  • 1. Data: 2009-01-09 21:30:00
    Temat: 22%
    Od: "Gonzo" <g...@n...net>

    Witam,
    Wlasnie przetestowalem pewna metode inwestowania tylko w najbardziej plynne
    akcje (zawsze 100% portfela). Metoda wymaga okolo 20 minut miesiecznie i za
    ostatnie 10 lat dala 22.8% rocznie (CAGR).
    Czy jest jakis fundusz co osiagnal lepsze wyniki? Myslicie, ze ktorys z
    funduszy bedzie chcial mnie zatrudnic?

  • 2. Data: 2009-01-09 21:42:12
    Temat: Re: 22%
    Od: Daniel Stalica <d...@s...info>

    Gonzo pisze:
> [...]
    > miesiecznie i za ostatnie 10 lat dala 22.8% rocznie (CAGR).
    > Czy jest jakis fundusz co osiagnal lepsze wyniki? Myslicie, ze ktorys z

    Myślę, że nie. Wymyśleć metodę na danych historycznych, która działa, to
    nie problem, problem polega na jej zastosowaniu na dużą skalę (fundusz).
    Prawdopodobnie sprawi to, że przestanie być tak skuteczna, jak miała
    być na początku, oczywiście mogę się mylić.

    --
    Blog: http://blog.stalica.info

  • 3. Data: 2009-01-09 21:47:41
    Od: "Gonzo" <g...@n...net>

    "Daniel Stalica" <d...@s...info> wrote in message
    > Myślę, że nie. Wymyśleć metodę na danych historycznych, która działa, to
    > nie problem, problem polega na jej zastosowaniu na dużą skalę (fundusz).

    Hmmm... Ilosc transakcji = 30 * 12 * 10 = 3600, jakie jest
    prawdopodobienstwo ze to przypadek? Poza tym, nie ma zadnych parametrow ani
    optymalizacji.
    Jak juz pisalem tylko akcje najbardziej plynne - obecnie ta metoda mozna
    spokojnie inwestowac kilkaset milionow.

  • 4. Data: 2009-01-09 22:07:19
    Od: gmyra <g...@g...pl>

    Gonzo pisze:

> [...]
    > ani optymalizacji.
    > Jak juz pisalem tylko akcje najbardziej plynne - obecnie ta metoda mozna

    A jaki MaxDD?

    --
    Pozdrawiam,
    Mikołaj

  • 5. Data: 2009-01-09 22:18:04
    Od: "czarny" <c...@g...tam>

    W jaki sposob testowales system ?

  • 6. Data: 2009-01-09 22:38:20
    Od: "Gonzo" <g...@n...net>

    "czarny" <c...@g...tam> wrote in message
    >W jaki sposob testowales system ?

    Komputer wyrzuca wstepne dane, potem arkusz w OpenOffice.

  • 7. Data: 2009-01-09 22:40:56
    Od: "skippy" <s...@t...mercury>

    Uzytkownik "Gonzo" <g...@n...net> napisal w wiadomosci
> [...]
    > miesiecznie i za ostatnie 10 lat dala 22.8% rocznie (CAGR).
    > Czy jest jakis fundusz co osiagnal lepsze wyniki? Myslicie, ze ktorys z

    Zarobisz wiecej pracujac jako jakis klepacz???
    Dobre:)))
    Majac taki gwarant, 23%...
    Czlowieku:)))

    Sprzedasz system i bedziesz jak zdjeta guma.

  • 8. Data: 2009-01-09 22:50:03
    Od: "Gonzo" <g...@n...net>

    "gmyra" <g...@g...pl> wrote in message
    > Gonzo pisze:
    > A jaki MaxDD?

    Niestety ostatnie dwa lata minimalnie wiekszy niz na WIGu.
    CAGR/MAXdd: WIG: 7.5/60=0.12, Sys: 23/68=0.34

  • 9. Data: 2009-01-09 23:09:26
    Od: "Gonzo" <g...@n...net>

    "skippy" <s...@t...mercury> wrote in message
    > Sprzedasz system i bedziesz jak zdjeta guma.

    ;-)

  • 10. Data: 2009-01-10 13:52:16
    Od: "Pafcik" <s...@s...pl>

    ale po co Ci zatrudnienie ?

    to jak sprzedawanie systemu na wygrana w totolotka

    jesli jestes pewien skutecznosci to poprostu inwestuj ile tylko mozesz,

    stale , stabilne 23% rok w rok - ja bym tak chcial, wcale nie potrzebuje
    wiecej