  • 1. Data: 2004-07-19 09:21:58
    Temat: 3 filar - jak to w końcu jest?
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Witam,

    Przez jakiś czas nie przyglądałem się temu tematowi... Mianowicie chodzi o
    ew. opodatkowanie "Belką" wypłat z III filaru.
    Czy nadal sytuacja jest nieustalona - czyli państwo ukradnie moje pieniądze,
    wbrew zasadzie nie działania prawa wstecz?

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 2. Data: 2004-07-19 20:55:28
    Temat: Re: 3 filar - jak to w końcu jest?
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "Jacek Osiecki" <j...@c...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy nadal sytuacja jest nieustalona - czyli państwo ukradnie moje
    pieniądze,
    > wbrew zasadzie nie działania prawa wstecz?

    A co to jest 3 filar ?? Wszystko co sobie sam odłożysz na "czarną godzinę":
    akcje, obligacje, lokaty, waluty, złoto, kamienie, nieruchomości.... itd.
    Będą opodatkowane zgodnie z obowiązującym prawem w chwili ich zbycia

    Chyba, że tobie chodzi o PPE, ale jaki to filar...:-))

  • 3. Data: 2004-07-19 21:10:53
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Mon, 19 Jul 2004 22:55:28 +0200, SP9LWH napisał(a):

    > A co to jest 3 filar??

    Chodzi oczywiście o wszelkiego rodzaju ubezpieczenia na życie z funduszem
    inwestycyjnym. W momencie zawierania umowy ubezpieczenia nie było żadnej
    mowy o opodatkowaniu zysków z niego...

    > akcje, obligacje, lokaty, waluty, złoto, kamienie, nieruchomości.... itd.
    > Będą opodatkowane zgodnie z obowiązującym prawem w chwili ich zbycia

    Cóż, zobaczymy. Generalnie to wychodzi na to że trzeba faktycznie wszystko
    chować przed tym złodziejskim państwem...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki
    j...@c...pl

  • 4. Data: 2004-07-20 11:20:40
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    > Cóż, zobaczymy. Generalnie to wychodzi na to że trzeba faktycznie wszystko
    > chować przed tym złodziejskim państwem...

    Za kilkadziesiąt lat już nie uda się nic schować
    Każdy dostanie "smycz" w postaci jakiegoś wszczepionego w rękę czy mózg
    "czipa":-(
    http://newsroom.chip.pl/news_108600.html

  • 5. Data: 2004-07-20 11:38:06
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "Jacek Osiecki" <j...@c...pl> napisał w wiadomości
    > Chodzi oczywiście o wszelkiego rodzaju ubezpieczenia na życie z funduszem
    > inwestycyjnym. W momencie zawierania umowy ubezpieczenia nie było żadnej

    To jest wg mnie szukanie jeleni Doi Cię ubezpieczalnia, będzie doić państwo.
    Ja rozumiem ubezpieczenie na życie z drobną składką
    Ja rozumiem fundusze inwestycyjne z dużą składką
    Ale ten konglomerat mi nie pasuje