  • 1. Data: 2011-02-23 17:07:36
    Temat: 3 karta z mille
    Od: Ra <t...@p...onet.pl>

    mam 2 karty w mille i dzisiaj zadzwoniono z próbą sprzedaży kolejnej
    która wykorzystałaby część limitu z istniejącej kk
    muszą mieć niezłe parcie na szkło ale się zgodziłem ;) bo to impresja

  • 2. Data: 2011-02-23 20:19:53
    Temat: Re: 3 karta z mille
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2011-02-23 18:07, Ra pisze:
    > mam 2 karty w mille i dzisiaj zadzwoniono z próbą sprzedaży kolejnej
    > która wykorzystałaby część limitu z istniejącej kk
    > muszą mieć niezłe parcie na szkło ale się zgodziłem ;) bo to impresja

    a co ta impresja takiego daje?

    dzisiaj dostałem debetówkę do dobrego konta, 3% zwrotu za zakupy się przyda

    tylko szkoda, ze karta taka brzydka ;-/

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2011-02-23 20:30:15
    Od: " " <a...@N...gazeta.pl>

    RobertS <b...@x...pl> napisał(a):

    > dzisiaj dostaĹ&#65533;em debetĂłwkÄ&#65533; do dobrego konta, 3% zwrotu za zakupy
    siÄ&#65533; przyda

    Oooo! :) Dobrego czyli jakiego? Przydałby się taki 3% zwrot ;-)

  • 4. Data: 2011-02-24 10:05:07
    Od: Ra <t...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-02-23 21:19, RobertS pisze:

    > a co ta impresja takiego daje?

    jak dla mnie 5% zwrotu piotr pawel, carefurr, kasy w carefurr, empik, zara