-
31. Data: 2010-05-07 22:22:37
Temat: Re: 3.2000
Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>
george pisze:
>
> "SlawcioD" <s...@p...onet.pl> wrote in message
> news:hs0let$loa$1@news.onet.pl...
>> george pisze:
>>>
>>> ">>
>>>> ja bym se cofnal w czasie o 90min do momentu w ktorym pierwsze osoby
>>>> wchodza na poklad. dlaczego piloci wiedzac (bo musieli wiedziec) kogo
>>>> bede mieli na pokladzie po katastrofie casy nie odmowili
>>>> wystartowania...
>>>>
>>>
>>> jaka byłaby podstawa odmowy ?
>>> george
>>
>> najwyzsza: bezpieczenstwo narodowe.
>>
>
> jakiś przepis prawny ? pilot podejmujący decyzcje o tym co jest a co nie
> jest "bezpieczne" dla narodu ?
> wybacz, ale moze też i sprzątaczka dokona tego wyboru ? Np odmówi
> sprzątania bo "bezpieczenstwo naraodowe"...
>
> (przejaskrawiam celowo).
> george
zalecenia po katastrofie casy,
nie no, bez jaj sprzataczka nie ma wplywu na BN w takim stopniu jak
pilot czy kierowca wiazacy najwyzszych ranga przedstawicieli wojska
polskiego... no chyba ze jej ktos kaze sprzatnac prezydenta;)
pozdrawiam
SlawcioD
-
32. Data: 2010-05-08 01:33:13
Temat: Re: 3.2000
Od: "maniana" <g...@c...es>
Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał w wiadomości
news:4be3f771$0$2583$65785112@news.neostrada.pl...
>
> "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> wrote in message
> news:4be3f6b8$0$19175$65785112@news.neostrada.pl...
>> Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał w wiadomości
>> news:4be3f2dc$0$19168$65785112@news.neostrada.pl...
>>> dokładnie, pilot odpowiada za swoją działkę, bezpieczeństwo manewrów,
>>> startu, lądowania itd i tu jest panem i władcą. Ale decydować czy start
>>> w "bezpieczną" pogodę z bezpiecznym samolotem jest naruszeniem
>>> bezpieczeństaw narodowego bo prezydent jest na pokładzie razem z
>>> generałami to juz nie należy do jego kompetencji. Tylko tyle chciałem
>>> powiedzieć na temat odmowy startu...
>>
>> OIW to nie było przeciwskazań do startu, tylko do lądowania na tym jednym
>> lotnisku. Do dyspozycji było kilka innych z lepszymi warunkami oraz zapas
>> paliwa.
>>
>
> tak jest, dokładnie.
>
> SławcioD pisze:
> "ja bym se cofnal w czasie o 90min do momentu w ktorym pierwsze osoby
> wchodza na poklad. dlaczego piloci wiedzac (bo musieli wiedziec) kogo
> bede mieli na pokladzie po katastrofie casy nie odmowili wystartowania..."
>
> i tu sie nie zgadzam..
>
> george
sławcio to debil, a ty widocznie też jak się z nim zgadzasz.
-
33. Data: 2010-05-08 01:33:54
Temat: Re: 3.2000
Od: "maniana" <g...@c...es>
Użytkownik "SlawcioD" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:hs23kc$q05$1@news.onet.pl...
> george pisze:
>>
>> "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> wrote in message
>> news:4be3f187$0$19183$65785112@news.neostrada.pl...
>>> Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał w wiadomości
>>> news:4be3dbf3$0$17106$65785112@news.neostrada.pl...
>>>> jakiś przepis prawny ? pilot podejmujący decyzcje o tym co jest a co
>>>> nie jest "bezpieczne" dla narodu ?
>>>> wybacz, ale moze też i sprzątaczka dokona tego wyboru ? Np odmówi
>>>> sprzątania bo "bezpieczenstwo naraodowe"...
>>>
>>> Jest konkretny przepis: minima samolotu, lotniska, prognoza i aktualne
>>> warunki. Lądowanie w takich warunkach jest po prostu niedopuszczalne i
>>> niezgodne z prawem.
