  • 1. Data: 2010-05-03 15:46:40
    Temat: 3 maja na placu przed grobem Nieznanego Żołnierza
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    cisza

    zabrzmiała po słowie chopa ze WSI

    nieliczni klaskali

    pochód z wieńcami

    jak często mówiłem: odpowiadasz za tę zbrodnię morderstwa z 10
    kwietnia 2010

    a ich oczy były pełne strachu i nieobecne

    gdyby mogły same siebie pogrzebałyby w ziemi czarnej

    by nie spogladać na sprawiedliwych

  • 2. Data: 2010-05-03 16:42:23
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 3 Maj, 17:46, Charlie delta <c...@g...com> wrote:
> [...]
    > kwietnia 2010
    >
    > a ich oczy były pełne strachu i nieobecne
    >
    > gdyby mogły same siebie pogrzebałyby w ziemi czarnej

    jako były żołnierz podchorąży zastanawiam się

    czy armia odmówiła marszałowi Komorowskiemu ceremoniału należnego
    głowie państwa?

    gdzie marsz generalski?

    gdzie "czołem żołnierze!"

    "czołem panie........."