  • 11. Data: 2016-03-06 16:24:55
    Temat: Re: 21-LITEROWE imię i nazwisko na debetówce
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 6 marca 2016 11:13:56 UTC+1 użytkownik n...@p...pl napisał:

    > z takiej że dwóch sąsiadów ma to samo imię i bardzo podobne
    > nazwisko - jak bank skróci moje nazwisko i dwie literki to
    > obsługa sklepu myśli że ukradłem kartę płatniczą sąsiadowi
    >
    > to nie jest śmieszne, 3x już zeznawałem na policji :(

    Pierdzielisz chyba. Nie pamiętam aby kiedykolwiek w sklepie ktoś czytał dane z karty

  • 12. Data: 2016-03-06 16:34:23
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 6 marca 2016 10:17:02 UTC+1 użytkownik cef napisał:

    > A nie rodzi to problemów w serwisach gdzie do zapłacenia
    > porównują dane z karty z danymi w formularzu zamówienia?
    A porównują?

  • 13. Data: 2016-03-06 16:56:29
    Od: n...@p...pl

    > Pierdzielisz chyba.
    > Nie pamiętam aby kiedykolwiek w sklepie ktoś czytał dane z karty

    jak się domyślam Twoja pamięć obejmuje zdarzenia dotyczące
    Twojej osoby (i nie obejmuje całokształtu życia w kraju).

    nie wiem czy mam jakąś moc do przyciągania nadgorliwców i pojebańców
    ale 3 interwencje policji w ciągu miesiąca sprawiły że mam dość...

    tak zwyczajnie po ludzku

  • 14. Data: 2016-03-06 17:02:07
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 6 marca 2016 16:56:32 UTC+1 użytkownik n...@p...pl napisał:

> [...]
    >
    > nie wiem czy mam jakąś moc do przyciągania nadgorliwców i pojebańców
    > ale 3 interwencje policji w ciągu miesiąca sprawiły że mam dość...

    Analizując w ostatnim czasie Twoją twórczość tutaj np mam podejrzenie graniczące z
    pewnością że konfabulujesz.

  • 15. Data: 2016-03-06 17:22:16
    Od: n...@p...pl

    > Analizując w ostatnim czasie Twoją twórczość tutaj np
    > mam podejrzenie graniczące z pewnością że konfabulujesz.

    biorąc pod uwagę że Twoja opinia na mój temat niczego nie zmienia
    w opisanej sprawie, nie będę Ciebie przekonywać, "szkoda prądu"...

  • 16. Data: 2016-03-06 19:14:23
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 6 marca 2016 17:22:17 UTC+1 użytkownik n...@p...pl napisał:

    > biorąc pod uwagę że Twoja opinia na mój temat niczego nie zmienia
    > w opisanej sprawie, nie będę Ciebie przekonywać, "szkoda prądu"...

    Ale rozwiń temat- ktoś DO od Ciebie brał gdy kartą płaciłeś? Czy jak inaczej cień
    podejrzenia nabrali razy 3 że Policje wzywali?

  • 17. Data: 2016-03-06 19:42:56
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2016-03-06 o 16:34, Kris pisze:

    > A porównują?

    W niektórych tak.
    Kiedyś w jakimś niemieckim serwisie typu eventim czy culton
    podało mi nawet komunikat dlaczego odrzuca.

  • 18. Data: 2016-03-07 02:43:20
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 3/6/2016 9:56 AM, n...@p...pl wrote:
    > nie wiem czy mam jakąś moc do przyciągania nadgorliwców i pojebańców

    chyba tak.

    mojej karty zwykle nikt nawet nie chce oglądać, szczególnie jak
    autoryzacja leci pinem. jak przeszło to nikogo nie intersuje czyja
    karta, po co i dlaczego.

    jak na podpis to zwykle musze pani tłumaczyc instrukcję obsługi i po co
    jej dwa wydruki i co znaczy komunikat na terminalu "podpis zgodny?".

    Zwykle jest w takim szoku, ze po za sprawdzeniem podpisu na karcie i na
    wydruku nie jest w stanie zrobic nic więcej

    Ostatnio w ogole przestalem sie upominac, ze cos trzeba podpisać.
    No bo i po co.

    Sprawdzanie czy podpis na karcie i wydruku jest zgodny z obywatelem
    trafiło mi sie ostatni raz jakies 5 lat temu.

  • 19. Data: 2016-03-07 09:53:08
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2016-03-04 o 19:38, n...@p...pl pisze:
    > Część banków pozwala umieścić 21 literowe
    > oznaczenie imienia i nazwiska na debetówce
    >
    > Inne banki mają do dyspozycji tylko 19 znaków
    > i skracają (niekiedy głupawo) imię i nazwisko
    >
    > pytanie: które banki dysponują 21 znakami,
    > a które oferują tylko 19 znaków na debetówce?

    Możesz wziąć kartę w eurobanku. Dają od ręki, więc jest
    niespersonalizowana. Spokój na 2 lata, potem przysyłają
    spersonalizowaną. Ale może da się akcję powtórzyć (zastrzec i wziąć nową
    w oddziale), albo nawet zażądać niespersonalizowanej.