>>>
>>
>> dokładnie, pilot odpowiada za swoją działkę, bezpieczeństwo manewrów,
>> startu, lądowania itd i tu jest panem i władcą. Ale decydować czy start
>> w "bezpieczną" pogodę z bezpiecznym samolotem jest naruszeniem
>> bezpieczeństaw narodowego bo prezydent jest na pokładzie razem z
>> generałami to juz nie należy do jego kompetencji. Tylko tyle chciałem
>> powiedzieć na temat odmowy startu...
>>
>> george
> od momentu wejscia na poklad kapitan jest drugi po bogu i jak widzi ze
> na pokladzie sa naruszone zasady bezpieczenstwa - patrz wypadek casy -
> to ma nie tylko prawo ale i obowiazek odmowic lotu.
>
> to jego psi obowiazek.
>
> pozdrawiam
> SlawcioD
>
> ps. kancelaria sejmu ukladala liste i co wy na to maniania i czarli?
to co zawsze - że jesteś debilem
-
34. Data: 2010-05-08 01:40:59
Temat: Re: 3.2000
Od: "maniana" <g...@c...es>
Użytkownik "maniana" <g...@c...es> napisał w wiadomości
news:hs2f4r$cjl$2@news.onet.pl...
> Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał w wiadomości
> news:4be3f771$0$2583$65785112@news.neostrada.pl...
>>
>> "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> wrote in message
>> news:4be3f6b8$0$19175$65785112@news.neostrada.pl...
>>> Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał w wiadomości
>>> news:4be3f2dc$0$19168$65785112@news.neostrada.pl...
>>>> dokładnie, pilot odpowiada za swoją działkę, bezpieczeństwo manewrów,
>>>> startu, lądowania itd i tu jest panem i władcą. Ale decydować czy start
>>>> w "bezpieczną" pogodę z bezpiecznym samolotem jest naruszeniem
>>>> bezpieczeństaw narodowego bo prezydent jest na pokładzie razem z
>>>> generałami to juz nie należy do jego kompetencji. Tylko tyle chciałem
>>>> powiedzieć na temat odmowy startu...
>>>
>>> OIW to nie było przeciwskazań do startu, tylko do lądowania na tym
>>> jednym lotnisku. Do dyspozycji było kilka innych z lepszymi warunkami
>>> oraz zapas paliwa.
>>>
>>
>> tak jest, dokładnie.
>>
>> SławcioD pisze:
>> "ja bym se cofnal w czasie o 90min do momentu w ktorym pierwsze osoby
>> wchodza na poklad. dlaczego piloci wiedzac (bo musieli wiedziec) kogo
>> bede mieli na pokladzie po katastrofie casy nie odmowili
>> wystartowania..."
>>
>> i tu sie nie zgadzam..
>>
>> george
>
> sławcio to debil, a ty widocznie też jak się z nim zgadzasz.
przepraszam George za to pomówienie, źle przeczytałem
-
35. Data: 2010-05-08 08:04:26
Temat: Re: 3.2000
Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>
Użytkownik "SlawcioD" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:hs23kc$q05$1@news.onet.pl...
> od momentu wejscia na poklad kapitan jest drugi po bogu i jak widzi ze
> na pokladzie sa naruszone zasady bezpieczenstwa - patrz wypadek casy -
> to ma nie tylko prawo ale i obowiazek odmowic lotu.
W momencie wejścia na pokład nie były naruszone zasady bezpieczeństwa.
Dopiero pod koniec trasy złamali zasady.
>
> to jego psi obowiazek.
>
> pozdrawiam
> SlawcioD
>
> ps. kancelaria sejmu ukladala liste i co wy na to maniania i czarli?
Ja na to, że gadasz bez sensu i nie rozumiesz o co chodzi.
--
Jan Werbiński O0oo....._[:]) bul, bul, bul
Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/
-
36. Data: 2010-05-08 08:54:18
Temat: Re: 3.2000
Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>
Jan Werbiński pisze:
> Użytkownik "SlawcioD" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> news:hs23kc$q05$1@news.onet.pl...
