  • 1. Data: 2006-01-22 12:34:43
    Temat: 2 rachunku a upadlosc banku
    Od: "Agrypina" <A...@...org>

    Co sie dzieje gdy upada bank, a ja mam 2 rachunki w tym banku? Czy suma
    naleznosci, ktora mnie sie nalezy sie sumuje z tych 2 rachunkow czy jest
    liczona osobno?

  • 2. Data: 2006-01-22 14:03:48
    Temat: Re: 2 rachunku a upadlosc banku
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    Użytkownik "Agrypina" <A...@...org> napisał w wiadomości
    > Co sie dzieje gdy upada bank, a ja mam 2 rachunki w tym banku? Czy suma
    > naleznosci, ktora mnie sie nalezy sie sumuje z tych 2 rachunkow czy jest
    > liczona osobno?

    Suma wszystkich rachunków i lokat.

  • 3. Data: 2006-01-22 16:02:20
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

> [...]
    > Co sie dzieje gdy upada bank, a ja mam 2 rachunki w tym banku? Czy suma
    > naleznosci, ktora mnie sie nalezy sie sumuje z tych 2 rachunkow czy jest

    Ktory to bank upada? :)
    Uchyl no rąbka

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2006-01-22 17:33:03
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <dr03cd$r14$1@news.onet.pl>, n...@o...pl says...

    > Użytkownik "Agrypina" <A...@...org> napisał w wiadomości
    > >
    > Suma wszystkich rachunków i lokat.

    Hmm.... glowy sobie obcicac nie dam... ale wydaje mi sie ze zalezy to
    takze od tego jaki to typ rachunku (wspolny samodzielny itp)
    Jesli masz 1 wspolny i jeden samodzielny to liczy sie chyba
    oddzielnie... jesli oba tego samego typu to razem

    AP

  • 5. Data: 2006-01-22 17:55:56
    Od: "Agrypina" <A...@...org>

    > Ktory to bank upada? :)
    > Uchyl no rąbka

    E tam, zaden.
    Ciekawa bylam :)

  • 6. Data: 2006-01-22 20:47:56
    Od: "Belin" <b...@b...pl>

    > E tam, zaden.
    > Ciekawa bylam :)

    A tu ilus osobom cisnienie skoczylo ;-D

    Belin

  • 7. Data: 2006-01-23 01:22:19
    Od: "Foto" <k...@a...net.pl>

    Użytkownik "Agrypina" <A...@...org> napisał w wiadomości

    > E tam, zaden.
    > Ciekawa bylam :)

    Ciekawosc to pierwszy stopien do bankructwa !