  • 11. Data: 2010-05-06 20:10:11
    Temat: Re: 3.2000
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 6 Maj, 22:03, "marfi" <marfi @bb.onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "Charlie delta" <c...@g...com> napisał w
    > wiadomościnews:2e58c9db-db4d-423e-8286-7d3e31be694e@
    b7g2000yqk.googlegroups.com...

    >   Pewnie myślisz o hodowli kaczek - proponuję wsparcie Marka Jurka - facet
    > ma charakter i chyba nie zatrudni Andrzeja L. w kancelarii :)
    >
    > --
    > marfi

    a i owszem

    byłem fanem +Lecha

    jestem wiernym zwolennikiem PiS

    mam solidarnościowe korzenie

    jako gnój organiozwałem strajk szkolny w technikum w 1981 roku

    najwazniejsze: uzywam rozumu w dawkach ponadprzeciętnych , umiem
    rozróżnić dobro od zła

    zatem mam w Polsce tylko jedną alternatywę polityczną PiS ;) i
    Jarosława Kaczyńskiego

    jestem moherem hahahah według POlikmiota i tym podobnych wszarzy, nie
    pasuję do Mira, Zbycha i Rycha z Beatką Sawicką jako wisienką tego
    tortu !

  • 12. Data: 2010-05-06 20:15:06
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Charlie delta" <c...@g...com> napisał w
    wiadomości
    n.googlegroups.com...

    >zatem mam w Polsce tylko jedną alternatywę polityczną PiS ;) i
    >Jarosława Kaczyńskiego

    A jak sobie tłumaczysz "kolaborację" Jarosława Kaczyńskiego z Andrzejem L.
    ?

    --
    marfi

  • 13. Data: 2010-05-06 20:19:23
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 6 Maj, 22:15, "marfi" <marfi @bb.onet.pl> wrote:
> [...]
    j33g2000yqn.googlegroups.com...

    > A jak sobie tłumaczysz "kolaborację" Jarosława Kaczyńskiego z Andrzejem L.

    żeby odsunąć od władzy POgietych zaakceptowałbym polityczny flirt
    PiS ;) z SLD

    a nawet przeprosiny Dorna i powrót na salony w PiS

    polityka to sztuka kompromisów i czasami trudnych decyzji

    natomiast PO-PiS - nigdy w zyciu !

    zapłakałbym do poduchy;)

  • 14. Data: 2010-05-06 20:30:42
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Charlie delta" <c...@g...com> napisał w
    wiadomości
    .googlegroups.com...

    Pytanie brzmiało:

  • 15. Data: 2010-05-06 20:51:02
    Od: "viper" <v...@o...pl>

> [...]
    > PiS ;) z SLD
    >
    > a nawet przeprosiny Dorna i powrót na salony w PiS
    >
    > polityka to sztuka kompromisów i czasami trudnych decyzji

    Jak to miło czarli że wreszcie odezwałeś się ludzkim głosem... mówisz, że nawet
    Dorna byś zaakceptował?... to zaiste jesteś łaskawcą... nie wiem czy wiesz, że
    twój idol Jarosław nie zawsze był taki bezkompromisowy i waleczny jak teraz...
    za komuny gdy trzeba było walczyc i nadstawiac karku to był bardzo uległy i
    przymilny do ubeków... tak bardzo że ubecja nawet nie uznała za sensowne go
    internowac... dlatego tak bardzo irytują go pytania co robił gdy wprowadzano
    stan wojenny... za to Dorn był ostrym i odważnym kozakiem, który nieraz pomógł
    Jarkowi w biedzie... razem z Kaczyńskimi zakładał pis i zawsze był wobec nich
    bardzo lojalny... nawet był nazywany trzecim bliźniakiem... a Jarek w podzięce
    potraktował go jak psa... bo uznał że jego wpływy w pis są zbyt duże i może mu
    zagrozic... ja nie mam zbyt dobrego zdania o ludziach którzy w taki sposób
    traktują swoich przyjaciół...

