  • 1. Data: 2007-06-19 11:20:19
    Temat: 26 lat i kredyt na mieszkanie
    Od: "OtoJa" <d...@g...go2.go2-lalala.pl>

    Witam,

    Mam 26 lat, stala (jak na nasze warunki) prace od ok. 2 lat w tej samej
    firmie, zarobki ok. 2000 netto (czasem plus premia). Czy jest to mozliwe aby
    jakis bank udzielil mi pozyczki na miszkanie (wklad wlasny ok. 30 tys.) ? Ma
    ktos jakies doswiadczenie w tym temacie?

    Pozdrawiam
    O.

  • 2. Data: 2007-06-19 11:29:48
    Temat: Re: 26 lat i kredyt na mieszkanie
    Od: "gg" <d...@d...d.>

    Użytkownik "OtoJa" <d...@g...go2.go2-lalala.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > aby jakis bank udzielil mi pozyczki na miszkanie (wklad wlasny ok. 30
    > tys.) ? Ma ktos jakies doswiadczenie w tym temacie?

    Możliwe jest... ale jaki kredyt 100tys? 500tys?

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 3. Data: 2007-06-19 11:49:40
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu OtoJa porozsypywal nastepujace haczki:
> [...]
    > jakis bank udzielil mi pozyczki na miszkanie (wklad wlasny ok. 30 tys.) ? Ma
    > ktos jakies doswiadczenie w tym temacie?

    Teoretycznie tak. W praktyce - zalezy ile chcesz tego kredytu, czy masz
    jakies zobowiazania (inne kredyty, alimenty), czy masz na utrzymaniu
    dziecko itp.
    Pojdz do kilku bankow i sie popytaj
    --
    badzio

  • 4. Data: 2007-06-19 11:53:00
    Od: "OtoJa" <d...@g...go2.go2-lalala.pl>

    Użytkownik "gg" <d...@d...d.> napisał :

    > Możliwe jest... ale jaki kredyt 100tys? 500tys?

    wlasnie zpaomnialem dopisac, chodzi o 100 tys.

    P.

  • 5. Data: 2007-06-19 12:03:13
    Od: "tomek." <t...@p...fm>

> [...]
    > aby jakis bank udzielil mi pozyczki na miszkanie (wklad wlasny ok. 30
    > tys.) ? Ma ktos jakies doswiadczenie w tym temacie?

    bez problemu, ja w zeszlym roku (takze mialem 26 l) i dostalem kredyt na 400
    tys.,
    oczywisicie uregulowany stosunek do wojska, wlasna DG.

    pzdr
    tomek

  • 6. Data: 2007-06-19 12:18:38
    Od: Karol S <k...@z...pl>

    OtoJa napisał(a):

> [...]

    Niezły wynik :)

    > wlasnie zpaomnialem dopisac, chodzi o 100 tys.

    Powinno się udać bez większych kłopotów. Półtora roku temu miałem
    podobne warunki wejściowe i zdolność mi wychodziła niecałe 200 tys.

    BTW co to za mieszkanie za 130 tys? :)

    Aha, idź do wojska po papierek o uregulowanym stosunku.

    Karol

  • 7. Data: 2007-06-19 15:06:25
    Od: "M.Tosza" <m...@w...pl>

    OtoJa napisał(a):
    > wlasnie zpaomnialem dopisac, chodzi o 100 tys.

    Witam,

    Ja podobny kredyt na podobnych warunkach dostałem bez najmniejszych
    problemów, więc nie powinoo być większych schodów.

    Pozdrawiam,

    --
    Michał Tosza
    www.translators.org.pl

  • 8. Data: 2007-06-19 22:13:50
    Od: Alex81 <a...@g...com>

    In article <4677c5fc$1@news.home.net.pl>, t...@p...fm
    says...
    > bez problemu, ja w zeszlym roku (takze mialem 26 l) i dostalem kredyt na 400
    > tys.,
    > oczywisicie uregulowany stosunek do wojska, wlasna DG.

    I też zarabiałeś 2kpln netto? ;)

    --
    pzdr
    alex

  • 9. Data: 2007-06-20 13:04:42
    Od: prozz <p...@g...com>

    Alex81 napisał(a):

    > I też zarabiałeś 2kpln netto? ;)

    trzeba miec nielicha (nie miec wcale?) wyobraznie zeby 400 tys z 2k
    splacac...

    --
    PR