>> od momentu wejscia na poklad kapitan jest drugi po bogu i jak widzi ze
>> na pokladzie sa naruszone zasady bezpieczenstwa - patrz wypadek casy -
>> to ma nie tylko prawo ale i obowiazek odmowic lotu.
>
> W momencie wejścia na pokład nie były naruszone zasady bezpieczeństwa.
> Dopiero pod koniec trasy złamali zasady.
a gdyby samolot rozpieprzyl sie przy starcie to w ktorym momencie
doszloby do zlamania zasad bezpieczenstwa?
>
>>
>> to jego psi obowiazek.
>>
>> pozdrawiam
>> SlawcioD
>>
>> ps. kancelaria sejmu ukladala liste i co wy na to maniania i czarli?
>
> Ja na to, że gadasz bez sensu i nie rozumiesz o co chodzi.
>
>
widocznie mnie nie rozumiesz.
po katastrofie casy weszlo zalecenie aby nie wozic jednym samolotem
wiecej niz ilus tam generalow. wiec samo ich wejscie na poklad zlamalo
to zalecenie.
pozdrawiam
SlawcioD
-
37. Data: 2010-05-08 10:16:58
Temat: Re: 3.2000
Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>
Dnia 06-05-2010 o 21:42:12 Charlie delta <c...@g...com>
napisał(a):
> zrobione
gratulacje, choć to raczej szczescie
Kurs doszedł do 3,30 zreszta
> zobaczymy panie i panowie 4.55000 - 4.65000 na jewro\PLN
Jan akurat ma racje , daj jakis timing.
i co zobaczymy na usd ?
bez zmian ?
to by było ciekawe, nagły sentyment do euro bez powrotu do PLN.
No i skad ten poziom ?
--
Pozdrawiam,
Z.
-
38. Data: 2010-05-08 10:30:33
Temat: Re: 3.2000
Od: "george" <g...@v...pl>
"SlawcioD" <s...@p...onet.pl> wrote in message
news:hs38rq$3eb$1@news.onet.pl...
> Jan Werbiński pisze:
>> Użytkownik "SlawcioD" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>> news:hs23kc$q05$1@news.onet.pl...
>>> od momentu wejscia na poklad kapitan jest drugi po bogu i jak widzi ze
>>> na pokladzie sa naruszone zasady bezpieczenstwa - patrz wypadek casy -
>>> to ma nie tylko prawo ale i obowiazek odmowic lotu.
>>
>> W momencie wejścia na pokład nie były naruszone zasady bezpieczeństwa.
>> Dopiero pod koniec trasy złamali zasady.
>
> a gdyby samolot rozpieprzyl sie przy starcie to w ktorym momencie
> doszloby do zlamania zasad bezpieczenstwa?
>
>>
>>>
>>> to jego psi obowiazek.
>>>
>>> pozdrawiam
>>> SlawcioD
>>>
>>> ps. kancelaria sejmu ukladala liste i co wy na to maniania i czarli?
>>
>> Ja na to, że gadasz bez sensu i nie rozumiesz o co chodzi.
>>
>>
> widocznie mnie nie rozumiesz.
>
> po katastrofie casy weszlo zalecenie aby nie wozic jednym samolotem
> wiecej niz ilus tam generalow. wiec samo ich wejscie na poklad zlamalo
> to zalecenie.
>
zwykła nieprawda.
ustalono zakaz przewożenia dowódcy sił powietrznych i jego zastepcy w jednym
samolocie.
moze najpierw sprawdź zanim zaczniesz coś ściemniać.
george
-
39. Data: 2010-05-08 11:39:09
Temat: Re: 3.2000
Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>
george pisze:
>
> "SlawcioD" <s...@p...onet.pl> wrote in message
> news:hs38rq$3eb$1@news.onet.pl...
>> Jan Werbiński pisze:
>>> Użytkownik "SlawcioD" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>>> news:hs23kc$q05$1@news.onet.pl...
>>>> od momentu wejscia na poklad kapitan jest drugi po bogu i jak widzi ze
>>>> na pokladzie sa naruszone zasady bezpieczenstwa - patrz wypadek casy -
>>>> to ma nie tylko prawo ale i obowiazek odmowic lotu.
>>>
>>> W momencie wejścia na pokład nie były naruszone zasady bezpieczeństwa.
