  • 1. Data: 2013-07-18 21:24:01
    Temat: 150zł za założenie darmowego konta w inteligo (pko)
    Od: MS <w...@w...pl>

    Ruszył kolejny konkurs maminteligo.
    Zasady są nie zmienione:
    1.Trzeba założyć internetowe konto w banku inteligo (pko) podając mnie
    jako polecającego.
    2. Wydać min. 300zł kartą (np. patrz żabka) w ciągu 30 dni od założenia
    konta
    3. Odebrać na maila kod upominkowy (o wartości 100zł) do empiku
    4. Zgłosić się do mnie, a ja wymienię kupon na 150zł. Tak, to nie
    pomyłka bon do empiku(o wartości 100zł) wymieniam na 150zł. (oddaje
    część swojej puli za skuteczne polecenie).

    W razie pytań proszę pisać wajper23[at]wp.pl

  • 2. Data: 2013-07-20 00:13:37
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "MS" ks9f9j$alc$...@n...dialog.net.pl

    > W razie pytań proszę pisać wajper23[at]wp.pl

    Czy oni nie mogą zaczekać z tym do końca wakacji?
    Wiewiórką trzeba zastukać 1500 pln w ciągu 3 miesięcy,
    aby mieć 150 wiśni.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 3. Data: 2013-09-05 14:37:38
    Temat: Re: 150zĹ? za zaĹ?oĹźenie darmowego konta w inteligo (pko)
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "MS" ks9f9j$alc$...@n...dialog.net.pl

    > 4. Zgłosić się do mnie, a ja wymienię kupon na 150zł. Tak, to nie pomyłka bon do
    empiku(o wartości 100zł) wymieniam na 150zł.
    > (oddaje człość swojej puli za skuteczne polecenie).

    Kody wysłałem i numer konta podałem, ale dostałem takie odpowiedzi:

    Potrzebuje danych do przelewu.
    Minimum imię i nazwisko.

    Podałem zatem swoje nazwisko oraz imię, choć te dane są ogólnie znane.

    Witam, odrobinę spokoju. Jestem w delegacji wracam dziś
    i wykonam przelew. Nie mam technicznie teraz jak wykonać przelew.

    Najwyraźniej Bóg dał mi szansę (polecenie konta Inteligo matce i ojcu0
    a ja źle ją wykorzystałem, powierzając swoje dobro osobie obcej/trzeciej.
    Za bony (w sumie warte 500 pln) mogłem kupić w Empiku smartfon, oszczędzając
    zapewne sobie problemów tych, które mam z Electro.pl.

    Od Electro.pl nadal nie mam bonów wakacyjnych.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2013-09-05 20:58:25
    Od: MS <w...@w...pl>

> [...]
    > oszczędzając
    > zapewne sobie problemów tych, które mam z Electro.pl.
    >
    > Od Electro.pl nadal nie mam bonów wakacyjnych.

    Nie wiem gościu kto ciebie skrzywdził w przeszłości ale takie gorzkie
    żale to możesz pisać chociażby po próbie uzyskanie odpowiedzi odemnie.

    Otrzymałem od ciebie tylko numer konta i poprosiłem o dane do przelewu
    twój tekst "choć te dane są ogólnie znane" nie wiem nie posiadam spisu
    ludności i ich numerów kont, w 35 mailach ani razu się nie przedstawiłeś
    z imienia i nazwiska a mail to e...@g...com
    Odpisałeś mi na maila po siedmiu godzinach i oczekujesz natychmiastowo
    przelewu. Wybacz nie siedzę 24h czekając na maila od wszech mościa.

    Jako że wyjechałem nie byłem w stanie do południa dziś wykonać przelewu
    i z ni z gruchy otrzymuję maila :

    Rozumiem, że mnie okradłeś.
    Jeśli tak -- to kurwa z ciebie.

    Poważnie... ogarnij się i sprawdź konto pieniądze już tam są.
    Na przyszłość polecam maść na ból dupy.
    Pozdrawiam,
    MS

  • 5. Data: 2013-09-05 21:34:57
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    MS wrote:

    > Poważnie... ogarnij się i sprawdź konto pieniądze już tam są.
    > Na przyszłość polecam maść na ból dupy.
    > Pozdrawiam,
    > MS

    he he
    widze, ze ci sie biznes udał :)

  • 6. Data: 2013-09-06 01:25:39
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "MS" l0ak8e$vd8$...@n...dialog.net.pl

    > Otrzymałem od ciebie tylko numer konta

    () Bo tylko to miałem podać. :)

  • 7. Data: 2013-09-06 01:30:27
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" l09tuj$ep9$...@s...aioe.org

    > Witam, odrobinę spokoju. Jestem w delegacji wracam dziś
    > i wykonam przelew. Nie mam technicznie teraz jak wykonać przelew.

    BTW tych możliwości -- mBank ma fajną aplikację mobilną.
    Jeśli jest możliwość odbierania i słania m@ili -- chyba
    jest także możliwość zlecania przelewów.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'