  • 1. Data: 2003-10-20 12:58:32
    Temat: 200 pln miesiecznie - w co zainwestowac?
    Od: maciej <k...@d...waw.pl>

    witam

    wiem ze to niewiele :( Mam nadzieje ze Szanowni Grupowicze jak juz sie
    obsmieja to poradza czy z taka suma oplaca sie wchodzic np w jakis TFI.
    Mysle o takim wieloletnim oszczedzaniu min. 10 lat

    maciek

  • 2. Data: 2003-10-20 13:03:58
    Temat: Re: 200 pln miesiecznie - w co zainwestowac?
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > wiem ze to niewiele :( Mam nadzieje ze Szanowni Grupowicze jak juz sie
    > obsmieja to poradza czy z taka suma oplaca sie wchodzic np w jakis TFI.
    > Mysle o takim wieloletnim oszczedzaniu min. 10 lat

    Ja bym wrzuciła w jakiś hybrydowy FI (SEB4 np.) przez SFI mbanku (brak
    prowizji), ale nie pretenduję do tytułu inwestycyjnego "guru" ;-))))))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 3. Data: 2003-10-20 13:11:52
    Od: "" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > obsmieja to poradza czy z taka suma oplaca sie wchodzic np w jakis TFI.
    > Mysle o takim wieloletnim oszczedzaniu min. 10 lat

    o ile założysz że na pewno nie bedziesz potrzebował tych pieniędzy wcześniej to
    jak najbardziej fundusze akcji