>>> Dopiero pod koniec trasy złamali zasady.
>>
>> a gdyby samolot rozpieprzyl sie przy starcie to w ktorym momencie
>> doszloby do zlamania zasad bezpieczenstwa?
>>
>>>
>>>>
>>>> to jego psi obowiazek.
>>>>
>>>> pozdrawiam
>>>> SlawcioD
>>>>
>>>> ps. kancelaria sejmu ukladala liste i co wy na to maniania i czarli?
>>>
>>> Ja na to, że gadasz bez sensu i nie rozumiesz o co chodzi.
>>>
>>>
>> widocznie mnie nie rozumiesz.
>>
>> po katastrofie casy weszlo zalecenie aby nie wozic jednym samolotem
>> wiecej niz ilus tam generalow. wiec samo ich wejscie na poklad zlamalo
>> to zalecenie.
>>
>
> zwykła nieprawda.
> ustalono zakaz przewożenia dowódcy sił powietrznych i jego zastepcy w
> jednym samolocie.
> moze najpierw sprawdź zanim zaczniesz coś ściemniać.
>
> george
>
dobra, fucktycznie nie sprawdzilem tego... mimowszystko dalej uwazam ze
wsadzenie tylu waznych dla Polski osob do jednego samolotu to glupota
(najdelikatniej to ujmujac)...
pozdrawiam
SlawcioD
-
40. Data: 2010-05-08 12:16:30
Temat: Re: 3.2000
Od: "george" <g...@v...pl>
"SlawcioD" <s...@p...onet.pl> wrote in message
news:hs3igt$q2r$1@news.onet.pl...
> george pisze:
>>
>> "SlawcioD" <s...@p...onet.pl> wrote in message
>> news:hs38rq$3eb$1@news.onet.pl...
>>> Jan Werbiński pisze:
>>>> Użytkownik "SlawcioD" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>>>> news:hs23kc$q05$1@news.onet.pl...
>>>>> od momentu wejscia na poklad kapitan jest drugi po bogu i jak widzi ze
>>>>> na pokladzie sa naruszone zasady bezpieczenstwa - patrz wypadek casy -
>>>>> to ma nie tylko prawo ale i obowiazek odmowic lotu.
>>>>
>>>> W momencie wejścia na pokład nie były naruszone zasady bezpieczeństwa.
>>>> Dopiero pod koniec trasy złamali zasady.
>>>
>>> a gdyby samolot rozpieprzyl sie przy starcie to w ktorym momencie
>>> doszloby do zlamania zasad bezpieczenstwa?
>>>
>>>>
>>>>>
>>>>> to jego psi obowiazek.
>>>>>
>>>>> pozdrawiam
>>>>> SlawcioD
>>>>>
>>>>> ps. kancelaria sejmu ukladala liste i co wy na to maniania i czarli?
>>>>
>>>> Ja na to, że gadasz bez sensu i nie rozumiesz o co chodzi.
>>>>
>>>>
>>> widocznie mnie nie rozumiesz.
>>>
>>> po katastrofie casy weszlo zalecenie aby nie wozic jednym samolotem
>>> wiecej niz ilus tam generalow. wiec samo ich wejscie na poklad zlamalo
>>> to zalecenie.
>>>
>>
>> zwykła nieprawda.
>> ustalono zakaz przewożenia dowódcy sił powietrznych i jego zastepcy w
>> jednym samolocie.
>> moze najpierw sprawdź zanim zaczniesz coś ściemniać.
>>
>> george
>>
> dobra, fucktycznie nie sprawdzilem tego... mimowszystko dalej uwazam ze
> wsadzenie tylu waznych dla Polski osob do jednego samolotu to glupota
> (najdelikatniej to ujmujac)...
>
tu sie zgadzam z Tobą zgadzam, głupota.totalna.
jednak nie pilot to powinien rozstrzygać :).
moze zwrócić komus uwage... że jesteście debilami że lecicie ze mną wszyscy
tym samym samolotem, ale gdy odmówi startu gdy wszystko gra, narazi sie
tylko na konsekwencje służbowe a drugi przyjdzie za niego i poleci.
george