  • 16. Data: 2010-05-06 21:01:07
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 6 Maj, 22:51, "viper" <v...@o...pl> wrote:

> [...]
    > zagrozic... ja nie mam zbyt dobrego zdania o ludziach którzy w taki sposób

    pamiętaj o zbrodni zabójstwa w dniu 10 kwietnia 2010

    ta zbrodnia wszystko w Polsce przewartosciowuje

    czytaj jeszcze raz txt:

    http://prawdaxlxpl.wordpress.com/2010/05/04/gieorgij
    -gordin-komentarz-z-rosji-w-zabojstwie-kaczynskiego-
    widac-styl-putina/

  • 17. Data: 2010-05-06 21:32:33
    Od: "viper" <v...@o...pl>

> [...]
    >
    > http://prawdaxlxpl.wordpress.com/2010/05/04/gieorgij
    -gordin-komentarz-z-rosji-
    w-zabojstwie-kaczynskiego-widac-styl-putina/

    czarli, zostawmy na chwilę emocje i patos... mnie cały czas intryguje jedno
    pytanie... pilotom którzy wożą najważniejsze osoby w państwie nie wolno
    podejmowac nawet najmniejszego ryzyka... więc jak to się stało że kapitan
    zdecydował się się na lądowanie w ekstremalnie trudnych warunkach... to nie
    jest żadne pytanie naprowadzające i sugerujące, to jest naprawdę bardzo
    intrygująca sprawa... procedury sa jasne... przy widoczności poniżej 1800
    metrów tupolew nie powinien podchodzic do lądowania... w uzasadnionych
    przypadkach wyjątkowo można lądowac przy widoczności rzędu 1200 metrów... a
    tragicznego dnia widocznośc wynosiła z biedą kilkaset metrów... to nie ważne
    czy ruscy tę mgłę wytworzyli czy nie, mgła była i piloci o niej wiedzieli... ja
    się nie nastawiam z góry na żadne wyjaśnienia typu że ktoś pilotowi kazał, bo
    tak naprawdę w czasie lotu to kapitanowi wszyscy mogą naskoczyc, tylko on
    rządzii i nawet prezydent musi się stosowac do jego poleceń... jeżeli masz
    jakiś pogląd na tę sprawę to podziel się, ale logicznie i bez bzdurnych teorii
    że ruscy pod ziemią w specjalnych tunelach zamontowali silne elektromagnesy
    które ściągnęły samolot...

  • 18. Data: 2010-05-06 22:20:33
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

    Charlie delta wrote:

    > tak uczyniłem

    Wątpię. Jakbyś coś nałapał, to byś się tu nie chwalił. A tak pociąg
    odjechał, a ty przyszedłeś uspokoić swoje ego.

  • 19. Data: 2010-05-07 07:06:11
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Charlie delta wrote:

    > aha
    >
    > jestem graczem chlopcze
    >
    > nie bawie sie w skubanie 10 pkt i w nogi
    >
    > zajmuję pozycję, pozwalam rosnąć profitom
    >
    > do bólu
    >
    > to różni mnie od większości (99,9%) tu obecnych

    Jesteś najlepszy. W polityce i na giełdzie. Jesteś najlepszy. Masz też
    najdłuższego i największą dziurę. Panienka
    Buahahahaha

  • 20. Data: 2010-05-07 07:33:56
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    viper pisze:

> [...]
    > że ruscy pod ziemią w specjalnych tunelach zamontowali silne elektromagnesy

    ja bym se cofnal w czasie o 90min do momentu w ktorym pierwsze osoby
    wchodza na poklad. dlaczego piloci wiedzac (bo musieli wiedziec) kogo
    bede mieli na pokladzie po katastrofie casy nie odmowili wystartowania...

    pozdrawiam
    SlawcioD