27 18:24:05
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "XYZ" h76gps$qqc$...@n...onet.pl

    > Ja z kolei nigdy nie zauważyłem żeby było tak jak piszesz. Wykonuję kilka operacji
    pod rząd (np. przelewy między kilkoma RO na KO,
    > czy ustanawiam zlecenia przyszłe) i widzę, że wszystko ładnie przechodzi prawie w
    czasie rzeczywistym,

    Prawie? A wiesz, co to znaczy, że coś wykonało się w czasie rzeczywistym?
    Tak około ,,póki nie było za późno''. :)

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 43. Data: 2009-08-27 19:23:42
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > nieprawda
    >
    > Ja to sprawdzam zazwyczaj na 16 sposobów. :)

    No to jakiś dziwny jesteś. :-)

    --
    MiCHA

  • 44. Data: 2009-08-27 19:43:19
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > Twoim zdaniem mogą wprowadzić znienacka opłatę za oszczędne konto?

    nie wydaje mi sie, poniewaz jak na razie EB idzie pod prad powszechnym
    praktykom innych bankow. nie podwyzszaja oplat, nie zmniejszaja procentow,
    zbieraja depozyty az milo, a koszty i tak sobie odbija na pozyczkach
    gotowkowych.

  • 45. Data: 2009-08-27 20:03:47
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Paweł" news:h76nkv$hjl$1@achot.icm.edu.pl

> [...]
    > praktykom innych bankow. nie podwyzszaja oplat, nie zmniejszaja procentow,
    > zbieraja depozyty az milo, a koszty i tak sobie odbija na pozyczkach

    "Nic nie może przecież wiecznie trwać. Co zesłał los trzeba będzie stracić.
    Nic nie może przecież wiecznie trwać..." - A. Jantar.

    PS.
    Osobiście bardzo bym chciał aby obecna oferta eurobanku w obecnej formie nie
    uległa zmianie :)

  • 46. Data: 2009-08-27 23:58:07
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Valdi.Pavlack" h76nkp$5vh$...@n...interia.pl

> [...]

    > PS.
    > Osobiście bardzo bym chciał aby obecna oferta
    > eurobanku w obecnej formie nie uległa zmianie :)

    Masz na myśli zmianę, czy zminaę na gorsze? :)

    Mogliby nie wygłupiać się, ale dać od razu
    12.12%, zamiast masę KO po 30.12 złotych na 6.06%. ;)
    Ale wówczas by mnie nie udobruchali po tym, jak
    niepotrzebnie straciłem tałzena na miesiąc czasu.
    Właściwie to nie do końca udobruchali, ;) bo jednak
    wylewanie od nich nie jest pewne. I nie jest komfortowe,
    bo z KO wylewanie na świat jest kosztowne, więc trzeba
    najpierw zlać na ROR, a nie wiem tego, czy odroczone lanie
    z KO na ROR chodzi poprawnie.

    -=-

    Inna sprawa, że nudno by było, gdyby nie te półgroszówki itp. zabawy.

    -=-

    Lubię słuchanie Anny Jantar. Chętnie bym napisał,
    że lubię Annę Jantar, ale jej nie znałem. Dlaczego
    tacy ludzie jak ona umierają a kanalie żyją?

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 47. Data: 2009-08-28 00:02:12
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Przemyslaw Kwiatkowski" h76mgm$ea$...@i...gazeta.pl

    > No to jakiś dziwny jesteś. :-)

    Wszystko lubię tak sprawdzać. :)
    Nie sprawdzam aż tak zawzięcie tego,
    co sam robię, bo mam do siebie zaufanie,
    ale też solidnie sprawdzam...

    Zwłaszcza tu, w Głupolandzie trzeba każdemu
    patrzeć na ręce, i to najlepiej od razu roentgenem. ;)

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 48. Data: 2009-08-28 06:51:16
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Thu, 27 Aug 2009 22:03:47 +0200, Valdi.Pavlack napisał(a):

    > Osobiście bardzo bym chciał aby obecna oferta eurobanku w obecnej formie nie
    > uległa zmianie :)

    Ja mam nadzieję, że rozbuduja funkcjonalność o PZ, przelewy zagraniczne,
    linie kredytowe itp. :).

    --
    Kojer

  • 49. Data: 2009-08-28 09:42:31
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@N...gazeta.pl>

    Robert Kois <k...@h...pl> napisał(a):

    > Ja mam nadzieję, że rozbuduja funkcjonalność o PZ, przelewy zagraniczne,
    > linie kredytowe itp. :).

    Oj, tylko nie to !
    Takie "rozbudowanie" usług skutkuje zwiększonymi kosztami banku (zwiększanie
    liczby pracowników, nakłady na oprogramowanie, dodatkowy sprzęt itd.)
    spowoduje konieczność obciążania tymi kosztami klientów, a więc obniżeniem
    atrakcyjności usług -> ucieczka kapitału i ogólny zjazd w dołek tabeli
    'dobrych banków'.

    Przykładem jest dzisiejszy stan mBanku, ongiś bodajże najlepszy dla drobnych
    ciułaczy zasilających bank.

  • 50. Data: 2009-08-28 09:58:48
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Fri, 28 Aug 2009 09:42:31 +0000 (UTC), Zbigniew Demidowicz napisał(a):

> [...]
    > spowoduje konieczność obciążania tymi kosztami klientów, a więc obniżeniem
    > atrakcyjności usług -> ucieczka kapitału i ogólny zjazd w dołek tabeli

    Ale na takich rzeczach bank też zarabia. Nie mówie przecież, że te
    dodatkowe rzeczy mają być za darmo.

    --
    Kojer