  • 1. Data: 2006-06-28 09:55:27
    Temat: [mbank] hasła SMS
    Od: Raf256 <s...@r...invalid>

    Jak sprawdzają się one w praktyce? Ile trzeba czekać, jaka jest opłata?
    Można nie używać tych haseł podczas płacenia przelewów zdefiniowanych,
    szczególnie między własnymi kontami (np z eMax na eKonto)?

    --
    Rafał Maj

  • 2. Data: 2006-06-28 09:59:46
    Temat: Re: [mbank] hasła SMS
    Od: oboista <j...@p...onet.pl>

    Witaj Raf256!

    W Twoim liście datowanym 28 czerwca 2006 (11:55:27) można przeczytać:

    > Jak sprawdzają się one w praktyce? Ile trzeba czekać, jaka jest opłata?
    > Można nie używać tych haseł podczas płacenia przelewów zdefiniowanych,
    > szczególnie między własnymi kontami (np z eMax na eKonto)?

    ale to wszystko jest opisane w FAQ na stronach mbanku.

    A z sms'ami jest tak, jak jesteś poza zasięgiem to nie dojdą.

    --
    Pozdrowienia,
    oboista

  • 3. Data: 2006-06-28 10:11:33
    Od: Michal M JJ <w...@...pl>

    > A z sms'ami jest tak, jak jesteś poza zasięgiem to nie dojdą.
    ale GSM (w Polsce) ma raczej duzo wiekszy zasieg niz internet ;-) (no chyba ze
    sie ktos schowa w bunkrze ekranowanym gdzie nie dochodza fale a jest dziurka w
    scianie i kabelek z netem)

    michaça

  • 4. Data: 2006-06-28 10:11:49
    Od: "RobertS" <r...@x...pl>

    A z sms'ami jest tak, jak jesteś poza zasięgiem to nie dojdą.

    he he, ale tylko te z mBanku nie dochodza czy wszystkie? ;-)))

  • 5. Data: 2006-06-28 10:48:52
    Temat: Re[2]: [mbank] hasła SMS
    Od: oboista <j...@p...onet.pl>

    Witaj RobertS!

    W Twoim liście datowanym 28 czerwca 2006 (12:11:49) można przeczytać:

    > A z sms'ami jest tak, jak jesteś poza zasięgiem to nie dojdą.

    > he he, ale tylko te z mBanku nie dochodza czy wszystkie? ;-)))

    no jak ktoś wyjeżdza za granicę bez roamingu, i czeka potem na
    sms'y z mbanku, to w moim przekoaniu należy ostrzegać ;-)))

    sms'y tak samo jak karta kodów, nie zwalniają od przewidywania tego co
    się może zdarzyć, co tylko w poprzednim poście chciałem zaznaczyć.

    --
    Pozdrowienia,
    oboista

  • 6. Data: 2006-06-28 11:02:06
    Od: m <...@...org>

    GSM nie będzie działał już trzy kilometry od miasta, na obrzeżach w
    niektóych miejscach. Poza tym nie będzie działał jeśli dane miejsce jest
    zagłuszane falami radiowymi z urządzeń elektrycznych jak szpitale itp.

  • 7. Data: 2006-06-28 13:31:19
    Od: "Glenn" <n...@p...pl>

    Użytkownik "m" <...@...org> napisał w wiadomości
    > GSM nie będzie działał już trzy kilometry od miasta, na obrzeżach w
    > niektóych miejscach. Poza tym nie będzie działał jeśli dane miejsce jest
    > zagłuszane falami radiowymi z urządzeń elektrycznych jak szpitale itp.

    Zatrzymałeś się w rozwoju 10 lat temu czy co?

  • 8. Data: 2006-06-28 13:40:07
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Glenn wrote:
    > Użytkownik "m" <...@...org> napisał w wiadomości
    >

    > Zatrzymałeś się w rozwoju 10 lat temu czy co?

    Zapraszam do Połańca z komórką Ery/Plusa

    KJ

  • 9. Data: 2006-06-28 13:43:41
    Od: "Glenn" <n...@p...pl>

    > Zapraszam do Połańca z komórką Ery/Plusa

    Co to jest Połaniec i czy jest 3 km od "miasta" bądź na obrzeżach :-)

  • 10. Data: 2006-06-28 13:51:56
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Glenn wrote:
    [...]

    > Co to jest Połaniec i czy jest 3 km od "miasta" bądź na obrzeżach :-)
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Po%C5%82aniec
    Nie trzeba iść "na obrzeża"

    KJ