  • 1. Data: 2009-08-17 12:37:19
    Temat: 2000 pkt obronione, msc do wygasniecia serii
    Od: " wyrwigrosz" <1...@N...gazeta.pl>

    do zakonczenia notowan zostal bliko miesiac, 2000 zostalo wybronione, wiec
    sila rzeczy slon w skladzie porcelany powinien kreslic kolejna fale
    wezrostowa, dzis wzielem longi po 2028 i bede je trzymal do wygasniecia serii,
    szczerze mowiec notowania sprawdze za 3 tygodnie.
    wyrwigrosz

  • 2. Data: 2009-08-17 13:37:29
    Temat: Re: 2000 pkt obronione, msc do wygasniecia serii
    Od: "marzena" <m...@g...com>

    > szczerze mowiec notowania sprawdze za 3 tygodnie.
    > wyrwigrosz

    jesli na koncie masz na uzupełnienie depo to przyjemnego wypoczynku przez 3
    tygodnie:-))
    m.

  • 3. Data: 2009-08-17 17:54:50
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    wyrwigrosz <1...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    serii,
    > szczerze mowiec notowania sprawdze za 3 tygodnie.

    Niepotrzebnie wziąłeś longi już teraz, bo mogłeś je przecież wziąć po 2000.
    Ale, pal sześć, to tylko 28 punktów, co to jest w porównaniu z przyszłymi
    zyskami. Po co ja ustawiam te stopy o 5 pkt niżej od kupna? Idiota jestem
    chyba.

    kc

  • 4. Data: 2009-08-17 19:03:19
    Od: " " <1...@g...pl>

    kc <k...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > zyskami. Po co ja ustawiam te stopy o 5 pkt niżej od kupna? Idiota jestem

    widzisz problem jest taki, rynek mamy ustawiany, wiec czy jest sens szarpac
    sie codzien po 10 pkt, niektorzy robia dzien, codzien 20 pkt, czy lepeij
    zapiac Longa bo close serii ma byc powu\yzej 2100 i siedziec spokojnie na
    dupsku, grzejac fotel
    wyrwigrosz

  • 5. Data: 2009-08-17 20:34:23
    Od: h...@p...onet.pl

    oki
    ja biore jutro s i tez poczekam do wygasania:))
    licze na skromne 100pkt

  • 6. Data: 2009-08-17 21:56:57
    Od: "george" <g...@v...pl>

    <1...@g...pl> wrote in message

> [...]
    > zapiac Longa bo close serii ma byc powu\yzej 2100 i siedziec spokojnie na

    no ja tam bym uważal z tymi deklaracjami. Słoń sie troche jakby
    zredukował...

    george

  • 7. Data: 2009-08-18 07:54:50
    Od: " wyrwigrosz kontra hatoma" <1...@g...pl>

    h...@p...onet.pl napisał(a):

    > oki
    > ja biore jutro s i tez poczekam do wygasania:))
    > licze na skromne 100pkt

    oki zaklad stoi, kazy liczy swoje pkt na dzien wygasniecia serii, podaj
    tylko po ile dzis masz S, jak nie podasz uznam ze na open wzieles S
    wyrwigrosz

  • 8. Data: 2009-08-19 20:24:37
    Od: " wyrwigrosz" <1...@g...pl>

    h...@p...onet.pl napisał(a):

    > oki
    > ja biore jutro s i tez poczekam do wygasania:))
    > licze na skromne 100pkt

    hatoma zmrozilo ci jaja ?

  • 9. Data: 2009-08-19 21:27:04
    Od: h...@p...onet.pl

    > hatoma zmrozilo ci jaja ?

    tak , trzęse się strasznie ze strachu , a jutro na open bede siedzial w kiblu
    wiec podeslij mi sesmesa czy juz jest 2200.

  • 10. Data: 2009-08-20 12:32:54
    Od: "marzena" <m...@g...com>

    > hatoma zmrozilo ci jaja ?

    nie chwal dnia przed zachodem slonca.:-))